-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту покрівлі КДНЗ№ 54
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Торги не відбулися
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2021 10:41 - 11.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ та визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД»
Номер:
6710b2d5821e40b79c2fee86cd317a04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a7
Назва:
СКАРГА
про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ та визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД»
Скарга:
Приймаючи рішення № 170 від 20.08.2021 р. Замовник порушив:
1. Ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та лист від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації», а саме: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення замовником.
3. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовник порушив принцип рівного ставлення до учасників визнавши переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД», учасник ТОВ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» також не надав всі листи – згоди на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до закону одна був визнаний переможцем.
5. Заявляю про антиконкурентні узгоджені дії між учасниками закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСПРОМЕНЕРГО» і замовником Відділом освіти і науки Нікопольської міської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 54 садик 2021.pdf 28.08.2021 09:05
- Скарга 54 садик.docx 28.08.2021 09:05
- Докази порушення про персональні данні Замовником та ТОВ НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД.docx 01.09.2021 11:17
- Скарга 54 садик 2021 доповнення.docx 08.09.2021 13:26
- Паспорт Ніколаєнко К.В..pdf 08.09.2021 13:26
- Тендерна документація 34 садик.doc 08.09.2021 13:26
- рішення від 01.09.2021 № 19887.pdf 01.09.2021 18:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2021 № 20736.pdf 14.09.2021 14:39
- рішення від 13.09.2021 № 20736.pdf 16.09.2021 16:44
- Кровля 54 2021.docx 03.09.2021 10:46
- _974 від02.09.2021.pdf 03.09.2021 10:46
- скасування _204.docx 27.09.2021 11:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 16:13
Дата розгляду скарги:
13.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2021 18:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2021 16:44
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2021 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом відділу освіти і науки (протокол від 27.09.21 № 204) скасовано рішення ( протокол тендерного комітету від 27.08.2021 р. №173) про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» переможцем процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі КДНЗ №54», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” –45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи відповідно
рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.09.2021року №20736-р/пк-пз на закупівлю «Послуги з поточного ремонту покрівлі КДНЗ №54» .Ідентифікатор закупівлі: UA- 2021-07-30-001978-b
Вимога
Є відповідь
ВОТ ТАК ВИГЛЯДАЄ ДИСКРИМІНАЦІЯ ЗА ОДНАКОВИХ ВИМОГ МЕНЕ ДИСКВАЛІФІКОВАНО, А ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" ВИЗНАНО ПЕРЕМОЖЦЕМ. Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Номер:
6fa4a51b40484266a04b63d85cf482cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a6
Назва:
ВОТ ТАК ВИГЛЯДАЄ ДИСКРИМІНАЦІЯ ЗА ОДНАКОВИХ ВИМОГ МЕНЕ ДИСКВАЛІФІКОВАНО, А ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" ВИЗНАНО ПЕРЕМОЖЦЕМ. Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Вимога:
пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства ( згідно п.1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника ( у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель – учасником не надано листи – згоди дані яких містяться у складі пропозиції, а саме персональні дані: учасників ТОВ Кузів Вадима Івановича та Голобородько Олени Євгенівни, колишнього директора Ніколаєнко Катерини Павлівни, Приватного нотаріуса Ковтюх Анни Володимирівни та інших осіб персональні дані якихї містяться у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 14:57
Вирішення:
Дозвіл на обробку персональних даних від представника учасника у пропозиції міститься.
Дозволи на обробку персональних даних Кузів Вадима Івановича та Голобородько Олени Євгенівни у складі пропозиції не потрібен, так як інформація у пропозиції надана стосовно цих осіб, як засновників ТОВ «НІКОМЕТІНВЕСТ», знаходиться у вільному доступі, а іншої конфединційної інформації у пропозиції немає.
Дозвіл на обробку персональних даних на колишнього директора та приватного нотаріуса, а саме Ніколаєнко Катерини Павлівни та Ковтюх Анни Володимирівни, не потрібні у зв’язку з тим, що відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей за допомогою яких фізична особа може бути ідентифікована. Імя, по-батькові та прізвище особи не дає такої можливості.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаю Дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" не надано листи – згоди дані яких містяться у складі пропозиції
Номер:
5ef60f7b64b94736b6f7f4a05a2b162c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a5
Назва:
Вимагаю Дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" не надано листи – згоди дані яких містяться у складі пропозиції
Вимога:
пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства ( згідно п.1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника ( у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції учасника відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель – учасником не надано листи – згоди дані яких містяться у складі пропозиції, а саме персональні дані: учасників ТОВ Кузів Вадима Івановича та Голобородько Олени Євгенівни, колишнього директора Ніколаєнко Катерини Павлівни, Приватного нотаріуса Ковтюх Анни Володимирівни та інших осіб персональні дані якихї містяться у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 14:49
Вирішення:
Дозвіл на обробку персональних даних від представника учасника у пропозиції міститься.
Дозволи на обробку персональних даних Кузів Вадима Івановича та Голобородько Олени Євгенівни у складі пропозиції не потрібен, так як інформація у пропозиції надана стосовно цих осіб, як засновників ТОВ «НІКОМЕТІНВЕСТ», знаходиться у вільному доступі, а іншої конфединційної інформації у пропозиції немає.
Дозвіл на обробку персональних даних на колишнього директора та приватного нотаріуса, а саме Ніколаєнко Катерини Павлівни та Ковтюх Анни Володимирівни, не потрібні у зв’язку з тим, що відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей за допомогою яких фізична особа може бути ідентифікована. Імя, по-батькові та прізвище особи не дає такої можливості.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
78bd4800753c428aae810748953b7900
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a4
Назва:
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Ви вказали, що Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаю навести цей перелік для подальшого оскарження до Антимонопольного комітету України.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 12:18
Вирішення:
Дякуємо,Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
{Статтю 5 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Номер:
482af66435614ddfab474307fe95342d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a3
Назва:
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника, відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель - така вимога є некоректною, оскільки незрозумілим є чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, реєстратора який зареєстрував документи учасника тощо. Вказана вимога ставить учасників Процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 14:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Пунктом 1 Розділу 2 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю передбачено: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В іншому випадку всі вимоги тендерної документації вважаються такими що не потребують подальшого роз’яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
0928b3dd78024d0e9f974482be0cac84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a2
Назва:
ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Узагальнення практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо оскарження умов тендерної документації в частині встановлення Замовником вимог щодо місця розташування асфальтобетонних заводів.
Загальні питання встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог тендерної документації
Як випливає із п. 18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу «та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, відповідно да ч. 3 ст, 22 Закону України «Про лублічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а відповідно до ч. 4 цієї статті тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв'язку із цим Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель звертає увагу на наступне:
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті З Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відхилення Замовником тендерних пропозицій можливе у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі») тощо. Примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги, затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680.
Тобто Замовник:
установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію, у разі, якщо установлено один);
вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у її складі не може бути підставою для відхилення замовником.
Вказана причина дискваліфікації є дискримінаційною, не коректною, суперечить принципам публічних закупівель. Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 13:22
Вирішення:
Всі документи, які вимагаються тендерною документацією встановлені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі на підставі абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить
Номер:
c17aa37046e34820b3767dd73da0ff33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-30-001978-b.a1
Назва:
Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить
Вимога:
1. Прямої вимоги надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції тендерна документація не містить.
2. В пункті 2 додатку 2 не було зазначено вимогу надати листи – згоди працівників дані яких містяться у складі пропозиції.
3. Надати листи – згоди відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель. Тендерна документація не містить роз'яснення щодо "відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель".
4. Надати листи – згоди на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника виконати не можливо тому, що це реєстратори, нотаріуси, працівники банків та не тільки працівники учасника.
Вказана причина дискваліфікації є дискримінаційною, не коректною, суперечить принципам публічних закупівель.
Вимагаю переглянути рішення тендерного комітету №170 від 20.08.2021 р. та визнати мене переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 08:47
Вирішення:
Щодо пунктів 1 та 2 вимоги про усунення порушення:
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю передбачено: «Обробка персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції, здійснюється замовником на підставі пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних». У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), а також на кожну особу, персональні дані якої містяться у тендерній пропозиції Учасника, відповідно до закону виключно для здійснення повноважень Замовника у сфері публічних закупівель.»
До повноваженнь Замовника у сфері публічних закупівель відноситься право вимагати документи відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Всі документи, які вимагаються цією тендерною документацією встановлені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі на підставі абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону, їх учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вичерпний перелік дискримінаційних вимог викладений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено