• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів), Лот 1-3: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1-3: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1-3: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот 1-3: Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 591 318,00 (три мільйона п’ятсот дев’яносто одна тисяча триста вісімнадцять грн. 00 коп.) грн. з ПДВ, в тому числі по: Лот №1: 211 254,00 грн (двісті одинадцять тисяч двісті п’ятдесят чотири грн 00 коп.) з ПДВ; Лот №2: 1 267 524,00 грн (один мільйон двісті шістдесят сім тисяч п’ятсот двадцять чотири грн 00 коп.) з ПДВ; Лот №3: 2 112 540,00 грн (два мільйона сто дванадцять тисяч п’ятсот сорок грн 00 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Лот 1-3: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.08.2021 18:00. 11. Умови оплати: Лот 1-3: відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1 – 4 224,00 грн (чотири тисячі двісті двадцять чотири грн 00 коп.); Лот №2 – 25 344,00 грн (двадцять п’ять тисяч триста сорок чотири грн 00 коп.); Лот №3 – 42 252,00 грн (сорок дві тисячі двісті п’ятдесят дві грн 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1-3: гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 30.08.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1 – 2112, 00 грн (дві тисячі сто дванадцять грн 00 коп.); Лот №2 – 12 672,00 грн (дванадцять тисяч шістсот сімдесят дві грн 00 коп.); Лот №3 – 21 126,00 грн (двадцять одна тисяча сто двадцять шість грн 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

3 591 318.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 112.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2021 13:53 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Звернення до замовника про внесення змін у Тендерну документацію

Номер: b13b5728209c4ce3a004cfb77d80621e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-001140-a.a1
Назва: Звернення до замовника про внесення змін у Тендерну документацію
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів: Код ДК 021:2015:50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок.( Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів) лот №1-№3 ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-005421-a, ознайомившись з тендерною документацією на виконання послуг з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів, звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке: Так як, технологічний термін виконання послуги з ремонту кондиціонерів після передачі кондиціонера для виконання робіт, з урахуванням повернення Замовнику та встановлені на вагон складає 30 робочих днів, звертаємось з вимогою про внесення змін в проект договору : «Виконавець зобов’язаний надати послуги з ремонту обладнання (на підставі заявки Кінцевого одержувача та в межах рознарядки Замовника) та повернути відремонтоване обладнання Кінцевому одержувачу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Акту передачі обладнання в ремонт (дефектний акт).» - По процедурі проведення торгів кінцевий строк подання намічено на 30 серпня, а дата проведення електронного аукціону попередньо запланована на 5 жовтня 2021р. Таким чином визначення переможця, підписання договору з переможцем відбудеться тільки наприкінці жовтня чи у листопаді місяці. Термін виконання послуг з ремонту до кінця 2021 року є не можливим. Замовник повинен переглянути терміни виконання послуг зазначені у тендерній документації та внести зміни на : «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 31 березня 2022 ; - внести можливість забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії чи страхової гарантії, у зв’язку з чим визначити відповідні вимоги до страхової гарантії у Додатку 5 ТД; У зв’язку з зростанням цін на комплектуючі, матеріали та енергоносії збільшити загальну вартість закупівлі послуг не менше, як на 10 відсотків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога опрацьована, за результатами розгляду та повідомляємо наступне: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений у тендерній документації 30 серпня 2021 року. Дата проведення електронного аукціону попередньо визначена системою на 5 жовтня 2021р. Дата аукціону буде змінена на ближчу дату за результатами розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, внесення змін є недоцільним. Щодо інших вимог зазначаємо наступне, внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено