• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Рівненського навчально-виховного комплексу № 2 “Школа-Ліцей” на вул. 24-го Серпня, 2 в м. Рівне

Завершена

4 845 698.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 456.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2017 13:05 - 06.07.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника від 28.07.2017 за номером 105

Номер: f3124ac6855349d4bb6ef54c18c049b9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-22-000328-c.c2
Назва: Скарга на дії Замовника від 28.07.2017 за номером 105
Скарга:
№ 105 від 28.07.2017 року АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК : Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАТУС-ГРУП» ЄДРПОУ 34761446 03142, м. Київ, Святошинський район, вул. Академіка Доброхотова буд. 15 кв. 239 ел.пошта: rang@ukr.net тел. (0362)460207 ЗАМОВНИК : УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 33028,Україна,Рівненська обл.,Рівне, вул.Лермонтова, 6 Код ЄДРПОУ 05517742 Інформація Капітальний ремонт покрівлі Рівненського навчально- про закупівлю: виховного комплексу № 2 «Школа-Ліцей» на вул. 24-го Серпня, 2 в м. Рівне Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-22-000328-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 18 липня 2017 року Плата за подання скарги 15 000 (п'ятнадцять тисяч) гривень С К А Р Г А на дії Замовника Замовником торгів, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-22-000328-c. Предметом закупівлі був капітальний ремонт Капітальний ремонт покрівлі Рівненського навчально-виховного комплексу № 2 «Школа-Ліцей» на вул. 24-го Серпня, 2 в м. Рівне, про що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус-Груп» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та згідно тендерної документації 10 липня 2017 року подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття від 11 липня 2017 року, у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ «СТАТУС-ГРУП»; 2. Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка»; 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль-Декор». Ціна учасника ТОВ «Статус-Груп» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Статус-Груп», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «Статус-Груп», (протокол розгляду тендерних пропозицій № 68 від 18 липня 2017 року) (додаток № 1). Відповідно до протоколу тендерного комітету № 68 від 18.07.2017 року, підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Статус-Груп» зазначено наступне – «відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Статус-Груп» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (відсутність ліцензії на виконання робіт по влаштуванню блискавко захисту будівлі та ремонту вентиляційної системи)» (додаток № 1). ТОВ «Статус-Груп» не може погодитися з таким рішенням, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такі дії зі сторони Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на таке. Пунктом 5 Тендерної документації, та у відповідності до статей 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було встановлено такі кваліфікаційні критерії до Учасника процедури закупівлі: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності визначеним тендерною документацією кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації зазначених в абзаці 15 пункту 6 тендерної документації, визначено, що «учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії (з додатками) на провадження певного виду діяльності, надану органом ліцензування господарської діяльності в будівництві (якщо отримання такої ліцензії передбачено чинним законодавством України). Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС 3». На виконання вимог тендерної документації, ТОВ «Статус-Груп» в складі своєї тендерної пропозиції, яка була подана 10 липня 2017 року, надало Замовнику ліцензію з додатками, яка охоплює більше 88 відсотків вартості робіт визначених у технічному завданні (додаток №2), а на залишок робіт (до 12 відсотків), куди входять як роботи з вентиляційними мережами, так і улаштування блискавкозахисту ТОВ «Статус-Груп» планується залучити субпідрядні організації. Абзацом 1 пункту 7 тендерної документації, було визначено, що «у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт У ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю. Інформація про субпідрядників, надається в довільній формі на бланку учасника за підписом уповноваженої особи, із зазначенням дати та реєстраційного номеру документу. Разом з тим, абзацом 2 пункту 7 тендерної документації визначено, що «у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тендерна пропозиція повинна містити довідку, складену в довільній формі з інформацією про виконання робіт без залучення таких субпідрядників». Звертаю Вашу увагу на те, що 07 липня 2017 року ТОВ «Статус-Груп», у відповідності до абзацу 2 пункту 7 тендерної документації, подало Замовнику довідку за Вих. № 44, в якому зазначило про те, що під час виконання робіт по капітальному ремонту покрівлі Рівненського навчально-виховного комплексу № 2 «Школа-Ліцей» на вул. 24-го Серпня, 2 в м. Рівне, ТОВ «Статус-Груп» не планує залучати субпідрядників до виконання робіт в обсязі понад ніж 20 % від вартості договору (додаток №3). Пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що учасник процедури закупівлі це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Як зазначалося вище, пунктом 5 та 7 Тендерної документації, додатком №2 тендерної документації, Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження їхньої кваліфікації, та кваліфікації субпідрядників, що в свою чергу повністю відповідають вимогами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (додаток №4). Отже, відповідно до вимог зазначених в тендерній документації (пункт 7), інформація про субпідрядників, так як і їхня відповідність кваліфікаційним критеріям подається і підтверджується документально лише у випадку, якщо об’єм виконання робіт складає 20 або більше відсотків, про що і було повідомлено тендерний комітет Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради відповідною довідкою від 07 липня 2017 року за Вих.№44. Крім того, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:… будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність» (пункт 9). Як зазначалося вище, ТОВ «Статус-Груп» в складі своєї тендерної пропозиції, 10 липня 2017 року подало на розгляд тендерного комітету Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради ліцензію серії АЕ №639976, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 16 лютого 2015 року відповідно до наказу №5-Л. Отже, ТОВ «Статус-Груп» було виконано вимоги п. 6 тендерної документації. Додатком до ліцензії ТОВ «Статус-Груп» визначено перелік робіт провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури за класом наслідків СС2 та СС3 (будівельні та монтажні роботи (4.00.00) та монтаж інженерних мереж (5.00.00). Роботи з вентиляційними мережами, та улаштування блискавкозахисту не є окремими видами діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а є окремими видами робіт, для виконання яких ТОВ «Статус-Груп» планує залучити субпідрядників з урахуванням питомої ваги вищевказаних робіт в загальному обсязі робіт (до12%). Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; Абзацом другим пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Однак, всупереч наведених вище вимог Законів України «Про архітектурну діяльність», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про основи містобудування» та тендерної документації, Замовник, Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради, протоколом № 68 від 18.07.2017 року (додаток №1) під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Статус-Груп», за відсутності правових підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Статус-Груп». Відповідно до наведеного, стає очевидним, що Замовником, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради, порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу потягло за собою безпідставне відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «Статус-Груп». Разом з тим, вважаємо, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Статус-Груп», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими до тендерної пропозиції документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Статус-Груп», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, так як наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника визначених в тендерній документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Статус-Груп» є учасником відповідної процедури, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ «Статус-Груп» є реальним учасником будівельного ринку, має досвід виконання аналогічних договорів, що було підтверджено листом від 07 липня 2017 року за Вих. № 46 (додаток №5). З огляду на наведене, стає очевидним, що незаконне відхилення пропозиції ТОВ «Статус-Груп» та дискваліфікації останнього як учасника призвело до незаконного визначення переможцем Приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка» (додаток №6) із ціновою пропозицією 4 824 996,00 гривень, що на 224 310 гривень 16 коп. більша за пропозицію ТОВ «Статус-Груп», що є порушенням з боку Замовника принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Замовника, Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради; 3. Зобов’язати Замовника, Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради, скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Статус-Груп» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 68 від 18 липня 2017 року року, та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем Приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка», зазначене у протоколі № 69 від 19 липня 2017 року. Додатки: 1. Копія протоколу тендерного комітету № 68 від 18.07.2017 року; 2. Ліцензія ТОВ «Статус-Груп» з додатками; 3. Довідка ТОВ «Статус-Груп» від 07.07.2017 року за Вих.№44; 4. Додаток №2 до тендерної документації; 5. Довідка про виконання аналогічних договорів від 07.07.2017 року; 6. Копія протоколу тендерного комітету №69 від 19.07.2017 року; 7. Доказ сплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 28 липня 2017 року Директор ТОВ «Статус-Груп» _______________ І. М. Лукашик
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2017 20:42
Автор: ТОВ "СТАТУС-ГРУП", Жогло Альона Олександрівна +380362460207 alena03@i.ua
Вимога
Є відповідь

ліцензування окремих видів робіт субпідрядних організацій

Номер: 922ef3e7b43f42cbb02beb3653c76a38
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-22-000328-c.c1
Назва: ліцензування окремих видів робіт субпідрядних організацій
Вимога:
ТОВ "Статус-Груп" надало в складі тендерної пропозиції ліцензію, яка охоплює 88% вартості робіт визначених у Технічному завданні, а на залишок робіт, куди входять як роботи з вентиляційними мережами, так і улаштування блискавкозахисту планується залучити субпідрядні організації. Згідно пункту 7 Тендерної документації інформація про субпідрядників, рівно як і їхня відповідність кваліфікаційним критеріям подається і підтверджується документально у разі якщо об’єм виконання робіт складає 20 або більше відсотків. В нашому випадку пороговий об’єм робіт не перевищувався, а тому, керуючись абзацом 3 пункту 7 Тендерної документації була надана довідка про відсутність субпідрядників, які будуть виконувати роботи понад 20% вартості договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення до Замовника за роз'ясненнями щодо відхилення тендерної пропозиції від 25.07.2017 року, надане через електронну систему закупівель в рамках оголошеної закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі Рівненського навчально-виховного комплексу № 2 “Школа-Ліцей” на вул. 24-го Серпня, 2 в м. Рівне”, повідомляємо наступне. Підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції не було не надання інформації про субпідрядників, яких заплановано залучати до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору, про що сказано у Вашому зверненні. Такою підставою було невиконання вимоги тендерної документації, викладеної в останньому абзаці пункту 6 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії (з додатками) на провадження певного виду діяльності, надану органом ліцензування господарської діяльності в будівництві (якщо отримання такої ліцензії передбачено чинним законодавством України). Оскільки виконання робіт по влаштуванню блискавкозахисту будівлі та ремонту вентиляційної системи підлягають ліцензуванню згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 із змінами від 07.06.2017 року № 401, Вам на виконання вищевказаної умови тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції необхідно було надати копію ліцензії (з додатками) на виконання цих робіт. Якщо ТОВ “Статус-Груп” такої ліцензії не має, то необхідно було надати копію ліцензії організації, яку Ви планували залучити до виконання цих робіт в якості субпідрядника, чого Ви не зробили. Замовник не міг визначити чи будуть виконані ці роботи відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено