• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях гуртожитку ПТУ№88 за адресою: Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова буд. 2а. Поточний ремонт.(код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Завершена

869 352.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 346.76 UAH
Період оскарження: 29.07.2021 13:21 - 10.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 8273e5f9dcb94574a7757f0d33a20dfc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-004938-b.b5
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 07.09.2021 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» Місцезнаходження: 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 тел. (066) 579 46 55 код ЄДРПОУ 43694796 e-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: ПРОФЕСІЙНО – ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 88 код ЄДРПОУ 21902066 Місцезнаходження: 51100, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова, буд. 2А тел. + 380991438103 e-mail: tarasenko.all@i.ua Інформація про закупівлю: ID: b167a4c0ee9d4c08833863bd054cdbad Закупівля: UA-2021-07-29-004938-b Скарга на незаконні дії Замовника – Професійно – технічне училище № 88 по процедурі закупівлі «Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях гуртожитку ПТУ№88 за адресою: Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова буд. 2а.Поточний ремонт.(код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 29.07.2021 року була оголошена закупівля послуг за процедурою «Відкриті торги» з предметом закупівлі: «Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях гуртожитку ПТУ№88 за адресою: Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова буд. 2а.Поточний ремонт.(код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-29-004938-b). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 14.08.2021 14:00. Аукціон відбувався: 16.08.2021 12:47 – 16.08.2021 13:26. За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ») – 460 704,20 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» (далі – ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», або ТОВ «ДСПП») – 498 772,60 грн.; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») – 589 999,00 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ») – 590 000,00 грн.; 5) Товариство з обмеженою відповідальністю «МП АВТОР» (далі – ТОВ «МП АВТОР») – 860 372,48 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 869 352,66 грн. Протоколом засідання тендерного комітету від 28.08.2021 № 7 було визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях гуртожитку ПТУ № 88 за адресою: Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова, буд. 2а. Поточний ремонт.» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» учасника торгів – «Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», код ЄДРПОУ 35269494 (далі – переможець). ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» і повідомляє наступне. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2). Пунктом 5 «Інша інформація» Додатку 2 тендерної документації вимагається надати лист-згоду учасника з проектом договору, викладеного в Додатку №5, а також підписаний та заповнений уповноваженою особою учасника проект договору (без додатків до нього). Учасником ТОВ «ДСПП» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи: - гарантійний лист вих. № Т-185/2 від 13.08.2021 року, в якому Учасник погоджується з істотними умовами договору та з проектом договору; - проект договору, в якому пункт 5.6 не заповнений. Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ДСПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2). Пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації вимагається наявність у Учасника електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва). Після виконання робіт Підрядник повинен видати Замовнику акти вимірів заземлення та ізоляції. Учасником ТОВ «ДСПП» надано свідоцтво № ПЧ 06-2/231-2018 чине до 17.10.2021 року, яке засвідчує технічну компетентність вимірювальної електролабораторії ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» щодо процесів вимірювань, які наведені в додатку до свідоцтва. Даний документ не підтверджує технічну компетентність електротехнічної лабораторії саме на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Крім того зазначаємо, що Учасником ТОВ «ДСПП» в період уточнень та в період оскаржень не було подано жодного питання та/або вимоги та/або скарги на умови тендерної документації, що свідчить про погодження Учасника з даною вимогою. Таким чином, Учасником ТОВ «ДСПП» не надано свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії саме на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання. Отже, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ДСПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(додаток 4). В пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Додатком 4 тендерної документації міститься специфікація з переліком обладнання та матеріалів, які необхідно встановити. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» міститься підсумкова відомість ресурсів. В наданій підсумковій відомості ресурсів в пункті 9 зазначені кабельні стягування білі 4*200 (100) в кількості 800 шт., в той час як в специфікації згідно додатку 4 зазначена гнучка кабельна стяжка 3х200 мм в кількості 800 шт. Вищезазначене свідчить про те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає специфікації, яка встановлена в Додатку 4 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ДСПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 20.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2021 12:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2021 17:49
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2021 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ про усунення порушень прийнято до виконання та згідно протоколу 10 від 04.10.2021 року буде виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Є відповідь

на пропозицію ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» не накладено КЕП

Номер: 4a302ddcd6fe4c6c90b9a7bc6a832e55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-004938-b.a4
Назва: на пропозицію ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» не накладено КЕП
Вимога:
Шановний Замовник. Розділом ІІІ, п. 1 ТД вимагалось: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису.» При перевірці електронного цифрового підпису ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Згідно з роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації України, яке розміщено на офіційному сайті АМКУ за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» не містить кваліфікованого електронного підпису та мала бути відхилена на підставі вимог ст.31 Закону. На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Зауваження прийнято до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога

Номер: 88850a32ec87413f9421be63fd1c587f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-004938-b.a3
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Предметом закупівлі є: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях гуртожитку ПТУ№88 за адресою: Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. Прозорова, 2а.Поточний ремонт). Згідно Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 р. №222-VIII, (із змінами та доповненнями) виконання зазначених робіт предмету закупівлі входить виключно до «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», який затверджено ПКМУ від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання копії ліцензії ДАБІ України (з класом наслідків СС2, що відповідає класу наслідків об’єкту) або довідку довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії. Додатково рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ, в якому зазначено, що надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, є можливим при наявності ліцензії ДСНС, а вимога щодо будівельної ліцензії при наданні послуг зі встановлення пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу є дискримінаційною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник ! Після детального розгляду вимоги буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 18e2dabbc11c45ee8a59ac637e6ced1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-004938-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! В Додатку 4 тендерної документації наявна наступна вимога: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись послуги, виконати необхідні огляди обладнання, та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника.» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники можуть здійснити огляд саме в період уточнень, який складає всього 5 днів. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість учасникам здійснювати огляд до кінцевого строку подання пропозицій, що значно збільшить кількість учасників і не призведе до їх дискримінації. Дякуємо!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! За результатами розгляду буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Приведення вимог тендерної документації у відповідність

Номер: 920c298508a04bce95d1fd48f243cefd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-004938-b.c1
Назва: Приведення вимог тендерної документації у відповідність
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, пунктом 5 Додатку 2 тендерної документації Ви вимагаєте надати дозвіл (и) (діючий/і), виданий (і) Учаснику уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Додатку 2 до ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – ПОРЯДОК) наявний перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Група А) та декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б). Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу у відповідності до вимог чинного законодавства України в наступній редакції: «Дозвіл (и) (діючий/і) або декларація (ї) відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданий (і) Учаснику уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки.». Дякуємо!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ! За результатами розгляду вимоги буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено