-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
пральний порошок (автомат)
Продукція для чищення (пральний порошок (автомат))
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2017 17:34 - 22.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо роз'яснень підстав відхилення
Номер:
01792bc52d344c2dbbb23ad599acb516
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-10-000466-a.a3
Назва:
Вимога щодо роз'яснень підстав відхилення
Вимога:
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення нашої пропозиції із зазначенням конкретних підстав щодо відхилення та невідповідностей нашої пропозиції тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2017 16:08
Вирішення:
Доброго дня!
Тендерна пропозиція, надана Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «Глобал-Органік-Груп» не відповідає умовам тендерної документації з наступної причини:
Пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати згоду (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
Абзацом четвертим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Таким чином, тендерною документацією вимагалася надання згода фізичних осіб на обробку персональних даних із зазначенням мети обробки.
Водночас згідно пункту 2 розділу VIІ тендерної документації, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених у господарській діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативно-правові акти, що підтверджують указаний факт.
У статті 2 Закону встановлено, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено Законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Згідно статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Відповідно до статті 11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Статтею 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до статті 1 КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників.
З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує брати участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, відносин у сфері обов’язкової звітності. При реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель.
Статтею 6 Закону визначено, що у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.
Водночас Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 р. № 2-рп/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено, зокрема, офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, встановлено, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) - це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування і т. п., дані про особисті майнові і немайнові відносини даної особи з іншими особами, зокрема членами сім'ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються в побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних щодо виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов'язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону, персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Глобал-Органік-Груп» надано листи-згоду на обробку персональних даних на Кутей Є.А., Гуцалюк С.В., Нікітюк А.Б., Тібекіна О.С., Скворенко О.В., Онищенко О.І., Дорощак І.М., Козлова Л.Л., Пугач В.І., Коцай Ю.О., Вознюк В.О. При цьому складі пропозиції надано статут підприємства у пункті 2.1. «Учасники товариства» якого зазначено, що учасниками товариства є Антонюк В.В. та Гуцалюк В.В., та містить інформацію про паспортні данні та ідентифікаційний код. При цьому письмових згод указаних осіб на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», у складі тендерної пропозиції не надано.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «Глобал-Органік-Груп» не відповідає вимозі пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання №4997-р/пк-пз від 27.07.2017).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо роз'яснення причин відхилення пропозиції
Номер:
39f6c596e7024957a0bd456b7c4a2a16
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-10-000466-a.b2
Назва:
Вимога щодо роз'яснення причин відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення нашої пропозиції із зазначенням конкретних підстав щодо відхилення та невідповідностей нашої пропозиції тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2017 16:51
Вирішення:
Доброго дня!
Тендерна пропозиція, надана Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Карапуз» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації з наступної причини:
1. Пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати згоду (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
Абзацом четвертим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Таким чином, тендерною документацією вимагалася надання згода фізичних осіб на обробку персональних даних із зазначенням мети обробки.
Водночас згідно пункту 2 розділу VIІ тендерної документації, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених у господарській діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативно-правові акти, що підтверджують указаний факт. Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції відсутні зазначена довідка.
У статті 2 Закону встановлено, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено Законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Згідно статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Відповідно до статті 11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Статтею 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до статті 1 КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників.
З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує брати участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, відносин у сфері обов’язкової звітності. При реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель.
Статтею 6 Закону визначено, що у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.
Водночас Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 р. № 2-рп/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено, зокрема, офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, встановлено, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) - це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування і т. п., дані про особисті майнові і немайнові відносини даної особи з іншими особами, зокрема членами сім'ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються в побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних щодо виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов'язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону, персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ» надано листи-згоду на обробку персональних даних на Ясинську-Копицяк Г.В., Копицяк І.А., Косяченко А.Є., Шевченко О.В., Шостак В.М., Прач В.І., Ткаченко С.Г. Також у складі тендерної пропозиції надано трудова книжка Шукалюк В.П., при цьому, письмової згоди указаної особи на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ» не надано.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «КАРАПУЗ» не відповідає вимозі пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання №4997-р/пк-пз від 27.07.2017)
2. Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації встановлено - учасник повинен надати лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Слід зазначити у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ» відсутній вище зазначений лист.
Як наслідок, тендерна пропозиція не відповідає вимозі пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
3. Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору із зазначенням найменування, кількості, юридичних підстав залучення для виконання договору. На підтвердження інформації зазначеної у довідці надаються копії документів, що підтверджують указані юридичні підстави використання (залучення до виконання договору) вказаної матеріально-технічної бази.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАРАПУЗ» надано інформаційний лист на підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю в якому вказаний Дозатор автоматичний ДВП-2 на підтвердження інформації зазначеної у довідці ТОВ «КАРАПУЗ» надає копію видаткової накладної №F-00000010 від 22 березня 2006 р. в якій відсутній Дозатор автоматичний ДВП-2.
Крім того у інформаційному листі на підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю зазначено, що ТОВ «КАРАПУЗ» орендує офіс за адресою м. Київ, вул. П. Шутова, 9, а на підтвердження наведеної інформації у складі тендерної пропозиції надано договір оренди №0-74-2016 від 01 червня 2016р. Відповідно до пункту 2.8. зазначеного договору акт прийому-передачі орендованого приміщення є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток №1). Водночас тендерна пропозиція ТОВ «КАРАПУЗ» не містить Додаток №1 до договору оренди.
Виходячи з вище зазначеного, ТОВ «КАРАПУЗ» не надав підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність матеріально-технічної бази» у спосіб встановлений у пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо роз'яснень підстав відхилення
Номер:
5768ac8d04b24fefa0e655a4bb4dd8d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-10-000466-a.a1
Назва:
Вимога щодо роз'яснень підстав відхилення
Вимога:
Згідно з ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення нашої пропозиції із зазначенням конкретних підстав щодо відхилення та невідповідностей нашої пропозиції тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2017 11:14
Вирішення:
Доброго дня!
Тендерна пропозиція, надана Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІЛАЙФ.ПВ" не відповідає умовам тендерної документації з наступної причини:
Пунктом 11 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати Згоду (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції. Абзацом четвертим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (Далі – Закон) встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Таким чином, тендерною документацією вимагалася надання згода фізичних осіб на обробку персональних даних із зазначенням мети обробки.
Водночас згідно пункту 2 розділу VIІ тендерної документації, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених у господарській діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативно-правові акти, що підтверджують указаний факт. Слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції відсутня зазначена довідка.
У статті 2 Закону встановлено, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено Законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Згідно статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Відповідно до статті 11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Статтею 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до статті 1 КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників.
З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує брати участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, відносин у сфері обов’язкової звітності. При реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель.
Статтею 6 Закону визначено, що у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.
Водночас Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 р. № 2-рп/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено, зокрема, офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, встановлено, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) - це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування і т. п., дані про особисті майнові і немайнові відносини даної особи з іншими особами, зокрема членами сім'ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються в побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних щодо виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов'язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону, персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» надано листи-згоду на обробку персональних даних на Вороніна К.І., Чмуль А.С., Терещенко Н.О., Смирнова Д.О., Коваля О.В., Василеннка О.М. При цьому складі пропозиції надано статут підприємства у пункті 1.4. «Учасники товариства» якого зазначено, що учасниками товариства є Громадяни України Фостов В.В., Довженко К.П., Романцов О.О., та містить інформацію про паспортні данні та ідентифікаційний номер осіб. При цьому письмових згод указаних осіб на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» не надано.
Статус вимоги:
Задоволено