• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

хімічна продукція різна

хімічна продукція різна - 136 найменувань

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 14:56 - 05.08.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Просимо надати підтвердження

Номер: 8d1ce2bf62df4b778e127cc02028633a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006435-b.a3
Назва: Просимо надати підтвердження
Вимога:
Шановний Замовник! У своїй відповіді на попереднє запитання ви посилаєтесь на практику : «Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими» Будь ласка – можете оприлюднити факти (або посилання на закупівлі) на яких ґрунтується ваше переконання. Та/або посилання на прецеденти несумлінного виконання договору суб’єктом господарювання за відсутності гарантійного листа від виробників. Дякую З повагою Учасник системи Прозоро
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2) Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне Відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи той факт, що вимога не містить запитань\вимог до інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у Замовника відсутній обов’язок надавати роз’яснення відповідно до абзацу 3 ч. 7 ст.14 Закону
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Наявність трудових відносин

Номер: bde7103ae4fe47a8b6758fcb1d366600
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006435-b.b2
Назва: Наявність трудових відносин
Вимога:
Шановний Замовник! Ваша тендерна документація, а саме пункт 14.5 містить неправомірну вимогу - вимогу надання копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії наказів про прийняття на роботу та про переведення на займану посаду для штатних працівників, для інших відповідний договір/угода). Просимо пояснити на підставі якої статті Закону УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" ця вимога повинна бути виконана.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне Згідно з частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи вищезазначене, Замовник має право вимагати від потенційних Участників іншу (додаткову) інформацію яку вважає за необхідним дізнатися, з метою всебічного та якісного виконання договору та постачання товару у кількості, якості у встановлені Замовником строки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу

Номер: b994f1fd246c451f967d4cff829b2112
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006435-b.b1
Назва: Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу
Вимога:
Шановний Замовник! Ваша тендерна документація, а саме Додаток 1 містить дискримінаційну вимогу – вимогу надання оригінали гарантійних листів від кожного виробника: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, Учасник надає оригінали гарантійних листів від кожного виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) на ті позиції, які саме будуть постачатися ними відповідно до медико-технічних вимог.» По перше – відповідно чинного законодавства всі взаємовідносини між двома суб’єктами господарювання регулюються виключно договором та кодексами (господарським, цивільним та податковим). По друге - гарантійні листи третіх осіб, які не є Учасниками та підписантами договору закупівлі не можуть нічого гарантувати Замовнику, адже ці документи не мають жадної юридичної сили. Жодні претензії Замовника з посиланням на ці гарантійні листи будуть відхилені судом. По третє – як саме лист від виробника або його представника може запобігти закупівлі фальсифікованої продукції та гарантувати вчасне постачання. Адже замовник приймає товар керуючись досвідом своїх фахівців та договором. В разі незгоди з товаром що постачається Замовник його не приймає. В четверте – строк подання документації чітко визначений системою. Учасник готує всі документи виключно розраховуючи на свої знання та досвід. Очікування документів від третіх осіб (особливо під час пандемії COVID-19) порушує права потенційних Учасників та їх право на час подання пропозиції. Ваше технічне завдання містить товари понад 20 (двадцяти) різних виробників. Для усвідомлення обсягу листування для запитів відповідних листів. На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати вимогу надання оригінали гарантійних листів від виробників задля проведення дійсно прозорого тендеру та забезпечення рівноправної конкуренції між усіма Учасниками. З повагою Учасник системи Прозоро
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне Згідно з частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Гарантійний лист від виробника надається не лише для дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, а також з метою запобігання закупівлі фальсифікатів. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни оголошення щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та постачання товару у кількості, якості та за строками придатності.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні