• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (Послуги з влаштування пожежної сигналізації , оповіщення пропожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Теребовлянського профільного ліцею за адресою: м.Теребовля, вул. Застіноцька, 41

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 11:33 - 20.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: c5253365220544cf8f2e8efdf82e21b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b7
Назва: Вимога
Вимога:
Повторно вимагаємо усунути пунк про надання Копії особових медичних книжок працівників підприємства (форма № 1-ОМК) "Особиста медична книжка". Наголошуємо, що законодавство України надає ВИЧЕРПНИЙ перелік професій,які можуть отримати медичну книжку даного зразка!!! Працівники інших галузей отримують медичні довідки іншої форми, згідно документації що регламентує їхню діяльність. Аргументація Вашої позиції "...ми вважаємо за доцільне..." є абсурдною, адже Замовник при проведені торгів керується ЗАКОНАМИ України,а не власнимироздумами на вільну тему!!! Наголошуємо, що Постановою Кабінету Міністрів України № 559 від 23.05.2001 р. "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі ОСОБОВИХ МЕДИЧНИХ КНИЖОК , в т.ч. форми 1-ОМК". У жодному нормативному документі електромонтери не підпадаєть під отримання форми 1-ОМК! Жоден медичний заклад не може і не має права видати дану довідку таким особам. Учасник, який у складі пропозиції подасть довідку форми 1-ОМК є порушником закону, оскільки для професія електромонтера регламентуєть законом проходження медичного обстеження з видачею довідки ІНШОЇ ФОРМИ!!! Вимагаємо усунути вимогу, що порушує законодавство України та є дискримінаційною відносно нас, як учасника, оскільки ми не готові порушувати закони задля участі в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів.Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).Предметом закупівлі є монтажні й налагоджувальні роботи, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу. З метою охорони здоров'я дітей, працівників, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт.Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено рішенням АМКУ від 12.08.2020 №15464
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усуненя порушень законодавства

Номер: 161c9c623f0649d3a640b42659d40061
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b6
Назва: Вимога про усуненя порушень законодавства
Вимога:
У п. 2 Додатку 1 міститься вимога про надання Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами дійсного на момент проведення процедури закупівлі та робіт. Оскільки даний вид страхування застосовується до робіт, що виконуються на об"єктах підвищеної небезпеки ВИМАГАЄМО опублікувати документ про Ідентифікацію об"єкту підвищеної небезпеки та паспорт об"єкту підвищеної небазпеки, або усунути даний пункт з вимог до закупівлі. В разі відмови у задоволені вимоги, залишаємо за собою право звертатись в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Предметом закупівлі є КОД за ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи (СPV) (Послуги з влаштування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей , передавання тривожних сповіщень. Дана послуга включає в себе проведення монтажних (будівельних) робіт під час встановлення пожежної сигналізації. В наслідок не якісного виконання даних робіт Замовнику можуть бути завдані майнові збитки, збитки пов’язані із завданню шкоди життю, здоров’ю та працездатності людей. На підставі цього Замовник хоче бути впевнений у відшкодуванні Страховою компанією даних збитків. Відповідно до ст.6 Закону України «Про страхування» добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства. Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. Зазначаємо, що Замовником не вимагається страхування Учасника в конкретній страховій компанії, що не є дискримінацією. Видами добровільного страхування можуть бути: 1) страхування життя; 2) страхування від нещасних випадків; ……….і т.д. А на об’єктах підвищеної небезпеки здійснюється страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання відповідно до п.14 ст.7 Закону України «Про страхування
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42
Вимога
Залишено без розгляду

усунення дискримінаційних умов

Номер: 12db9ca7df4645f9987b57efd5f7deee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b5
Назва: усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати такі документи як сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система інформаційної безпеки Учасника відповідає вимогам ISO 27001:2013 «Системи управління інформаційною безпекою»; сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система управління щодо протидії корупції Учасника відповідає вимогам ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги»; сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система управління у сфері охорони здоров’я Учасника відповідає COVID-FREE:2020 «Системи протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»; сертифікат відповідності щодо послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації Учасника, який відповідає ДСТУ-Н-CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.», ДСТУ EN 16763:2017 «Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами дійсний на момент проведення процедури закупівлі та робіт. Щодо вищезазначених сертифікатів варто зазначити, що законодавчий обов’язок на їх отримання відсутній, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Перелiк товару який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава - Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. за № 194/31646). В результатi аналiзу Перелiку встановлено, що послуги і продукцiя, яка є предметом закупiвлi, не входить в Перелiк та не пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу обов'язкової сертифiкацiї не надаютъся. Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратив чинність зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників. Зокрема, вищезазначене підтверджує і практика АМКУ, а саме: • рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102688&schema=main); • рішення 303-р/пк-ск від 19.02.2016 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6915c7d4b28.pdf); • рішення 457-р/пк-ск від 03.04.2015 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691458baae7.pdf); • рішенням 17230-р/пк-пз від 14.09.2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001496-c); рішення № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 (ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ISO 27001:2013 «Системи управління інформаційною безпекою», ЯКИЙ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТІЛЬКИ ДЛЯ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ). Аналогічні висновки містить і судова практика. Щодо сертифікату ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» варто зазначити, що вартість даної закупівлі є нижчою, ніж 2 млн грн. Тому незрозуміло, чому замовником вимагається зазначений сертифікат. Щодо сертифікату про відповідність COVID-FREE:2020 «Системи протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» незрозуміло, чому саме сертифікат повинен підтверджувати застосування заходів протидії COVID-19. Чому учасник не може надати довідку із конкретними заходами, які застосовує для протидії COVID-19? ЯКЕ ВЗАГАЛІ ВІДНОШЕННЯ МАЄ ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ДО ЗАКУПІВЛІ?? Працівники учасника будуть встановлювати пожежну сигналізацію, а не контактувати із студентами та працівниками ліцею. Крім цього, при виникненні ознак захворювання працівника учасник гарантує незалучення такого працівника до роботи. Вищезазначене стосується також сертифікату або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додатку до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей). Крім цього, надання цих сертифікатів у складі пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому вимога щодо його надання є неправомірною. Варто зазначити і те, що виготовлення даних сертифікатів потребує значних матеріальних і часових ресурсів, оскільки вони видаються після проходження аудиту, що займає більше місяця. Крім цього, проведення аудиту є ускладненим через карантин у зв'язку з COVID-19. Тому учасники, у яких відсутні зазначені сертифікати позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі. При цьому не зрозуміло, яке відношення мають дані сертифікати до предмету закупівлі чи яким чином гарантує якісне виконання договору про закупівлю. З огляду на це, вимоги щодо вищезазначеним сертифікатів спрямована на свідоме штучне звуження кола учасників, які зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, що свідчить про корупційну складову та грубо порушує принцип максимальної економії при здійсненні закупівлі. Крім цього, зазначена вимога порушує норму ч.6 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо надання сертифікату відповідності щодо послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації Учасника, який відповідає ДСТУ-Н-CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.», ДСТУ EN 16763:2017 «Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» така вимога є необгрунтованою, оскільки по-перше сертифікація здійснюється у добровільному порядку, а по-друге передбачає одночасне надання документів, щодо відповідності стандартам, які є ідентичними, дублюючими та взаємозамінними. Щодо даного питання прийнято рішення АМКУ № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021. Щодо договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами дійсний на момент проведення процедури закупівлі та робіт також незрозуміло,чому учасник в обов"язковому порядку повинен укладати такий договір, адже він є ДОБРОВІЛЬНИМ. Яким чином укладення цього договору гарантує якість послуг???? Яку відповідальність перед третіми особами взагалі потрібно страхувати у даному випадку???? Тому доцільним є виключення із умов ТД вимоги щодо надання вищезазначених сертифікатів та договору або доповнення ТД умовами, відповідно до яких у разі відсутності вищезазначених документів в учасника, ним подається довідка, у якій зазначаються причини відсутності цих документів та гарантування відповідності характеристик учасника вимогам цих сертифікатів. З огляду на вищезазначене, вимагаємо внесення відповідних змін до тендерної документації. Крім цього, вимога щодо наявності в учасника власної чи орендованої електротехнічної лабораторії є необгрунтованою та безпідставною вимогою з огляду на наступне. Вимоги щодо матеріально-технічної бази у суб'єктів господарювання, що надають послуги, виконують роботи протипожежного призначення визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. У даному переліку відсутня вимога щодо наявності власної чи орендованої електротехнічної лабораторії. Також замовником визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг. Вимога із наявності електротехнічної лабораторії стосується іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, наприклад: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовування. Електротехнічні лабораторії атестуються згідно з Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралів; - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю; - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю; - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюються тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258. Тому електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію, та жодного відношення до предмету даної закупівлі не має. Аналізуючи предмет проекту договору також можна прийти до висновку, що для виконання зобов’язань за договором наявність електротехнічної лабораторії не є необхідною. Послуги, які є предметом цієї закупівлі надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС України на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння не мають. Зазначене підтверджується і практикою АМКУ, зокрема рішенням № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018 за скаргою UA-2018-04-19-001720-c.b1(посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-19-001720-c), рішенням 12121-р/пк-пз від 30.08.2019 за скаргою UA-2019-07-31-000004-b.a3 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000004-b). Вимога щодо надання документів, які підтверджують наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників, а також не відповідає чинному законодавству України. З огляду на це просимо внести зміни у тендерну документацію щодо виключення з переліку документів, які має надати учасник у складі своєї тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії. У зазначених вимогах учасник прямо вбачає порушення своїх прав, а також прав інших організацій, у яких відсутні зазначені документи. Крім цього, зазначені документи наявні у невеликої кількості організації. Вважаємо, що учасник свідомо обмежує коло потенційних учасників для того, щоб "протягнути" "свого" учасника або для того, щоб торги не відбулися двічі і замовник мав змогу безперешкодно провести переговорну процедуру, щоб без проблем укласти договір із "своїм" учасником. Вимагаємо внесення змін до ТД. Крім цього, зазначаємо, що у випадку невнесення таких змін учасник залишає за собою право звернутися до АМКУ для вирішення даних питань, а також в подальшому до правоохоронних та контролюючих органів для надання відповідної оцінки діям замовика,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянуто дану вимогу, в зв’язку з чим інформуємо Вас про наступне: На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, наявною епідеміологічною ситуацією в державі викликаною розповсюдженням вірусу COVID, страхуванням ризиків викликаних виконанням будівельних робіт на об’єкті, а також з метою отримання якісних послуг висунуті вимоги щодо надання відповідних Сертифікатів та договору страхування. Окрім цього, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 оснащення загальноосвітнього навчального закладу повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності та модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров’я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістовного, функціонального, технологічного, програмного тощо). Тож, з метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель та зниженню ризиків подальшого впливу на кінцевих споживачів предмету закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару/послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлю з метою отримання якісних послуг. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачений чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує право Замовника вимагати відповідность Учасника вимогам ДСТУ ISO, зокрема: Рішеннями № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, №731-р/пк-пз від 16.01.2021 року - вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною; Рішення № 9526 -р/пк-пз від 29.04.2021. – вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO та Електротехнічної лабораторії не є дискримінаційною тощо. Після виконання послуги із влаштування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей , передавання тривожних сповіщень Виконавцю необхідно надати відповідні технічні акти (виміру опору ізоляції електропроводки, тощо). Замовник просить, Учасників, читати Тендерну документацію уважно. Законом України «Про стандартизацію» та згідно наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO – були прийняті у якості національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасником процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що надані учасником послуги повинні відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності послуги, яку надає Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Управління якістю повинно бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання надання послуг незадовільної якості. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що Документація для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель розроблена у суворій відповідності до вимог законодавства України та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того Постановою Верховного Суду України від 24.06.2020 р. у справі №826/15639/17 (адміністративне провадження №К/9901/32266/19), визначено - якщо документ не передбаченний чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.Замовник вимагає в складі тендерних документацій сертифікати, як додаткову гарантію отримання якісних товарів, якісного надання послуг чи виконання робіт.Виходячи з позиції Верховного суду України такі вимоги не є дискримінаційними, оскільки факт що сертифікація не є обов’язковою згідно законодавства не позбавляє суб’єкта господарювання отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 54f5ec800c1f45ecb15976d92cdd24b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.a4
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАЯВНА ВИМОГА: Загальний досвід діяльності організації з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен складати не менше 4 років. ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, ОСКІЛЬКИ ВОНА ОБМЕЖУЄ ПОТЕНЦІЙНЕ КОЛО УЧАСНИКІВ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Погоджуємось з Вашою Вимогою , зміни будуть внесені до ТендерноїДокументації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 6614a6ca072941cc8bbe57837c381d50
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації передбачені наступні вимоги: – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (- не нижче 4-го розряду не менше трьох осіб; – налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше однієї особи. Водночас вимогами ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачено" передбачено: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. ВИМАГАЄМО привести кваліфікаційні вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику повідомляємо, що дана вимога не містить дискримінаційного характеру. Адже Замовник, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установлює кваліфікаційний критерій щодо наявності відповідної кваліфікації працівників. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, замовник вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими Законом та з дотриманням законодавства в цілому. Вказана вимога не пов’язана з критеріями Ліцензійних вимог, а випливає з відмінності кваліфікаційних вимог до електромонтерів ІІІ та ІV розрядів, необхідності допуску на об’єкт виконання робіт осіб вищої кваліфікації, вмінням виконувати роботу за кресленням та схемами, з врахуванням практичного досвіду роботи за фахом та можливості якісного і швидкого виконання робіт на об’єкті у зв’язку з обмеженості часу виконання даних робіт. Вимога щодо наявності електромонтерів не нижче 4 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи, стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Слід зауважити, що діяльність підприємства отримувача ліцензії не обмежується Ліцензійними умовами, а виходить із наявності вимог усіх інших нормативно-правових актів, що стосуються виконання робіт протипожежного призначення. Тому надання послуг з встановлення систем пожежної сигналізації потребує значної уваги, підготовки, кваліфікації та кількості персоналу. Додатково інформуємо, що заклади освіти починають процес навчання з 01.09. Враховуючи наближення цих термінів, втановлено стислі строки, виконання зазначених послуг, які не може переноситись на інші терміни, не зважаючи на будь-які фактори. Таким чином, мінімальна кількість персоналу та їх кваліфікація, вказана в ТД , дозволяє виконати роботи всебічно, якісно та у встановлені терміни. Крім того, з метою відповідності вимогам Замовника, в Учасників є можливість залучити працівника (ів), відповідної кваліфікації, (по трудовому договору, договору про надання послуг, тощо), які мають необхідний досвід та знання для своєчасного та якісного надання послуг, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 79c282672bc142418c177255e4130ca6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
У додатку 2 вказано: "Для забезпечення проведення пусконалагоджувальних робіт після виконання монтажу, перевірки працездатності роботи протипоженої системи, перевірки надходження сигналу на пункт спостереження учасник зобовязаний надати гарантійний лист від пультової організації про можливість даної перевірки та наявність в неї сертифікованого пункту централізованого спостереження відповідно ДСТУ EN 50518-2019 в частині відповідних пунктів ( для підтвердження надати копію сертифікату)" Дана вимога є дискримінаційною, оскільки вибір організації, яка буде вести спостереження за обладнанням, є особистим рішенням замовника і не має жодного відношення до даної закупівлі. Договір про цілодобове пультове спостереження заключається згідно плану закупівель, повинен проходити окремою закупівлею і фінансуватись з іншої статті витрат. Назва закупівлі "Електромонтажні роботи (Послуги з влаштування пожежної сигналізації , оповіщення пропожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Теребовлянського профільного ліцею за адресою: м.Теребовля, вул. Застіноцька, 41" і жодного слова про забезпечення переможцем цілодобового пультового спостереження немає і бути не повинно, оскільки це інший вид послуг! Акт введення системи в експлуатацію підписують Замовник, Виконавець та Третя сторона (Незалежний експерт) і жодних вимог до пультового спостереження в ньому не вимагається. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У додатку 2 вказано «Для забезпечення проведення пусконалагоджувальних робіт після виконання монтажу, перевірки працездатності роботи протипоженої системи, перевірки надходження сигналу на пункт спостереження учасник зобовязаний надати гарантійний лист від пультової організації про можливість даної перевірки та наявність в неї сертифікованого пункту централізованого спостереження відповідно ДСТУ EN 50518-2019 в частині відповідних пунктів ( для підтвердження надати копію сертифікату).» Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки це не є вибір організації, яка буде вести спостереження за обладнанням і проводити цілодобове пультове спостереженн а лише перевірка працездатності роботи протипоженої системи.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 901c27d2d3c34c3e955cb4da471e582b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-000563-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
У Додатку 1 таблиця 1 п. 2.3. вказано: "Копії особових медичних книжок працівників підприємства (форма № 1-ОМК) "Особиста медична книжка", щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку." Ваша вимога порушує чинне законодавство, а саме, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 559 від 23.05.2001 р. "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі ОСОБОВИХ МЕДИЧНИХ КНИЖОК , в т.ч. форми 1-ОМК" - в даному переліку професія електромонтер, інженер, налагоджувальник ВІДСУТНЯ! Жоден медичний заклад законно не видасть даним категоріям працівників Медичну книжку! Вимагаємо усунути даний критерій з вимог закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Згідно ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ та відповідно до переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затверджено постановою Кабміну від 23.05.2001 р. № 559, працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об’єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, повинні обов’язково проходити попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди. З огляду на те,що електромонтажні роботи будуть проводитися на території профільного ліцею, в якому навчаються, харчуються та проживають близько 400 учнів а також працюють більше 100 спеціалістів та обслуговуючого персоналу , з метою запобігання поширенню епідемії та збереження здоров’я учнів та працівників , ми вважаємо за доцільне вимагати медичні книжки у працівників електромонтажної бригади.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.08.2021 11:42