-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту покрівлі КДНЗ №34
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2021 11:59 - 11.08.2021 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер:
ffed6d5a000e4f5ea6cd914d8e333358
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003590-b.a5
Назва:
СКАРГА
про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Скарга:
Приймаючи рішення № 169 від 20.08.2021 р. Замовник порушив:
1. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та лист від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації», а саме: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення замовником.
3. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовник порушив принцип рівного ставлення до учасників визнавши переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД», учасник ТОВ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» також не надав всі листи – згоди на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до закону одна був визнаний переможцем.
5. Заявляю про антиконкурентні узгоджені дії між учасниками закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСПРОМЕНЕРГО» і замовником Відділом освіти і науки Нікопольської міської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 34 садик.docx 28.08.2021 09:02
- Скарга 34 садик 2021.pdf 28.08.2021 09:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.08.2021 00:03
Вимога
Є відповідь
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
0c6f231fb6df473f9a2ccfa6e1ecf3de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003590-b.a4
Назва:
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Ви вказали, що Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаю навести цей перелік для подальшого оскарження до Антимонопольного комітету України.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 12:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №169 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Номер:
3bfcafe012114679a27df3c4fe653e45
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003590-b.a3
Назва:
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №169 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника, відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель - така вимога є некоректною, оскільки незрозумілим є чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, реєстратора який зареєстрував документи учасника тощо. Вказана вимога ставить учасників Процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №169 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 14:19
Вирішення:
Шановний Учаснику! Пунктом 1 Розділу 2 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю передбачено: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В іншому випадку всі вимоги тендерної документації вважаються такими що не потребують подальшого роз’яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
15b763cdfb9548e8b2ef3a05059da3c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003590-b.a2
Назва:
ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Узагальнення практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо оскарження умов тендерної документації в частині встановлення Замовником вимог щодо місця розташування асфальтобетонних заводів.
Загальні питання встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог тендерної документації
Як випливає із п. 18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу «та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, відповідно да ч. 3 ст, 22 Закону України «Про лублічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а відповідно до ч. 4 цієї статті тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв'язку із цим Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель звертає увагу на наступне:
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті З Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відхилення Замовником тендерних пропозицій можливе у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо. Примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги, затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680.
Тобто Замовник:
установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію, у разі, якщо установлено один);
вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення замовником.
Вказана причина дискваліфікації є дискримінаційною, не коректною, суперечить принципам публічних закупівель. Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №169 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 13:22
Вирішення:
Всі документи, які вимагаються тендерною документацією встановлені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі на підставі абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить
Номер:
ff990d4d85394520b3432d0d04202de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003590-b.a1
Назва:
Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить
Вимога:
1. Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить.
2. В пункті 2 додатку 2 не було зазначено вимогу надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції.
3. Надати листи – згоди відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель. Тендерна документація не містить роз'яснення щодо "відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель".
4. Надати листи – згоди на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника виконати не можливо тому, що це реєстратори, нотаріуси, працівники банків та не тільки працівники учасника.
Вказана причина дискваліфікації є дискримінаційною, не коректною, суперечить принципам публічних закупівель.
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №169 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 08:45
Вирішення:
Щодо пунктів 1 та 2 вимоги про усунення порушення:
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю передбачено: «Обробка персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції, здійснюється замовником на підставі пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних». У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника, відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель.»
До повноваженнь Замовника у сфері публічних закупівель відноситься право вимагати документи відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Всі документи, які вимагаються цією тендерною документацією встановлені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі на підставі абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону, їх учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено