• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт електромереж та заміна ВРЩ в багатоквартирному будинку за адресою: м. Чорноморськ, вул. Праці, 3

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2021 16:22 - 04.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на усунення порушень.

Номер: 736302e6ab5c45f4a3ec256412349fee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-008782-b.c1
Назва: Вимога на усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовник! 1) У п.5 Додатку №1 до документації спрощеної закупівлі міститься вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції скану оригіналу акту обстеження об’єкту, погодженого з Замовником. Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт з представником Замовника та скласти акт під час періоду уточнення інформації про закупівлю. Вважаємо таку вимогу незаконною з наступних підстав: Даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, а не обов’язково оглянути об’єкт. Така вимога передбачає безпосередній контакт учасника із замовником поза електронною системою закупівель, що суперечить принципам публічних закупівель, передбаченим ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також така вимога обмежує Учасників у часі складання акту обстеження – лише в період уточнень, хоча Закон не містить таких обмежень – документи можуть бути складені і подані Учасником до кінцевого терміну подання пропозицій. Крім того, з підстав незалежних від учасника, Замовник може не сконтактувати з учасником, підписати такий акт, тощо, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. 2) У п.1 Додатку №1 до документації спрощеної закупівлі міститься вимога, що учасник повинен подати у складі пропозиції розраховану договірну ціну, а також локальний кошторис, календарний графік виконання робіт, зведений кошторисний розрахунок. Вважаємо таку вимогу незаконною з наступних підстав: Відповідно до листа Мінекономрозвитку №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, Закон не містить вимог щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. У разі, якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Згідно зі ст.843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до ст.844 ЦКУ ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту затвердження його замовником. При цьому п.2.4. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується підрядником та погоджується із замовником. Разом з тим, п.3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна-кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником і підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу. На підставі викладеного, вимагаємо виключити зі складу документації спрощеної закупівлі вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту, погодженого з Замовником та договірної ціни та кошторису. Такі вимоги є дискримінаційними. Відмова Замовника щодо виключення цих вимог буде розглядатись учасником як навмисне звуження замовником кола потенційних учасників, та учасник буде вимушений подати скарги до правоохоронних органів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вивчивши Вашу вимогу на усунення порушень, повідомляємо. 1)Замовник вносить зміни до п.5 Додатку №1 до документації спрощеної закупівлі.2) Щодо вимоги про виключення зі складу документації спрощеної закупівлі договірної ціни та кошторису. По перше, Замовник має право вимагати від Учасників ті документи, які обґрунтовують та підтверджують пропозицію Учасника, саме такими є – договірна ціна та кошторис. Відповідно п. 6.2 Розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» регламентує яким чином складається ціна пропозиції Учасника. По друге, листи Мінекономрозвитку не є – Законом, не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформаційний характер.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні