-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33600000-6 Фармацевтична продукція Диклофенак (Diclofenac); Каптоприл (Captopril); Аміаку розчин (Ammonia); Флуоксетин (Fluoxetine); Азитроміцин (Azithromycin); Азитроміцин (Azithromycin); Ібупрофен (Ibuprofen); Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate); Цефтріаксон (Ceftriaxone); Парацетамол (Paracetamol); Лоперамід (Loperamide); Метоклопрамід (Metoclopramide); Омепразол (Omeprazole); Ранітидин (Ranitidine); Лоратадин (Loratadine); Амітриптилін (Amitriptyline); Преднізолон (Prednisolone); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); Метоклопрамід (Metoclopramide); Бензилбензоат (Benzyl benzoate); Дексаметазон (Dexamethasone); Флуконазол (Fluconazole); Ацикловір (Aciclovir); Туберкулін (Tuberculin); Глюкоза (Glucose); Лідокаїн (Lidocaine); Лідокаїн (Lidocaine); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); Преднізолон (Prednisolone); Дротаверин (Drotaverine); Фуросемід (Furosemide); Вентолін (Salbutamol); Аміназин (Chlorpromazine); Мезатон (Phenylephrine); Креазим 10000 (Multienzymes (lipase, protease etc.)); Панкреатин 8000 (Multienzymes (lipase, protease etc.); Фармазолін (Xylometazoline); Еуфілін (Theophylline)
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2021 12:00 - 10.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
10875790b26547c2a4f1810b8e8f7de0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-29-003830-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc 02.08.2021 13:46
- Відповідь .docx 04.08.2021 10:18
Дата подачі:
02.08.2021 13:46
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, дякуємо за Ваше звернення.
У відповідь на Вашу вимогу хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин.
ТД містить вимогу надати авторизаційний лист виробника яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику.
Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання авторизаційного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати авторизаційний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Стосовно спільного листа Мінеконом розвиткута МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дякуємо за Вашу увагу.
Статус вимоги:
Відхилено