-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лапароскоп для операційних втручань (Система енлоскопічної візуалізації для риноларингоскопії) 1 компл.
Закупівля здійснюється згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій".
Торги не відбулися
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2021 11:38 - 27.10.2021 01:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
836e9ca90e1c401096ca0bf44acfce18
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003068-b.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області було оприлюднено оголошення та тендерну документацію про закупівлю товару Лапароскоп для операційних втручань (Система ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії) 1 компл. (ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації ). Очікувана вартість: 2 900 000,00 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-30-003068-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» (надалі, також – ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА»\Скаржник) здійснює свою діяльність з 2010 року, та є офіційним дистриб’ютором в Україні продукції відомих виробників медичного обладнання та витратних матеріалів, з багаторічним досвідом, що підтверджується інформацією наведеною на моніторинговому порталі "DoZorro".
ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» раніше вже приймало участь у процедурах закупівель, проведених Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області, що підтверджується укладеними договорами №13 від 04.09.2020 року та №12 від 04.09.2020 року, та планує прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі й запропонувати якісне медичне обладнання, яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. (зазначені докази надаються)
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» вже мало досвід виконання аналогічних договорів, зокрема щодо постачання «Лапароскоп для операційних втручань», що підтверджується договором №112 від 22.09.2020 року, укладеного з КНП «Ічнянська центральна районна лікарня» Ічнянської районної ради Чернігівської області та договором №42/3110 від 06.10.2020 року, укладеного з КНП «Міська лікарня екстренної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради. (зазначені докази надаються)
Обґрунтування наявності порушених прав.
Так, ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі із обладнанням всесвітньо відомого виробника медичного обладнання Olympus, який має багаторічний досвід виробництва систем ендоскопічної візуалізації для гістероскопії, та обладнання якого є зразком для наслідування іншими світовими виробниками систем ендоскопічної візуалізації для гістероскопії.
Однак, проаналізувавши вимоги тендерної документації в новій редакції, а саме Додатку 4 Таблиці Медико-технічних вимог до тендерної документації стає очевидним, що деякі технічні характеристики вказаного предмету закупівлі мають дискримінаційний характер, а в сукупності викладенні під характеристики одного виробника.
Зокрема, 23.09.2021 р. Замовником були опубліковані зміни до тендерної документації в п. 2, 2.3, 3, 3.1, 3.2, 3.5, 3.6, 3.8, 3.9, 5.5, 5.6, 9, 10, 11, 12, 13, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 Додатку 4 Таблиці Медико-технічних вимог тендерної документації, а також викладені в новій редакції Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток 4 в новій редакції).
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо медико-технічних характеристик предмету закупівлі.
Сукупність описаних вище ознак свідчить про те, що медичні параметри у Додатку 4 Таблиці Медико-технічних вимог тендерної документації викладені під характеристики одного виробника.
Деякі характеристики викладені у Додатку 4 Таблиці Медико-технічних вимог тендерної документації носять яскраво виражений дискримінаційний характер та суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені (тобто такі, які отримані експериментально на виробництві і які неможливо застосувати у повсякденній практиці і які не мають клінічного впливу, але мають високе числове вираження) значення деяких показників, а також зазначення специфічних характеристик притаманних лише моделям обладнання певних виробників.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
Підсумовуючи все сказане вище, зазначимо, що в сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмету закупівлі, не обмежать сферу застосування апарату, але дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти та прибрати дискримінаційну складову із Медико-технічних вимог.
ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісне медичне обладнання, проте встановлені Замовником медико-технічні вимоги, наведені вище, обмежують коло учасників, порушують наші права та законні інтереси та за технічними характеристиками притаманні лише одному виробнику.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
З огляду на викладене, керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-30-003068-b, що проводить Відділ охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі., а саме порушення порядку оприлюднення інформації про процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-30-003068-b.
3. Зобов’язати Відділ охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області внести зміни у процедурі закупів, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-30-003068-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Роздрукiвка_з_eдр.pdf 29.09.2021 10:10
- Договiр_№112.pdf 29.09.2021 10:10
- дог_12_от_04.09.2020.pdf 29.09.2021 10:10
- дог_13_от_04.2020.pdf 29.09.2021 10:10
- Договiр_42-3110.pdf 29.09.2021 10:10
- Скарга_2_від 29.09.2021 р..pdf 29.09.2021 10:10
- рішення від 01.10.2021 № 22346.pdf 04.10.2021 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.10.2021 № 23176.pdf 13.10.2021 16:08
- рішення від 12.10.2021 № 23176.pdf 19.10.2021 12:24
- Відповідь на скаргу_лапаро.pdf 07.10.2021 17:47
- Каталог_RZ_laparo.rar 07.10.2021 17:47
- Каталог_Storz_laparo.rar 07.10.2021 17:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2021 11:05
Дата розгляду скарги:
12.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2021 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.10.2021 12:24
Дата виконання рішення Замовником:
23.10.2021 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23176-р/пк-пз від 12.10.2021 Уповноваженою особою прийнято рішення (протокол № 26 від 23.10.2021) про внесення змін до тендерної документації та опубліковано зміни
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f5fc28b19cfe4f658bec7e8072a1448c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-003068-b.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області було оприлюднено оголошення та тендерну документацію про закупівлю товару Лапароскоп для операційних втручань (Система ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії) 1 компл. (ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації ). Очікувана вартість: 2 900 000,00 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-30-003068-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» (надалі, також – ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА»\Скаржник) здійснює свою діяльність з 2010 року, та є офіційним дистриб’ютором в Україні продукції відомих виробників медичного обладнання та витратних матеріалів, з багаторічним досвідом, що підтверджується інформацією наведеною на моніторинговому порталі "DoZorro".
ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» раніше вже приймало участь у процедурах закупівель, проведених Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області, що підтверджується укладеними договорами №13 від 04.09.2020 року та №12 від 04.09.2020 року, та планує прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі й запропонувати якісне медичне обладнання, яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. (зазначені докази надаються)
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» вже мало досвід виконання аналогічних договорів, зокрема щодо постачання «Лапароскоп для операційних втручань», що підтверджується договором №112 від 22.09.2020 року, укладеного з КНП «Ічнянська центральна районна лікарня» Ічнянської районної ради Чернігівської області та договором №42/3110 від 06.10.2020 року, укладеного з КНП «Міська лікарня екстренної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради. (зазначені докази надаються)
Обґрунтування наявності порушених прав.
Так, ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі із обладнанням всесвітньо відомого виробника медичного обладнання Olympus, який має багаторічний досвід виробництва систем ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії, та обладнання якого є зразком для наслідування іншими світовими виробниками систем ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії.
Однак після ознайомлення із оприлюдненою Замовником інформацією про процедуру закупівлі, Скаржник виявив порушення проведення процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі"), а також включення до медико-технічних вимог тендерної документації дискримінаційних вимог таким чином, що їх сукупності відповідає обладнання лише одного виробника.
Вважаємо, що Замовником порушено вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, що може привести до відміни тендеру через неможливість усунення порушень, внаслідок чого може бути порушено право Скаржника щодо участі в закупівлі та законні інтереси бути обраним переможцем даної процедури закупівлі, право на укладання та виконання договору тощо.
Окрім цього, після ознайомлення із тендерною документацією (затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, викладеним у протоколі від 29.07.2021року №8 (з урахуванням змін, внесених протоколом № 9 від 05.08.2021)), Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині включення до медико-технічних вимог тендерної документації дискримінаційних вимог таким чином, що їх сукупності відповідає обладнання лише одного виробника, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області було оприлюднено оголошення та тендерну документацію про закупівлю товару Лапароскоп для операційних втручань (Система ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії) 1 компл. (ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації ). Очікувана вартість: 2 900 000,00 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-30-003068-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» (надалі, також – ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА»\Скаржник) здійснює свою діяльність з 2010 року, та є офіційним дистриб’ютором в Україні продукції відомих виробників медичного обладнання та витратних матеріалів, з багаторічним досвідом, що підтверджується інформацією наведеною на моніторинговому порталі "DoZorro".
ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» раніше вже приймало участь у процедурах закупівель, проведених Відділом охорони здоров'я Броварської міської ради Броварського району Київської області, що підтверджується укладеними договорами №13 від 04.09.2020 року та №12 від 04.09.2020 року, та планує прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі й запропонувати якісне медичне обладнання, яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. (зазначені докази надаються)
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» вже мало досвід виконання аналогічних договорів, зокрема щодо постачання «Лапароскоп для операційних втручань», що підтверджується договором №112 від 22.09.2020 року, укладеного з КНП «Ічнянська центральна районна лікарня» Ічнянської районної ради Чернігівської області та договором №42/3110 від 06.10.2020 року, укладеного з КНП «Міська лікарня екстренної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради. (зазначені докази надаються)
Обґрунтування наявності порушених прав.
Так, ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі із обладнанням всесвітньо відомого виробника медичного обладнання Olympus, який має багаторічний досвід виробництва систем ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії, та обладнання якого є зразком для наслідування іншими світовими виробниками систем ендоскопічної візуалізації для риноларингоскопії.
Однак після ознайомлення із оприлюдненою Замовником інформацією про процедуру закупівлі, Скаржник виявив порушення проведення процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі"), а також включення до медико-технічних вимог тендерної документації дискримінаційних вимог таким чином, що їх сукупності відповідає обладнання лише одного виробника.
Вважаємо, що Замовником порушено вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, що може привести до відміни тендеру через неможливість усунення порушень, внаслідок чого може бути порушено право Скаржника щодо участі в закупівлі та законні інтереси бути обраним переможцем даної процедури закупівлі, право на укладання та виконання договору тощо.
Окрім цього, після ознайомлення із тендерною документацією (затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, викладеним у протоколі від 29.07.2021року №8 (з урахуванням змін, внесених протоколом № 9 від 05.08.2021)), Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині включення до медико-технічних вимог тендерної документації дискримінаційних вимог таким чином, що їх сукупності відповідає обладнання лише одного виробника, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign_Validation_Report.pdf 26.08.2021 14:35
- дог_13_от_04.2020.pdf 26.08.2021 14:35
- дог_12_от_04.09.2020.pdf 26.08.2021 14:35
- Договiр_№112.pdf 26.08.2021 14:35
- Договiр_42-3110.pdf 26.08.2021 14:35
- Роздрукiвка_з_eдр.pdf 26.08.2021 14:35
- Лист_Мiнiстерства_трансформацii.pdf 26.08.2021 14:35
- Про_електроннi_довiрчi_пос...___вiд_05.10.2017_№_2155-VIII_(Текст_для_друку).pdf 26.08.2021 14:36
- рiшення_вiд_29.12.2020_№_24079.pdf 26.08.2021 14:36
- 26082021_Скарга_на_ТД_Бровари_003068-b.pdf 26.08.2021 14:36
- Iнструкцii_з_експлуатацii_ларингоскоп..zip 26.08.2021 14:37
- рішення від 30.08.2021 № 19654.pdf 30.08.2021 18:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2021 № 20497.pdf 09.09.2021 17:20
- рішення від 08.09.2021 № 20497.pdf 13.09.2021 15:56
- 3331745.pdf 02.09.2021 17:57
- Апарати2.pdf 02.09.2021 17:57
- Брошура SURTRON.pdf 02.09.2021 17:57
- Відповідь на скаргу_лапароскоп(final).docx 02.09.2021 17:57
- Відповідь на скаргу_лапароскоп(final).pdf 02.09.2021 17:57
- ВЧ2.pdf 02.09.2021 17:57
- Отологія.pdf 02.09.2021 17:57
- Порівняльна таблиця_068.docx 02.09.2021 17:57
- Ринологія.pdf 02.09.2021 17:57
- Синусоскопия.pdf 02.09.2021 17:57
- Технічні характерисктики E260BG.pdf 02.09.2021 17:57
- Додаткова Порівняльна таблиця RZ риноларингоскоп.docx 03.09.2021 19:32
- Додаткова Порівняльна таблиця STORZ риноларингоскоп.docx 03.09.2021 19:32
- Каталог 3331218.pdf 03.09.2021 19:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 15:20
Дата розгляду скарги:
08.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 18:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2021 15:57
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2021 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20497-р/пк-пз від 08.09.2021 Уповноваженою особою прийнято рішення (протокол № 15 від 23.09.2021) про внесення змін до тендерної документації та опубліковано зміни