• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по відновленню пропускної здатності фекальної каналізації на території ЗДМУ

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Послуги по відновленню пропускної здатності фекальної каналізації на території ЗДМУ (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги по відновленню пропускної здатності фекальної каналізації на території ЗДМУ (за кодом ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Територія студмістечка ЗДМУ, пр.Маяковського, вул.Сталеварів, м.Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 04.08.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.08.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2021 11:22 - 04.08.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація. Всі документи наданї. Скарга в ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ надісланї.

Номер: 2cf25b400c994dd5a7b2052a5526b4b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-29-003037-b.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація. Всі документи наданї. Скарга в ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ надісланї.
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація. Всі документи наданї, яки Ви не бачити. Довільна форма- є така, як вважає учасник. Або додавайти шаблон. Скарга в ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ надісланї.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.ст 14 п.7 У період уточнення до 04.08.2021р.Ви мали змогу звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до документації. Звернень з Вашого боку не було, що свідчило про Вашу згоду з усіма вимогами Замовника. Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ учасник торгів повинен надати п.f Гарантійний лист у довільній формі, в якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав ці документи (гарантиій лист) .Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено