• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання ноутбуків для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Під час проведення процедури закупівлі усі документи,що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад ( або справжність піспису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Процедуру закупівлі розпочато на очікувану вартість. Забеспечення виконання договору про закупівлю не вимагається.Код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп’ютери).Зміни до річного плану закупівель.

Завершена

269 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 347.54 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 14:48 - 11.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінація

Номер: ccaee49bfb98439fbe4be4ee07922a91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006271-b.a3
Назва: Дискримінація
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Водночас, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного процесу роботи працівників органу місцевого самоврядування. Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що Замовником прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх не дискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади. Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної окументації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Заборона закупівель юридичними особами у ФОП 2 групи

Номер: f0371c59ac9d4b58bb7e83e7d7dfcf66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006271-b.a2
Назва: Заборона закупівель юридичними особами у ФОП 2 групи
Вимога:
Єдинник другої групи не може надавати послуги юрособам Розділ: У Головному управлінні ДФС у Луганській області повідомили, що однією з умов перебування фізичних осіб-підприємців на другій групі платників єдиного податку є здійснення господарської діяльності з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та / або населенню (п. 291.4 ПКУ). Таким чином, якщо фізична особа-єдинник другої групи надає послуги згідно договору, в якому визначено, що замовником є фізична особа, яка підписує акт виконаних робіт, але вартість виконаних послуг для фізичної особи оплачує юридична особа, яка не є платником єдиного податку, то такий підприємець має право обрати другу групу платника єдиного податку. У відомстві звернули увагу на те, що у разі, коли ФОП-платник єдиного податку другої групи надає послуги відповідно до договору, яким визначено, що замовником є юридична особа - не платник єдиного податку, який підписує акт виконаних робіт і оплачує вартість виконаних послуг, то такий підприємець порушує умови, передбачені ПКУ для другої групи платників єдиного податку. Втім, за таким підприємцем залишається право обрання третьої групи платника єдиного податку. Головне управління ДФС у Луганській області , http://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-277506.html . ФОП на ЄП групи 2 мають право надавати послуги (в тому числі побутові) тільки платникам ЄП (як юридичним особам (!), так і підприємцям) та/або населенню (п.п. 2 п. 291.4 ПКУ). Тобто надавати послуги підприємству, яке перебуває на загальній системі оподаткування, єдинник-другогрупник не має права. https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/december/issue-101/article-41423.html . ФОП Пісарєва Маргарита Сергіївна Адреса: 69067, Україна, 69067, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІДПОРОЖНЯ, будинок 9 Діяльність: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля Стан: зареєстровано Дата реєстрації: 16.05.2019 Дата народження: 27.05.1987 Телефони: +380992184012 Додаткова діяльність: 47.41 Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням 46.66 Оптова торгівля іншими офісними машинами й устаткованням 46.65 Оптова торгівля офісними меблями 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям 46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами ✅ Податкового боргу немає на 01.07.2021 ✅ Єдиний податок 2-ї групи по ставці 20% з 16.05.2019
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Спираючись на частину 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».В якій передбачено, що «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Однак, Ваша вимога не містить зазначеної інформації, а містить інформацію щодо здійснення діяльності єдинником другої групи, а саме, що єдинник другої групи начебто не може надавати послуги юрособам. Слід зазначити, що Замовником за даною процедурою не здійснюється закупівля послуг, а здійснюється закупівля товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Єдинник другої групи не може надавати послуги юрособамРозділ: У Головному управлінні ДФС у Луганській області повідомили, що однією з умов перебування фізичних осіб-підприємців на другій групі платників єдиного податку є здійснення господарської діяльності з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та / або населенню (п. 291.4 ПКУ). Таким чином, якщо фізична особа-єдинник другої групи надає послуги згідно договору, в якому визначено, що замовником є фізична особа, яка підписує акт виконаних робіт, але вартість виконаних послуг для фізичної особи оплачує юридична особа, яка не є платником єдиного податку, то такий підприємець має право обрати другу групу платника єдиного податку. У відомстві звернули увагу на те, що у разі, коли ФОП-платник єдиного податку другої групи надає послуги відповідно до договору, яким визначено, що замовником є юридична особа - не платник єдиного податку, який підписує акт виконаних робіт і оплачує вартість виконаних послуг, то такий підприємець порушує умови, передбачені ПКУ для другої групи платників єдиного податку. Втім, за таким підприємцем залишається право обрання третьої групи платника єдиного податку. Головне управління ДФС у Луганській області , http://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-277506.html . ФОП на ЄП групи 2 мають право надавати послуги (в тому числі побутові) тільки платникам ЄП (як юридичним особам (!), так і підприємцям) та/або населенню (п.п. 2 п. 291.4 ПКУ). Тобто надавати послуги підприємству, яке перебуває на загальній системі оподаткування, єдинник-другогрупник не має права. https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/december/issue-101/article-41423.html .

Номер: caaa91aa342147d8b2364520b7a95848
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-006271-b.a1
Назва: Єдинник другої групи не може надавати послуги юрособамРозділ: У Головному управлінні ДФС у Луганській області повідомили, що однією з умов перебування фізичних осіб-підприємців на другій групі платників єдиного податку є здійснення господарської діяльності з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та / або населенню (п. 291.4 ПКУ). Таким чином, якщо фізична особа-єдинник другої групи надає послуги згідно договору, в якому визначено, що замовником є фізична особа, яка підписує акт виконаних робіт, але вартість виконаних послуг для фізичної особи оплачує юридична особа, яка не є платником єдиного податку, то такий підприємець має право обрати другу групу платника єдиного податку. У відомстві звернули увагу на те, що у разі, коли ФОП-платник єдиного податку другої групи надає послуги відповідно до договору, яким визначено, що замовником є юридична особа - не платник єдиного податку, який підписує акт виконаних робіт і оплачує вартість виконаних послуг, то такий підприємець порушує умови, передбачені ПКУ для другої групи платників єдиного податку. Втім, за таким підприємцем залишається право обрання третьої групи платника єдиного податку. Головне управління ДФС у Луганській області , http://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-277506.html . ФОП на ЄП групи 2 мають право надавати послуги (в тому числі побутові) тільки платникам ЄП (як юридичним особам (!), так і підприємцям) та/або населенню (п.п. 2 п. 291.4 ПКУ). Тобто надавати послуги підприємству, яке перебуває на загальній системі оподаткування, єдинник-другогрупник не має права. https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/december/issue-101/article-41423.html .
Вимога:
ФОП Пісарєва Маргарита Сергіївна Адреса: 69067, Україна, 69067, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІДПОРОЖНЯ, будинок 9 Діяльність: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля Стан: зареєстровано Дата реєстрації: 16.05.2019 Дата народження: 27.05.1987 Телефони: +380992184012 Додаткова діяльність: 47.41 Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням 46.66 Оптова торгівля іншими офісними машинами й устаткованням 46.65 Оптова торгівля офісними меблями 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям 46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами ✅ Податкового боргу немає на 01.07.2021 ✅ Єдиний податок 2-ї групи по ставці 20% з 16.05.2019
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: спираючись на частину 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».В якій передбачено, що «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Однак, Ваша вимога не містить зазначеної інформації, а містить інформацію щодо здійснення діяльності єдинником другої групи, а саме, що єдинник другої групи начебто не може надавати послуги юрособам. Слід зазначити, що Замовником за даною процедурою не здійснюється закупівля послуг, а здійснюється закупівля товару.
Статус вимоги: Відхилено