• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, бахіли, катетери, рукавички, шприци)

1.Місце поставки: КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ( згідно п.4.3 р.1 Тендерної документації та п.5.2 р.V проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації); 2.Кількість – 676267 одиниць (згідно технічному завданню, викладеному у Додатку №3 до Тендерної документації та п.1.2 р. I проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації; 3.Обсяг поставки товару – згідно з Додатком №3; 4.Строк поставки товарів: не пізніше 7 (семи) календарних днів з дати узгодження відповідної заявки від станцій швидкої медичної допомоги - відокремлених структурних підрозділів КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», включаючи вихідні та святкові дні, щомісячно. Датою поставки Товару є дата підписання видаткової накладної (згідно п.4.4 р.1 Тендерної документації та п.5.1 р.V проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації)

Завершена

1 710 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 100.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2017 15:08 - 03.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 856071f6e0e5414e90343b2b908e136b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-21-000409-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Комунальною лікувально-профілактичною установою «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» подано оголошення про закупівлю медичних матеріалів: перев’язувальні матеріали, бахіли, катетери, рукавички, шприци (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-21-000409-c). Товари, що підлягають закупівлі, викладені Замовником у вигляді єдиного списку позицій без будь-якого розмежування на лоти. Звертаємо увагу Замовника на те, що в списку позицій, що підлягають закупівлі, наявні дві позиції медичних матеріалів: 1) Рукавички хірургічні, високого ступеню захисту, стерильні розмір 7,5; 2) Сумка-укладка медична. По вищезазначеним двом позиціям офіціальним та єдиним виробником відповідних медичних матеріалів на території України являється ТОВ «Допомога-1». Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо за необхідне зауважити, що ТОВ «Допомога-1» не надає ТОВ «Вест Ост Медікал» авторизаційних листів щодо своєї продукції, й так само може позбавити і інших потенційних учасників тендерної закупівлі права взяти в ній участь, що безпосередньо свідчить лише про вибіркове надання таких авторизаційних листів та , як наслідок, про пряме обмеження конкуренції. Такі обставини підтверджують, по-перше, факт прямої дискримінації потенційного учасника зі сторони згаданого виробника медичних матеріалів та, в свою чергу, непрямої дискримінації зі сторони Замовника, який включає в один єдиний лот всю продукцію, що підлягає закупівлі на торгах, в тому числі нечисленну продукцію, вироблену ТОВ «Допомога-1», що надає можливість здійснення неправомірних дій щодо недопущення тих чи інших учасників до процедури закупівлі. В такий діях Замовника та ТОВ «Допомога-1» допускається наявність корупційних дій та зловживань, що в свою чергу призводить до дискримінації потенційних учасників, недопущення їх до участі в торгах та обмеження добросовісної конкуренції. У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 2 статті 42 Конституції України визначено, що не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. З огляду на вищезазначене, просимо виокремити позиції медичних матеріалів: 1) Рукавички хірургічні, високого ступеню захисту, стерильні розмір 7,5; 2) Сумка-укладка медична - в окремий лот, що дасть змогу більшій кількості потенційних учасників взяти участь в процедурі закупівлі, а Замовник отримає більшу кількість тендерних пропозицій та тим самим забезпечить реальну конкуренцію серед учасників процедури закупівлі. У відповідності до ч. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація на закупівлю товару Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, бахіли, катетери, рукавички, шприци) за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 (оголошення UA-2017-07-21-000409-c) складена у відповідності з вимогами ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до потреб установи згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 зазначеного Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Визначення окремих частини предмета закупівлі (лотів) є виключно правом, а не обов’язком замовника. Обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот законодавством не передбачено. Тендерним комітетом установи прийнято рішення щодо здійснення закупівлі в цілому не розділяючи на лоти, оскільки доцільно придбання даної продукції за одним договором у одного постачальника - це позитивно впливає на формування ціни і витрати в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 7571592b71a94a898799ad34b1ce6aea
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-21-000409-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНІЙ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНІЙ УСТАНОВІ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» м. Краматорськ ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1258473, номер тендеру у ЦБД UA-2017-07-21-000409-c) 08. 08. 2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1 Бахіли поліетиленові пара 54 600 2 Бинт н/с 5м х10см шт. 2 700 3 Бинт н/с 7м х14см шт. 3 250 4 Бинт стерильний 5м х10см шт. 200 5 Бинт стерильний 7м х14см шт. 1 720 6 Вата медична н/с 50г ролик шт. 700 7 Вата медична н/с100г зиг-заг шт. 3 750 8 Канюля назальна для дітей шт 95 9 Канюля назальна для дорослих шт 250 10 Канюля назальна для немовлят шт 39 11 Катетер внутрішньовенний з боковим портом 18g шт 200 12 Катетер внутрішньовенний з боковим портом 22g шт 1 150 13 Катетер типу "метелик" 21g шт 190 14 Катетер типу "метелик" 22g шт 4 400 15 Катетер типу "метелик" 23g шт 6 307 16 Катетер типу "метелик" 24g шт 1 400 17 Катетер уролог Нелатон жіночий CH16 шт 100 18 Катетер уролог Нелатон жіночий CH18 шт 38 19 Катетер уролог Нелатон чоловічий CH16 шт 200 20 Катетер уролог Нелатон чоловічий CH18 шт 40 21 Ковдра ізотермічна шт. 392 22 Комплект пологовий шт. 60 23 Ланцет до глюкометру, пластиковий, стерильний уп. 126 24 Ларингеальна трубка розмір 2,5 шт. 3 25 Ларингеальна трубка розмір 4 шт. 14 26 Ларингеальна трубка розмір 5 шт. 3 27 Лейкопластир бактерицидний 2,5 х 7,2 бавовняна основа шт. 2 700 28 Маска захисна шт. 18 700 29 Пластир 2 х 500 неткана основа котушка шт. 35 30 Пластир 2 х 500 плівкова основа котушка шт. 600 31 Пластир 3 х 500 бавовняна основа котушка шт. 260 32 Повітропровід розмір 90 - 100мм шт 95 33 Рукавички хірургічні, високого ступеню захисту, стерильні розмір 7,5 пара 10 34 Рукавички оглядові н/стер вінілові пара 12100 35 Рукавички оглядові н/стер латексні пара 153500 36 Рукавички оглядові н/стер нітрилові пара 39600 37 Серветки марлева медична стерильна 16х14см 4-х шарова 5 шт./пакування уп. 5 750 38 Серветки просочені спиртовим розчином 100 шт./пакування уп. 9 100 39 Система для вливання інфузійних розчинів шт 2 900 40 Сумка-укладка медична шт. 15 41 Шпатель медичний ларингологічний одноразового використання шт 18 900 42 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 1 мл U40 з голкою шт 695 43 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 10 мл з голкою шт 69 900 44 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 2 мл з голкою шт 92 900 45 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 20 мл з голкою шт 32 900 46 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 5 мл з голкою шт 133 680 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Система для вливання інфузійних розчинів шт 2 900 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 1 мл U40 з голкою шт 695 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 10 мл з голкою шт 69 900 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 2 мл з голкою шт 92 900 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 20 мл з голкою шт 32 900 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання 5 мл з голкою шт 133 680 Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1258473, номер тендеру у ЦБД UA-2017-07-21-000409-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація на закупівлю товару Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, бахіли, катетери, рукавички, шприци) за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 (оголошення UA-2017-07-21-000409-c) складена у відповідності з вимогами ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до потреб установи згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 зазначеного Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Визначення окремих частини предмета закупівлі (лотів) є виключно правом, а не обов’язком замовника. Обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот законодавством не передбачено. Тендерним комітетом установи прийнято рішення щодо здійснення закупівлі в цілому не розділяючи на лоти, оскільки доцільно придбання даної продукції за одним договором у одного постачальника - це позитивно впливає на формування ціни і витрати в цілому.
Статус вимоги: Відхилено