• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Шафа керування насосною станцією

Завершена

820 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 101.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2021 13:59 - 03.08.2021 14:04
Вимога
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 71458a73acf84529aebc4beaa13a8539
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-001118-c.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником – Комунальним підприємством «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» було об’явлено спрощені/допорогові торги по закупівлі «Шафа керування насосною станцією», ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-28-001118-c. Відповідно до ПРОТОКОЛІВ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №№ 823, 824, 825 від 16.08.2021 року (відповідні файли: «рішення про відх.уч. ТОВ ІН-ГРУПП», «рішення про відх.уч. ТОВ ЗАПОРІЗЬКА» та «рішення про намір укласти Дог»), проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), та обрано переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 32556755, місцезнаходження юридичної особи: 04071, Україна, місто Київ, вулиця Почайнинська, будинок 25/49, офіс 74) з сумою остаточної пропозиції – 749 000,00 грн. з ПДВ. Найбільш економічно вигідну пропозицію (сума остаточної пропозиції – 600 000,00 грн. з ПДВ), запропоновану нашим підприємством в результаті аукціону, як і пропозицію компанії ТОВ «ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА» (код ЄДРПОУ 32649399) з сумою остаточної пропозиції – 618 075,00 грн. з ПДВ, Замовник відхилив, як пропозиції які не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі. Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь Учасника – ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», всупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав: Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до вимог п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 5 Замовник вимагав надати «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка) актуальний на дату подання пропозиції.» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 18.02.2021 14:49:17 (файл «витяг з ЄДР» - додаток № 1 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 10 Замовник вимагав надати «Сертифікат якості, паспорт.» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції паспорта на шафи керування на російській мові без перекладу на українську мову (файли «зразок паспорта на шкаф управління потужністю 15кВт» та «зразок паспорту на шкаф управління потужністю 7,5кВт» - додаток № 2 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації (Додаток 1, Примітки) та вимогам п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», сертифікат якості – відсутній у складі тендерної пропозиції, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 11 Замовник вимагав надати «Учасник повинен надати - Підписаний з боку Учасника проект Договору (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення).» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції лише завірену копію проекту договору, а не підписаний з боку Учасника проект Договору (файл «проект договору» - додаток № 3 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Вимоги до предмету закупівлі. шафа керування, листи 1, 2) шафи керування, запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі з наступних причин: № з/п Пункт тендерної документації Технічна невідповідність шаф керування, запропонованих ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» Назва файлу у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» 1 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Захист від короткого замикання, перевантаження, перегріву, завищеної/пониженої напруги, асиметрії та випадання фаз;" Відсутнє реле контрою напруги, яке необхідно для реализації захисту від завищеної/пониженої напруги, асиметрії та випадання фаз. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 2 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Захист перетворювача частоти швидкодіючими плавкими запобіжниками (gR або a aR);" Відсутні швидкодіючі плавкі запобіжники (gR або a aR) для захисту перетворювача частоти. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 3 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Максимальне енергозбереження, за рахунок визначення найбільш ефективної точки роботу насосів, підбирання ефективної кількості робочих агрегатів та обов’язково наявності функції автоматичної оптимізації енергоспоживання у частотного перетворювача;" Згідно з технічною документацією віробника, у частотних перетворювачів GD200A відсутня функція автоматичної оптимізації енергоспоживання - додаток № 5 до цієї скарги. Файлів, який підтверджує відповідність частотних перетворювачів GD200A технічним вимогам предмета закупівлі - не надано у складі тендерної пропозиції. 4 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Можливість запуску кожного насосу як від ПЧ, так і прямим пуском в ручному та автоматичних режимах;" В специфікації для роботи прямим пуском є лише один автомат захисту двигуна (поз. 18), що не може забезпечити роботу двох насосів у режимі прямого пуску в автоматичному та ручному режимах. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 5 Додаток 3. Пункті 2.1 "У поставку має входити: - шафа керування на базі: • програмованого логічного контролера Schneider Electric M241, або функціонально та технічно аналогічного; • сенсорної кольорової панелі оператора 7” Magelis HMIGTO4310 , або функціонально та технічно аналогічного; • перетворювач частоти Danfoss FC-202 Aqua Drive, або функціонально та технічно аналогічного;" Запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» шафи керування з перетворювачами частоти GD200A китайського виробництва не є функціонально та технічно аналогічними вказаним у технічному завданні шафам керування з перетворювачами частоти Danfoss FC-202 Aqua Drive, з наступних причин: - Відсутнє покриття плат лаком; - Відсутня функція автоматичної оптимізації енергоспоживання; - Відсутній вбудований дросель в колі постійного струму; - Відсутня рідкокрісталічна панель керування на українській/російській мові (у наведеного перетворювача частоти панель керування цифрова); - Відсутні деякі аналогічні насосні функції: визначення сухого ходу за споживаною потужністю, компенсації витрати, роботи за межою характеристики та ін. Файлів, який підтверджує відповідність частотних перетворювачів GD200A, встановлених в шафах управління, технічним вимогам предмета закупівлі - не надано у складі тендерної пропозиції. Шафи керування, запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Враховуючи викладене, прийняте Замовником рішення в частині визначення переможцем спрощених/допорогових торгів згідно предмету закупівлі «Шафа керування насосною станцією», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-001118-c ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», порушує право ТОВ «ІН-ГРУПП» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», замовник порушив право ТОВ «ІН-ГРУПП» на: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. ТОВ «ІН-ГРУПП» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом скасування Замовником Протоколу щодо прийняття рішеня уповноваженою особою № 825 від 16.08.2021 року про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ». Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині визначення переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ». 3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 825 від 16.08.2021 року про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; 4. Відхилити пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» як таку, що не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі. Додатки: - Додаток 1 - Витяг з ЄДР ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; - Додаток 2 – Зразки паспортів шаф керування» ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; - Додаток 3 – Завірена копія проект договору; - Додаток 4 – Специфікації з вказанням комплектуючих шаф керування; - Додаток 5 – Технічна документація на перетворювачі частоти GD200A.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржник, щодо наведених Вами зауважень: по п.1 Відповідно до п.15 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимогає документального підтверження публічної інформації що оприлюднена у формі відкритих даних згідно Закону України "Про публічну інформації" та/або міститься у формі відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в єлектронній системі закупівель. Оскільки, витяг з ЄДР не є комерційною таємницею та міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним то зазначена причина є незаконою. Також слід зазначити, що згідно Розділу V Цевільного Кодексу України від 16.01.2003р. №435 -IV: "У відповідності з формулюванням Українського законодавства, більшість документів (дозвільних або особистих), що мають згідно законодавства визначений строк дії, видаються строком на 1 рік або певну кількість років; тобто строк дії визначається роками. Установчий документ підприємства має дію 1 рік, якщо у документі не визначено інше та якщо він є актуальним. Враховуючи вищезазначине, Замовник цілком правомірно визнав Переможця. По п. 2 Щодо не надання сертифіката якості, паспорту. У складі тендерної пропозиції Переможця надано: - зразок паспорта на шафу управліня потужністю 7,5 кВТ; - зразок паспорту на шафу управліня потужністю 15 кВТ; -декларація про відповідність; -сертифікати ISO 9001:2015; - сертифікат ISО 1400; - сертифікат відповідності, що цілком дає змогу перевірити відповідність запропонованого товару вимогам Технічного завдання Замовника. По п. 3 Щодо договору , що надав Переможец у складі тендерної пропозиції інформуємо, що відповідно до вимог Замовника від Учасника вимогалось: - Підписаний з боку Учасника проект Договору (у відповідності з вимогами тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з печаткою та підписом Уповноваженої на це особи, що саме і вимогалося Замовником. Відповідно, дискваліфікація Учасника з цього приводу була б суто формальною. Щодо зазначених вами технічних невідповідностей інформуємо, що у Технічному завданні Замовника вказані основні функції шаф керування та основні вузли які, на думку Замовника повинні бути присутні в складі шафи. Для Замовника не є принциповим кількість та наявність комутаційного обладнання або комплектуючих, за допомогою яких Виконавець реалізує заявлений Замовником функціонал. Що стосується перетворювача частоти, як головного вузла шафи- він виконаний із ступінню захисту IP 54. У серії перетворювача частоти GD200А дросель ланки постійного току вбудований до 30 кВТ включно. Панель управління дублюється панелю оператору на дверці шафи. Також, усі додаткові функції можливо виконати програмним шляхом. При поставці згідно з Технічним Завданням Постачальник повинен усунити недоліки в разі їх виявлення за власний рахунок, на що надана окрема довідка від Учасника. Враховуючи вищенаведене, дії замовника щодо визначення Переможця є відповідні чинному законодавству та цілком правомірні. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 1a0a658b5c0243399287c4ac311c98f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-001118-c.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником – Комунальним підприємством «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» було об’явлено спрощені/допорогові торги по закупівлі «Шафа керування насосною станцією», ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-28-001118-c. Відповідно до ПРОТОКОЛІВ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №№ 823, 824, 825 від 16.08.2021 року (відповідні файли: «рішення про відх.уч. ТОВ ІН-ГРУПП», «рішення про відх.уч. ТОВ ЗАПОРІЗЬКА» та «рішення про намір укласти Дог»), проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), та обрано переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 32556755, місцезнаходження юридичної особи: 04071, Україна, місто Київ, вулиця Почайнинська, будинок 25/49, офіс 74) з сумою остаточної пропозиції – 749 000,00 грн. з ПДВ. Найбільш економічно вигідну пропозицію (сума остаточної пропозиції – 600 000,00 грн. з ПДВ), запропоновану нашим підприємством в результаті аукціону, як і пропозицію компанії ТОВ «ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА» (код ЄДРПОУ 32649399) з сумою остаточної пропозиції – 618 075,00 грн. з ПДВ, Замовник відхилив, як пропозиції які не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі. Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь Учасника – ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», всупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав: Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до вимог п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 5 Замовник вимагав надати «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка) актуальний на дату подання пропозиції.» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 18.02.2021 14:49:17 (файл «витяг з ЄДР» - додаток № 1 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 10 Замовник вимагав надати «Сертифікат якості, паспорт.» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції паспорта на шафи керування на російській мові без перекладу на українську мову (файли «зразок паспорта на шкаф управління потужністю 15кВт» та «зразок паспорту на шкаф управління потужністю 7,5кВт» - додаток № 2 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації (Додаток 1, Примітки) та вимогам п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», сертифікат якості – відсутній у складі тендерної пропозиції, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 1 п. 11 Замовник вимагав надати «Учасник повинен надати - Підписаний з боку Учасника проект Договору (у відповідності з вимогами тендерної документації до цього оголошення).» Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» надано у складі тендерної пропозиції лише завірену копію проекту договору, а не підписаний з боку Учасника проект Договору (файл «проект договору» - додаток № 3 до цієї скарги), що суперечить вимогам тендерної документації, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Згідно вимог тендерної документації зазначених в Додатку 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Вимоги до предмету закупівлі. шафа керування, листи 1, 2) шафи керування, запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі з наступних причин: № з/п Пункт тендерної документації Технічна невідповідність шаф керування, запропонованих ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» Назва файлу у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» 1 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Захист від короткого замикання, перевантаження, перегріву, завищеної/пониженої напруги, асиметрії та випадання фаз;" Відсутнє реле контрою напруги, яке необхідно для реализації захисту від завищеної/пониженої напруги, асиметрії та випадання фаз. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 2 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Захист перетворювача частоти швидкодіючими плавкими запобіжниками (gR або a aR);" Відсутні швидкодіючі плавкі запобіжники (gR або a aR) для захисту перетворювача частоти. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 3 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Максимальне енергозбереження, за рахунок визначення найбільш ефективної точки роботу насосів, підбирання ефективної кількості робочих агрегатів та обов’язково наявності функції автоматичної оптимізації енергоспоживання у частотного перетворювача;" Згідно з технічною документацією віробника, у частотних перетворювачів GD200A відсутня функція автоматичної оптимізації енергоспоживання - додаток № 5 до цієї скарги. Файлів, який підтверджує відповідність частотних перетворювачів GD200A технічним вимогам предмета закупівлі - не надано у складі тендерної пропозиції. 4 Додаток 3. Пункті 2.1 "Шафа керування має забезпечувати: Можливість запуску кожного насосу як від ПЧ, так і прямим пуском в ручному та автоматичних режимах;" В специфікації для роботи прямим пуском є лише один автомат захисту двигуна (поз. 18), що не може забезпечити роботу двох насосів у режимі прямого пуску в автоматичному та ручному режимах. Файл "специфікація з вказанням комплектуючих шафи керування" - додаток № 4 до цієї скарги. 5 Додаток 3. Пункті 2.1 "У поставку має входити: - шафа керування на базі: • програмованого логічного контролера Schneider Electric M241, або функціонально та технічно аналогічного; • сенсорної кольорової панелі оператора 7” Magelis HMIGTO4310 , або функціонально та технічно аналогічного; • перетворювач частоти Danfoss FC-202 Aqua Drive, або функціонально та технічно аналогічного;" Запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» шафи керування з перетворювачами частоти GD200A китайського виробництва не є функціонально та технічно аналогічними вказаним у технічному завданні шафам керування з перетворювачами частоти Danfoss FC-202 Aqua Drive, з наступних причин: - Відсутнє покриття плат лаком; - Відсутня функція автоматичної оптимізації енергоспоживання; - Відсутній вбудований дросель в колі постійного струму; - Відсутня рідкокрісталічна панель керування на українській/російській мові (у наведеного перетворювача частоти панель керування цифрова); - Відсутні деякі аналогічні насосні функції: визначення сухого ходу за споживаною потужністю, компенсації витрати, роботи за межою характеристики та ін. Файлів, який підтверджує відповідність частотних перетворювачів GD200A, встановлених в шафах управління, технічним вимогам предмета закупівлі - не надано у складі тендерної пропозиції. Шафи керування, запропоновані ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі, а тому, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» підлягала відхиленню. Враховуючи викладене, прийняте Замовником рішення в частині визначення переможцем спрощених/допорогових торгів згідно предмету закупівлі «Шафа керування насосною станцією», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-001118-c ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», порушує право ТОВ «ІН-ГРУПП» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ», замовник порушив право ТОВ «ІН-ГРУПП» на: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. ТОВ «ІН-ГРУПП» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом скасування Замовником Протоколу щодо прийняття рішеня уповноваженою особою № 825 від 16.08.2021 року про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ». Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині визначення переможцем відкритих торгів згідно предмету закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ». 3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 825 від 16.08.2021 року про визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; 4. Відхилити пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» як таку, що не відповідають вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмета закупівлі. Додатки: - Додаток 1 - Витяг з ЄДР ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; - Додаток 2 – Зразки паспортів шаф керування» ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ»; - Додаток 3 – Завірена копія проект договору; - Додаток 4 – Специфікації з вказанням комплектуючих шаф керування; - Додаток 5 – Технічна документація на перетворювачі частоти GD200A.
Вирішення: Шановний Скаржник, щодо наведених Вами зауважень: по п.1 Відповідно до п.15 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимогає документального підтверження публічної інформації що оприлюднена у формі відкритих даних згідно Закону України "Про публічну інформації" та/або міститься у формі відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в єлектронній системі закупівель. Оскільки, витяг з ЄДР не є комерційною таємницею та міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним то зазначена причина є незаконою. Також слід зазначити, що згідно Розділу V Цевільного Кодексу України від 16.01.2003р. №435 -IV: "У відповідності з формулюванням Українського законодавства, більшість документів (дозвільних або особистих), що мають згідно законодавства визначений строк дії, видаються строком на 1 рік або певну кількість років; тобто строк дії визначається роками. Установчий документ підприємства має дію 1 рік, якщо у документі не визначено інше та якщо він є актуальним. Враховуючи вищезазначине, Замовник цілком правомірно визнав Переможця. По п. 2 Щодо не надання сертифіката якості, паспорту. У складі тендерної пропозиції Переможця надано: - зразок паспорта на шафу управліня потужністю 7,5 кВТ; - зразок паспорту на шафу управліня потужністю 15 кВТ; -декларація про відповідність; -сертифікати ISO 9001:2015; - сертифікат ISО 1400; - сертифікат відповідності, що цілком дає змогу перевірити відповідність запропонованого товару вимогам Технічного завдання Замовника. По п. 3 Щодо договору , що надав Переможец у складі тендерної пропозиції інформуємо, що відповідно до вимог Замовника від Учасника вимогалось: - Підписаний з боку Учасника проект Договору (у відповідності з вимогами тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з печаткою та підписом Уповноваженої на це особи, що саме і вимогалося Замовником. Відповідно, дискваліфікація Учасника з цього приводу була б суто формальною. Щодо зазначених вами технічних невідповідностей інформуємо, що у Технічному завданні Замовника вказані основні функції шаф керування та основні вузли які, на думку Замовника повинні бути присутні в складі шафи. Для Замовника не є принциповим кількість та наявність комутаційного обладнання або комплектуючих, за допомогою яких Виконавець реалізує заявлений Замовником функціонал. Що стосується перетворювача частоти, як головного вузла шафи- він виконаний із ступінню захисту IP 54. У серії перетворювача частоти GD200А дросель ланки постійного току вбудований до 30 кВТ включно. Панель управління дублюється панелю оператору на дверці шафи. Також, усі додаткові функції можливо виконати програмним шляхом. При поставці згідно з Технічним Завданням Постачальник повинен усунити недоліки в разі їх виявлення за власний рахунок, на що надана окрема довідка від Учасника. Враховуючи вищенаведене, дії замовника щодо визначення Переможця є відповідні чинному законодавству та цілком правомірні. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні