-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сіль кам'яна ДСТУ 4246:2003 сорт вищий, крупність 3
Торги відмінено
943 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 717.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 717.44 UAH
Період оскарження:
28.07.2021 16:19 - 09.08.2021 00:00
Скарга
Скасована
Не згода з рішенням протокола № 254 від 19 серпня 2021 р., про відхилення нашої пропозиції.
Номер:
3cf509a2566c4c7389ad2887318dc028
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-28-001712-c.a1
Назва:
Не згода з рішенням протокола № 254 від 19 серпня 2021 р., про відхилення нашої пропозиції.
Скарга:
Просимо надати роз’яснення рішення Уповноваженої особи, протокол № 254 від 19 серпня 2021 р., про відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з нібито не виконанням вимог статті 16 пункт 2, підпункт 3 та Додатку 1 до тендерної документації, а саме вимоги до надання аналогічних договорів.
Вважаємо таке формулювання не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки його частина 2 ст.16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору.
Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути товарна чи транспортна накладна.
Аналогічної думки притримався і Верховний суд України в постанові від 09.08.2018 у справі № 913/159/17.
У складі нашої тендерної пропозиції містяться два договори, в яких п. 1.2 передбачено «Найменування, номенклатура, кількість, якість і інші характеристики Товару, зазначаються в рахунках - фактурах і накладних.».
Згідно умов договору, нами надані в складі тендерної пропозиції товарні накладні на постачання саме предмета закупівлі «Сіль кам'яна ДСТУ 4246:2003 Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль ».
Тож вважаємо рішення Уповноваженої Особи не правомірним і дискримінаційним, що порушує вимоги:
ст.3 Закону , якими передбачено дотримання прав та законних інтересів Учасників Процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
частини 4 ст..22 Закону, якими передбачена не дискримінація учасників.
На підставі вищенаведеного, ми наполягаємо на скасуванні Протоколу
№ 254 від 19.08.2021 р. , та перегляду висновку про вибір Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.08.2021 15:37
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
30.08.2021 00:04