• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45330000-9- Водопровідні та санітарно-технічні роботи.

Завершена

146 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 730.94 UAH
Період оскарження: 28.07.2021 13:31 - 03.08.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Порушення при прийнятті рішення

Номер: 1d06ec40083c471cbbb5ca7516e8a84b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-005540-b.a3
Назва: Порушення при прийнятті рішення
Вимога:
Шановний замовник, при детальному розгляді відповіді на Вимогу від 17.08.2021 року були виявлені грубі порушення Законів України, а саме: 1. Для ФОП Ходикін М.В. замовником було здійснено виключення з ДСТУ 4163-2003 пункт 5.27, "відсутня дата засвідчення копії" тоді як для при розгляді нашої документації, з порушенням замовником Закону України "Про електронні довірчі послуги" та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" не було ніяких виключень. 2. Замовником було здійснено грубе порушення Закону України "Про публічні закупівлі", в частині отримання документів від учасника після аукціону та кваліфікації. 3. Для ФОП Ходикін М.В. замовником було здійснено виключення з чітко описаного пункту документації, а саме: в орієнтовному календарному графіку виконання робіт відсутній загальний строк виконання робіт. На основі вищенаведеного ми вбачаємо пов'язаність між замовником та ФОП Ходикін М.В., що є порушення Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ходикін М.В. та просимо правоохоронні органи перевірити даний факт і вжити заходи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Херсонської міської ради вважає Вимогу некоректною, а дії Учасника ПП «АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС» такими, що чинять тиск на Замовника при визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі. Адже, Замовник несе відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей, їх батьків та персоналу школи. Тому нами прийнято рішення залишити Вимогу , отриману від ПП «АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС», без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення при прийнятті рішення

Номер: 7ce8eace7df54d3093d15a09a3d12e45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-005540-b.a2
Назва: Порушення при прийнятті рішення
Вимога:
Шановний замовник, при детальному розгляді Протоколу №16 від 16 серпня 2021 року були виявлені грубі порушення, а саме: 1. Належним чином не завірені копії паспорту, індивідуального податкового номеру, аналогічні договори, акти виконаних робіт та інші копії, згідно ДСТУ 4163-2003 пункт 5.27, відсутня дата засвідчення копії. 2. Відсутній диплом інженера-будівельника. 3. Відсутнє посвідчення виконроба із проходження навчання охорони праці на робочому місці та пожежної безпеки. 4. В орієнтовному календарному графіку виконання робіт відсутній загальний строк виконання робіт. На основі вищенаведеного, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ходикін М.В., повернутися до розгляду та прийняти нашу пропозицію, як найбільш економічно вигідну для замовника, так як в якій відсутні суттєві недоліки. Також повідомляємо замовника, що ми будемо звертатися до міського голови міста Херсона, до правоохоронних органів та Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, щодо абсолютно необ'єктивних дій тендерного комітету замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Вимогу від ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення при прийнятті рішення

Номер: 2b7391851471417188fd65083975a3bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-005540-b.a1
Назва: Порушення при прийнятті рішення
Вимога:
Шановний замовник, при детальному розгляді Протоколу №15 від 12 серпня 2021 року були виявлені грубі порушення, а саме: 1. Згідно Додатку №1 пункт 10 чітко вказано, що учаснику потрібно заповнити Довідку відповідної форми та оприлюднити копії договорів з усіма сторінками та додатками, що і було опубліковано в складі тендерної пропозиції. Акти виконаних робіт не є Додатком до Договору. 2. Згідно НПАОП 0.00-4.12-05 після проходження навчання з охорони праці на робочому місці та пожежної безпеки, організація видає Протокол про проходження навчання та Посвідчення, при цьому Протокол є більш пріоритетним документом через указування більш повної інформації. 3. В складі Тендерної пропозиції були опубліковані скан-копії паспорту та індивідуального податкового номеру зроблені з оригіналу, які технічно неможливо засвідчити словами "Згідно з оригіналом". Додатково скан-копія була завірена Кваліфікованим електронним підписом, згідно Закону України "Про електронні довірчі послуги" та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". На основі вищенаведеного, вимагаємо повернутися до розгляду та прийняти нашу Тендерну пропозицію, та просимо замовника не порушувати Закони України та нормативну документацію з питань охорони праці. При відсутності реакції на вимогу ми будемо звертатися до правоохоронних органів та Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Вимогу, отриману від ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС".
Статус вимоги: Відхилено