• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адмінбудівлі ТУ ДБР у м.Миколаєві, за адресою: м.Одеса, вул.Мечникова, 59-А

Торги не відбулися

896 304.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 481.52 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 11:29 - 12.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо державної таємниці

Номер: 0308d09a12494698b0037c35fdb7a037
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-002963-b.b3
Назва: Щодо державної таємниці
Вимога:
Доброго дня! По-перше, маємо питання - до чого державна таємниця до охорони об'єкта, адже охоронник, який буде надавати послуги, не буде мати доступу до таких відомостей. І до чого тут Звід, якщо Ви вимагаєте дозвіл? По-друге, дозволи (а точніше ліцензії МВС на здійснення охоронної діяльності) видаються на підставі ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності" (п.30 ст. 7) та згідно Положення про МВС, це входить до його повноважень. То до чого тут державна таємниця? Зазначена Вами вимога некоректна та дискримінаційна, оскільки не всі учасники мають зазначений документ та й відповідно до чинного заокнодавства, суб'єкти охоронної діяльності не зобов'язані його мати. Тому вимагаємо виключення вимоги: щодо допуску до державної таємниці та внесення відповідних змін до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» Державне бюро розслідувань є державним правоохоронним органом, на який покладаються завдання щодо запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування злочинів, віднесених до його компетенції. Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві, згідно п.16 ст.6 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею на підставі спеціального дозволу, виданого Управлінням Служби безпеки України в Миколаївській області. У зв’язку із вказаним, підрозділ з охорони ТУ ДБР у м. Миколаєві буде обізнаний із тактико-технічними даними інженерно-технічних засобів охорони режимних приміщень, систем сигналізації, змістом пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, які, відповідно до ст.4.8.1 Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 12.08.2005 № 440, належать до інформації із ступенем секретності «таємно», доступ до якої здійснюється згідно вимог Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № N 3855-XII
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вогнепальної зброї

Номер: ce3712aa50f74ea08bdbc8ed4bfaf3fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-002963-b.b2
Назва: Щодо вогнепальної зброї
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. На підставі статей 6 та 7 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» при здійсненні досудового розслідування злочинів, віднесених до підслідності Державного бюро розслідувань, у приміщеннях Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – ТУ ДБР у м. Миколаєві), можуть зберігатися документи (в тому числі, які містять відомості, віднесені до державної таємниці), висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях. У зв’язку з викладеним відповідно до п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 19.06.2013 № 421 та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053, ТУ ДБР у м. Миколаєві відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями. У випадках, передбачених Законом України «Про Державне бюро розслідувань», на підставі та в порядку, визначених Законом України "Про Національну поліцію", посадові особи Державного бюро розслідувань зберігають, носять та застосовують вогнепальну зброю і спеціальні засоби, а також застосовують заходи фізичного впливу. Відповідно до наказу МВС від 11.10.2018 № 828 «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» усі приміщення для зберігання озброєння забезпечують цілодобовою озброєною охороною. Також, одним з основних принципів закупівель є ефективність (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Для організації ефективної охорони приміщень ТУ ДБР у м. Миколаєві, задіяно норму про наявність вогнепальної зброї у суб’єктів охорони
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВІк до 40 років

Номер: 105a0f58cdc94e64a6dc17f76435d03b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-002963-b.b1
Назва: ВІк до 40 років
Вимога:
Стаття 43 Конституції України визначає: Стаття 43 Конституції України. Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. Згідно ЗУ "Про охоронну діяльність" та Постанови КМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (пункт 17) "Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку." Законодавчо визначено мінімальний вік та не визнаечно максимального віку.Якщо цього не зробив Законодавець, то чому це робите Ви!? Вимагаємо усунути вимоги в тендерній документаціі, що дискримінують інших учасників, а саме - щодо віку 40 років, інакше ми будемо вимушені звернутися в АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи. Звертаємо увагу на те, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи – учасника, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2021-07-30-002963-b.b1 претендента на участь у процедурі стосовно зміни/видалення лімітованої вікової межі охоронників
Статус вимоги: Відхилено