• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт приміщень четвертого поверху пологового будинку міської лікарні «Центр матері та дитини» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138» (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою

Завершена

13 467 963.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 679.63 UAH
Період оскарження: 28.07.2021 14:40 - 14.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування неправомірного рішення замовника щодо визнання переможцем учасника закупівлі UA-2021-07-28-007100-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС"

Номер: 42260719e3d944b291a6d07b49045656
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-007100-b.a1
Назва: ВИМОГА про скасування неправомірного рішення замовника щодо визнання переможцем учасника закупівлі UA-2021-07-28-007100-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітерра груп», учасник закупівлі UA-2021-07-28-007100-b «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт приміщень четвертого поверху пологового будинку міської лікарні «Центр матері та дитини» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138» (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ознайомившись з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, КНП "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" І.В. Віт, №20/08/ВТ, від «20» серпня 2021р., та повідомленням про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВІК-АНТ ПЛЮС" що розміщені Замовником в електронній системі закупівель «21» серпня 2021р., а також ознайомившись з документами пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС", повідомляє про порушення Замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про визначення переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" та вимагає скасувати дане рішення, з огляду на те, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: 1). У листі про субпідрядників (документ під назвою 5. Лист_про_субпідрядників.pdf) учасник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" зазначає, що планує виконувати всі роботи, передбачені технічним завданням самостійно, без залучення субпідрядників; в той же час у наданій ним ліцензії (документ під назвою 15.Ліцензія.pdf),в переліку робіт, які Учасник має право виконувати, відсутні роботи протипожежного призначення, які є у складі технічного завдання по даній закупівлі (Додаток 1 до Тендерної документації, розділ V. «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей»). У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (документ під назвою 9. Довідка_про_працівників.pdf) також відсутні монтажники систем пожежної сигналізації. Звертаємо Вашу увагу на те, що роботи/послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень належать до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до загальних вимог п.1. Технічного завдання щодо предмету закупівлі, «У складі тендерної пропозиції учасник надає: ліцензію або документи дозвільного характеру на виконання робіт, передбачених тендерною документацією (вимогам згідно класу наслідків СС1), які мають відповідати вимогам норм чинного законодавства.» Згідно підпункту 3 п.4.1. ч.4. «Відхилення тендерних пропозицій», «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: (…) переможець процедури закупівлі: -не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;». Так як учасник закупівлі, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" не надав у складі пропозиції ліцензію Учасника або субпідрядника (або інформацію про залучення відповідного субпідрядника) на виконання робіт протипожежного призначення, зокрема на роботи/послуги з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, наявність якої є обов’язковою з точки зору закону для виконавця робіт, передбачених технічним завданням (Додаток 1 до Тендерної документації) у розділі V. «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей». З огляду на це, пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" не відповідала умовам Тендерної документації та закону в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником.; 2). У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" (документ під назвою 8.Довідка_про_МТБ.pdf), відсутнє обладнання, що передбачене підсумковою відомістю ресурсів Учасника, а саме: - агрегати фарбувальні, 500 куб.м./год., - компресори пересувні, тиск до 686 кПа, - молотки відбійні, -підіймачі щоглові, - станція штукатурна. В той же час підпунктом 1 п.5.1. ч.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по закупівлі передбачено, що від учасника вимагається «Інформаційна довідка в довільній формі засвідчена учасником (або уповноваженою особою учасника) про наявність в учасника основних типів обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей та кількості одиниць) необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі». Необхідне обладнання передбачене підсумковою відомістю ресурсів Учасника, ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС", але у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника відсутні деякі позиції обладнання, передбачені підсумковою відомістю ресурсів. Дана невідповідність могла б бути виправлена учасником на підставі п.3.4 частини 3 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення від Замовника про усунення невідповідностей/виправлення помилок або, у разі неможливості усунення невідповідності, пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" повинна була б бути відхилена на підставі п.4.1. ч.4 цього ж розділу, але Замовник з невідомих причин не звернув уваги на дану невідповідність, таким чином порушивши умови власної Тендерної документації та Закону.; 3). У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" (документ під назвою 9. Довідка_про_працівників.pdf) відсутня інформація про фахівців з монтажу відеоспостереження тощо. При цьому учасник надав довідку про те, що планує виконувати всі роботи, передбачені технічним завданням самостійно, без залучення субпідрядників (документ під назвою 5. Лист_про_субпідрядників.pdf). Таким чином, учасник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС", порушив умови Тендерної документації в частині підпункту 2 п.5.1. ч.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо вимоги надати «- Інформаційна довідка в довільній формі засвідчена учасником (або уповноваженою особою учасника) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору», так як у складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження наявності працівників, що мають досвід та навички щодо виконання робіт, передбачених розділом VІІІ «Побудова системи відеонагляду» Технічного завдання (Додаток 1 до Тендерної документації). Дана невідповідність могла б бути виправлена учасником на підставі п.3.4 частини 3 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення від Замовника про усунення невідповідностей/виправлення помилок або, у разі неможливості усунення невідповідності, пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" повинна була б бути відхилена на підставі п.4.1. ч.4 цього ж розділу, але Замовник з невідомих причин не звернув уваги на дану невідповідність, таким чином порушивши умови власної Тендерної документації та Закону.; 4). У тексті гарантійного листа Учасника, ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" по ч.2 ст. 17 (документ під назвою 12.Гарантійні_листи_по_ст_17.pdf), не зазначено, з яким самим замовником відсутні порушення договірних зобов’язань, сам лист не адресовано конкретному замовнику, КНП "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини", тому по суті, даний лист жодним чином не підтверджує, що учасник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" не має невиконаних зобов’язань саме з КНП "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання та застосування санкцій/штрафів. З точки зору Закону таке знеособлене формулювання тексту гарантійного листа позбавляє його юридичної сили. У абзаці 1 частини 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором з цим самим замовником», отже логічно, що у підтвердженні відсутності даної підстави для відхилення повинна фігурувати інформація, про якого саме Замовника йдеться. З огляду на це, пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" не відповідала умовам Тендерної документації та закону в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником; 5). Вид Договірної ціни встановлено Учасником, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВІК-АНТ ПЛЮС" «тверда» (документ під назвою 17.Договірна_ціна.pdf), в той час як у проекті договору зазначено, що структура договірної ціни динамічна: «2.2.(…)Структура договірної ціни є динамічною і визначається у відповідності Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013р. №293.». У складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" також міститься завірений Проект договору (документ під назвою 3.Проект_договору.pdf) та Довідка про погодження з умовами Договору (документ під назвою 3.1. Довідка_про_погодження_з_умовами_договору.pdf), що свідчить про те, що учасник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" ознайомлений та усвідомлює положення, які у ньому викладені, зокрема, ті, що стосуються виду і структури договірної ціни. Звертаємо Вашу увагу, що дану помилку (зазначення виду договірної ціни) не можна віднести до формальної, адже у п.2. ч.2. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції», що відповідає Переліку формальних помилок, який затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зазначено «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.». Так як вид договірної ціни – це інформація, що стосується ціни тендерної пропозиції учасника, пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" не відповідала умовам Тендерної документації та закону в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що процедури закупівель проводяться на засадах прозорості, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, засадах добросовісної конкуренції. Замовником, КНП "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини", зокрема рішенням уповноваженої особи І.В. Віт про визнання переможцем учасника закупівлі UA-2021-07-28-007100-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" було порушено принцип добросовісної конкуренції, так як інших Учасників даної закупівлі, зокрема ТОВ «Архітерра груп» позбавлено можливості розгляду їх пропозиції на відповідність умовам Тендерної документації неправомірним рішенням Замовника про визнання переможцем учасника, пропозиція якого містила декілька суттєвих порушень вимог Тендерної документації - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС". Також даним неправомірним рішенням Замовника було порушено інтереси держави, адже, з огляду на викладені вище у тексті вимоги підстави – учасника, пропозицію якого було прийнято, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС", не довів, що зможе поставити державі роботи такої якості і на тих умовах, як вимагалося у Тендерній документації. Користуючись правом, наданим Законом України «Про публічні закупівлі» учасникам закупівель на оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, Учасник, ТОВ «Архітерра груп», планує звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії замовника – неправомірне рішення про визнання переможцем учасника закупівлі UA-2021-07-28-007100-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС", з проханням скасувати дане рішення, відхилити пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІК-АНТ ПЛЮС" в зв’язку з невідповідністю вимогам Тендерної документації та повернути інших учасників на кваліфікацію. Звертаємо Вашу увагу, що Закон передбачає відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель, зокрема: «укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом;» - «тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» (Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5). У даному випадку, якщо Замовник проігнорує вимогу учасника, ТОВ «Архітерра груп», і укладе Договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВІК-АНТ ПЛЮС", він буде зобов’язаний або внести зміни до істотних умов договору, щодо виду договірної ціни – що є порушенням, або укласти договір без зміни його умов – в разі чого умови договору не відповідатимуть умовам тендерної пропозиції учасника, адже у проекті договору зазначено, що структура договірної ціни динамічна, а у договірній ціні учасника зазначено, що вона тверда. З огляду на вищенаведене, учасник закупівлі UA-2021-07-28-007100-b «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт приміщень четвертого поверху пологового будинку міської лікарні «Центр матері та дитини» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Маяковського, 138» (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ТОВ «Архітерра груп» висловлює Замовнику вимогу скасувати неправомірне рішення щодо визнання переможцем учасника закупівлі UA-2021-07-28-007100-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІК-АНТ ПЛЮС" (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, КНП "Вінницька міська клінічна лікарн
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, та відсутні підстави для її відхилення
Статус вимоги: Не задоволено