-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ (НУШ)
-
Завершена
374 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 870.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 870.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2021 08:19 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність Тендерної Документації
Номер:
a62fe387f2b24bed85d0996fe323652f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-29-000092-b.c2
Назва:
Невідповідність Тендерної Документації
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації (Додаток 4 «Технічне завдання») передбачена наступна вимога:
«УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
Оригінал або копію авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення (управління комп'ютерним класом, що відповідають стандарту МОН України), який підтверджує статус учасника як партнера, із зазначенням найменування.».
Проте, таке спеціалізоване програмне забезпечення, а саме для управління комп’ютерним класом, не передбачене специфікацією до предмета закупівлі. Отже, вимагаємо видалити дану вимогу, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, з метою забезпечення неупередженого ставлення до оцінки пропозицій учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- 34_2.pdf 04.08.2021 09:49
- Тендерна документація_1_оновлено.docx 04.08.2021 09:50
- Додатки до тендерної документації _оновлено.doc 04.08.2021 09:50
- Зміни.doc 04.08.2021 09:51
Дата подачі:
02.08.2021 12:03
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
2a70c1eb163d44d49a44eda3c56158d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-29-000092-b.a1
Назва:
1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та прибрати дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- 34_1.pdf 03.08.2021 16:54
Дата подачі:
30.07.2021 16:15
Вирішення:
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що наявність авторизаційного листа від виробника або представника техніки, є гарантією для Замовника в наступному:
1. засвідчує його ліцензійність та ввезення на територію України законним шляхом, що унеможливлює здійснення поставки фальсифікованого товару;
2. є підтвердженням гарантійного обслуговування обладнання в процесі його експлуатації;
3. гарантує відповідність технічних характеристик обладнання, що пропонується тому, що виготовляє конкретний виробник.
Тому вимога тендерної документації надати оригінал або копію листа від виробника або його офіційного представництва, із обов’язковим зазначенням найменування замовника та номеру процедури закупівлі, інформації щодо партнерських відносин між виробником (-ами) та Учасником, підтвердження, що запропонований товар є оригінальним з відповідною гарантійною підтримкою товару виробником жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки будь-яка організація може звернутися до виробника техніки, або його офіційного представництва, та отримати даний лист, який підтвердить ліцензійність техніки, що пропонується до постачання.
Статус вимоги:
Відхилено