• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) – Здійснення технічного нагляду інженером-консультантом на об’єкті: “Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 61+197, Івано-Франківська область”

Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)

Завершена

12 792 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 960.25 UAH
Період оскарження: 29.07.2021 17:17 - 12.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення умов підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що обмежують конкуренцію

Номер: cce1af27a7f5492aa98e0d55006e1f35
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-009648-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення умов підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що обмежують конкуренцію
Вимога:
Відповідно до вимог Замовника, учаснику необхідно надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними за предметом закупівлі будуть вважатись договори з технічного нагляду за роботами з будівництва/реконструкції/капітального ремонту доріг та мостів/шляхопроводів державного значення класу наслідків СС3.Н менше одного договору на виконання робіт з технічного нагляду за роботами будівництва/реконструкції/капітального ремонту мостів/шляхопроводів на дорогах державного значення. Слід зазначити, що в Україні протягом останніх років проводилась надзвичайно обмежена кількість будівництва/реконструкції/капітального ремонту саме мостів/шляхопроводів на дорогах державного значення. Закінчених і введених в експлуатації таких обєктів ще менше. Це свідчить про те, що встановлення такої вимоги значно обмежує кількість учасників які можуть взяти участь в вашій закупівлі, що, у свою чергу, призведе до обмеження конкуренці. Ми, як потенційний учасник, маємо значний досвід виконання технічного нагляду за дорогами, зокрема на яких ремонтувались мости. Наша компанія володіє необхідною кількістю матеріально-технічної бази та працівників, що мають достатній досвід для якісного виконання послуг, що є предметом закупівлі. Проте, конкретно досвіду виконання договору на виконання робіт з технічного нагляду за роботами будівництва/реконструкції/капітального ремонту конкретно мостів/шляхопроводів на дорогах державного значення, які ще й до того введені в експлуатацію не маємо. ТОМУ просимо розширити вимогу щодо підтвердження аналогічних договорів в частині будівництва/реконструкції/капітального ремонту мостів/шляхопроводів з можливістю надання аналогічного договору будівництва/реконструкції/капітального ремонту мостів/шляхопроводів на дорогах місцевого значення. Також просимо прибрати вимогу щодо введення в експлуатацію об’єкта, тому, що введення в експлуатацію в основному залежить від замовника. Досить поширеним є випадки коли технічний нагляд за будівництвом був проведений належним чином, виконання договору закінчили, а введення в експлуатацію оформляють через рік, а то і два…
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: " Згідно до умов тендерної документації, відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами та вимогами Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічними за предметом закупівлі будуть вважатись договори з технічного нагляду за роботами з будівництва/реконструкції/капітального ремонту доріг та мостів/шляхопроводів державного значення класу наслідків СС3. Замовник зазначає, що Закону України «Про автомобільні дороги» розрізняє автомобільні дороги загального користування державного та місцевого значення. Об'єктом реконструкції є автомобільна дорога загального користування М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю), яка є автомобільною дорогою саме державного значення. Замовник вважає, що твердження у вимозі про те, «що в Україні протягом останніх років проводилась надзвичайно обмежена кількість будівництва/реконструкції/капітального ремонту саме мостів/шляхопроводів на дорогах державного значення», а також те, що «закінчених і введених в експлуатації таких об’єктів ще менше» не відповідає дійсності. Зокрема, за останні п'ять років в Україні здано в експлуатацію понад 300 об'єктів за результатами будівництва, реконструкції, капітального ремонту. Звертаємо увагу, що замовник не встановлює в тендерній документації період за який аналогічні договори повинні бути укладені чи виконані. Окремо зазначаємо, що введення об'єкту в експлуатацію включається у технічне завдання тендерної документації і є складовою предмета закупівлі. Зокрема, технічним завданням передбачено, що технічний нагляд повинен організовувати та приймати участь в роботі комісії з прийняття в експлуатацію закінченого об'єкту; готувати та подавати документи зі зверненням до органів держархбудконтролю щодо видачі сертифікату, що засвідчує готовність об'єкта до експлуатації. Вважаємо, що умови тендерної документації не є дискримінаційними, а спрямовані виключно на забезпечення залучення кваліфікованих учасників з належним досвідом виконання робіт, що в свою чергу сприяє якісному виконанню та ефективному використанню державних коштів."
Статус вимоги: Відхилено