-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
652 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 263.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 263.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2021 10:32 - 13.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
ff792c189451481582f58ddfe287ac7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-29-002014-b.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно п. 2.1. розділу 1 додатку 1 до ТД, аналогічним буде вважатися договір на постачання електричної енергії медичним установам.
Згідно п. 3 ч.2 ст. 16 З.У. "Про публічні закупівлі", наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки аналогічним є договір саме по предмету закупівлі, а не виду споживачів, що безпосередньо випливає із норми закону!
Пов'язані документи:
Замовник
- аналогіч договір.docx 30.07.2021 14:55
Дата подачі:
29.07.2021 15:11
Вирішення:
Доброго дня. На Вашу Вимогу повідомляємо про таке.
Відповідно до пункту 31 частини 1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником.
Відповідно до аб.4 ч.2 ст.16 Закону, Замовник може встановити як кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, Законом не встановлений перелік документів, які підтверджують відповідність такому критерію, а в ст.16 не встановлено жодних обмежень для Замовника, або уточнень, як у разі встановлення всіх інших кваліфікаційних критеріїв. В той же час, відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та потреб Замовника.
Вимога Замовника обумовлена насамперед тим, що Комунальне некомерційне підприємство "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" є медичним закладом на території колишнього Кіцманського району, яка під час пандемії коронавірусної хвороби (COVID-19) визначена як один із закладів де здійснюється лікування хворих на COVID-19, а відтак, зобов’язаний забезпечити безпечне, надійне та ефективне функціонування всіх систем життєзабезпечення пацієнтів під час медичного процесу лікування хворих, а також довгострокову спроможність лікарні задовольнятивиклики, які можуть бути пов’язані з черговими спалахами хвороби. При цьому, на території України функціонує дуже багато медичних закладів, які з початку дії ринку електричної енергії проводять закупівлю електроенергії відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у різних постачальників. Тому підтвердження відповідності встановленому в тендерній документації критерію не є дискримінаційним.
Встановлюючи подібну вимогу, замовник пересвідчується в тому, що учасник достатньо обізнаний у особливостях постачання електричної енергії медичним закладам та усвідомлює усі ризики, а також готовий взяти на себе відповідальність, пов’язану з виконанням даного договору.
В той же час, невиконання або неналежне виконання Учасником умов договору, в тому числі і через відсутність в Учасника досвіду роботи з медичними закладами, а особливо в період пандемії, може поставити під загрозу діяльність Комунального некомерційного підприємства "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" як одного з важливіших медичних закладів на території Чернівецької області у боротьбі та запобіганню поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
a10dece12ce94fdab24ddc645affb8c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-29-002014-b.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати копії: копії трудових договорів або цивільно-правових угод, або копії трудових книжок (для підтвердження директора установи Учасника дана вимога не стосується). Крім того, для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії потрібно, щоб як мінімум один працівник мав вищу освіту за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років, на виконання даної вимоги Учасники торгів надають у складі пропозиції копію відповідного диплома про освіту та копію трудової книжки, що підтверджує відповідний стаж.
Вважаємо що зазначена вимога є протизаконною та порушує права учасників закупівлі виходячи з наступного Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, як – то надання копій документів про освіту, копії трудових книжок. Документами про освіту, на нашу думку є відповідні дипломи. Дипломи співробітників, як і трудові книжки, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Таким чином, вимога про надання документів про освіту та трудових книжок, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника.
Виходячи з вищевикладеного, просимо виключити дані вимоги з тендерної документації, оскільки вони суперечать таким принципам здійснення публічних закупівель, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимога щодо наявності працівника за спеціальністю інженер-електрик із стажом роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років взагалі Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки жодним чином не впливає на процес постачання електичної енергії, який не потребує спеціальних технічних знань.
Додатково просимо надати пояснення на наступні питання: - чи має право учасник відмовитись в наданні у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок та копі їдипломів, мотивуючи це незаконністю відповідної вимоги? - Які пояснення чи документи повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, у випадку відмови надання копій дипломів та трудових книжок? - Чи буде законна відмова учасника в наданні копій дипломів та трудових книжок підставою для відхилення його тендерної пропозиції?
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога інж електрик.docx 30.07.2021 15:03
Дата подачі:
29.07.2021 13:43
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо відповідь щодо про відсутності підстав в її задоволені, зокрема виходячи з наступного.
Відповідно до пп.7 п.5.2.1. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що встановлені на об’єктах споживачів, для візуального або автоматизованого зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку.
Відповідно до п. 6.1. Загальних положень Розділу VI. Перевірка та інспекція вузлів обліку електричної енергії Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311: «Власники вузлів обліку, а також суб’єкти (власники), які контролюють електроустановки, об’єкти або окремі елементи об’єкта, територію (приміщення), де встановлені вузли обліку (будівлі та приміщення, в яких вони встановлені) (зокрема споживачі), зобов’язані забезпечити безперешкодний доступ уповноваженим представникам контролюючих органів, операторів системи, електропостачальників, ППКО, власників відповідного обладнання та інших заінтересованих сторін, які мають на це право (зокрема субспоживачів), для проведення контрольного огляду та/або технічної перевірки вузлів обліку, зчитування показів, а також отримання інформації, що зберігається в первинній базі даних лічильників електричної енергії.»
Відповідно до пп. 14 п. 1.2.1. Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 вузол обліку електричної енергії (вузол обліку) - сукупність обладнання та засобів вимірювальної техніки, змонтованих та з'єднаних між собою за встановленою схемою для забезпечення вимірювання та обліку електричної енергії в заданій точці вимірювання. До складу вузла обліку можуть входити лічильники електричної енергії, трансформатори струму, трансформатори напруги, устаткування автоматичного відключення чи обмеження потужності, засоби захисту (автоматичні вимикачі або запобіжники), вторинні кола струму і напруги та інші допоміжні засоби (тестові блоки, перетворювачі імпульсів, блоки живлення, обладнання дистанційної передачі даних тощо). Характеристики складових вузла обліку мають бути достатніми для вимірювання електричної енергії із заданою періодичністю та похибкою.
Відповідно до абз.7 п.3.1. Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерство палива та енергетики від 25.07.2006 N 258 діюча електроустановка - електроустановка або її ділянка, які перебувають під напругою або на які напруга може бути подана вмиканням комутаційних апаратів, а також повітряна лінія, що розміщена в зоні дії наведеної напруги або має перетинання з діючою повітряною лінією; Електроустановка комплекс взаємопов’язаних машин, ліній, апаратів, допоміжного обладнання (рахуючи будівлі та приміщення, в яких вони встановлені), призначені для виробництва, трансформації, передачі, розподілення електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії. Відповідно до п. 2.2.13. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 (надалі – Правила №4), огляд електроустановок може виконуватись одноосібно - адміністративно-технічним працівником з відповідною групою допуску, а саме- групою V в електроустановках понад 1000 В і з групою IV -в електроустановках до 1000 В.
Виходячи з вищенаведеного, замовник вважає, що працівник учасника (постачальника), який може бути допущений електроустановок замовника повинен групу допуску не нижче V, так як відповідно до пп. 3 п. 2.1.3. Правил №4 для присвоєння чергової групи з електробезпеки необхідно мати мінімальний стаж роботи в електроустановках з попередньою групою, зазначеній у додатку 1 цих Правил; Також відповідно до пп.5 п.2.1.3. Правил N 4 для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму; Враховуючи, що додатком 1 Правил №4 визначено мінімальний стаж роботи (тобто стаж може бути визначено і більшим, але не меншим), а пп.5 п.2.1.3. Правил N 4 визначає перелік знань компонування електроустановок, та вмінь організації безпечного проведення робіт та навчання працівників (що передбачає навики роботи в галузі енергетики на керівних посадах).
Замовник тендерною документацією з урахування великого обсягу споживання відповідно до п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: для якісного забезпечення виконання умов договору на постачання електричної енергії повинен, як мінімум, мати одного працівника з вищою освітою за спеціальністю інженер-електрик та стаж роботи на керівних посадах в енергетичній галузі не менше 10 років.
п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику самостійно встановлювати вимоги щодо необхідних знань та досвіду в роботі працівників Учасників керуючись та не порушуючи при цьому інше законодавство та принципи закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено