-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Торги не відбулися
1 062 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 7 434 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 7 434 000.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2017 12:18 - 22.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a638d3e616844a8cb614dd3e44e3fc43
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.c16
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ «МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі), ідентифікатор закупівлі за № UA-2017-03-07-000885-b, які оголосило ПАТ «Укрзалізниця».
13.07.2017 Замовником було внесено зміни до тендерної документація щодо деяких технічних вимог, викладених у попередньому звернення нашого підприємства.
Але, необхідно зазначити, що наші вимоги виконано не в повному обсязі без достатнього обґрунтування, у зв’язку з чим залишається необхідність внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі для можливості прийняття участі у зазначеній процедурі закупівлі, а саме:
1. До п.1.2. Технічних вимог. В тендерній документації вказана мінімальна кількість місць в кожному вагоні та кількість вагонів. Таким чином вимоги пов`язуються з конструктивними особливостями окремих виробників і можуть обмежити участь інших. Якщо вимоги формуються на базі аналізу умов експлуатації, а саме – оцінки пасажиропотоку та особливостей інфраструктури (в першу чергу геометрії платформи), доцільно обмежувати не кількість вагонів, а загальну довжину поїзда. З практики проведення конкурсів в країнах Європи, таким обмеженням є відстань між першою та останньою пасажирськими дверима поїзда (не окремого вагона, а саме поїзда). Таке обмеження пов`язано з забезпеченням комфортної висадки-посадки на мінімальній по довжині платформі на дільниці експлуатації. Тому коректним і не дискримінаційним буде встановлення вимог по кількості місць кожного класу комфорту для поїзда в цілому та ведення обмежень по довжині поїзда шляхом визначення мінімальної відстані між першою та останньою пасажирськими дверима.
2. Не врахована також пропозиція, щодо зазначення максимальної швидкості. Швидкість 120 км/год є достатньою для експлуатації на дільницях регіонального сполучення. Вимога, щодо максимальної швидкості 140 км/год призводить до необгрунтованого завищення вартості предмета закупівлі.
3. До переліку дозволених габаритів не внесено габарити 0Z-BM, 1BM, які відповідають діючим в Україні стандартам. Більш того, більшість дизель поїздів, що експлуатуються УЗ виконані саме в цих габаритах.
4. п. 4.7.13 може дискримінувати учасників тендеру. В розділі 4.7 "Вимоги до гальмівного та пневматичного обладнання" йдеться мова про те, що на потязі повинно бути реалізоване електропневматичне на пневматичне гальмування. Тому вважаємо що редація підрозділу 4.7.13 повинна бути викладена наступним чином "У випадку відмови обладнання електропневматичного гальма повинне бути забезпечене пневматичне гальмування дизель-поїзда".
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни в тендерну документацію.
Директор Павліченко Ю.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 19.07.2017.pdf 19.07.2017 11:55
Дата подачі:
16.07.2017 09:31
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 19.07.2017 № Ц-43/53 надаються роз'яснення до вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ac900eaca76142b6aeabbed40509515f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.c15
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально зазначено в тексті вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 07.07.2017 22:26
- Роз'яснення 13.07.2017.pdf 13.07.2017 16:41
Дата подачі:
07.07.2017 22:26
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 13.07.2017 №Ц-43/52 надаються роз'яснення до вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискриминация инностранных поставщиков
Номер:
d519e90b4b69411292e4717deee729e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.b12
Назва:
дискриминация инностранных поставщиков
Вимога:
Изучив внесенные изменения в тендерную документацию на поставку 6 штук 3-секционных дизель-поездов мы пришли к выводу, что: 1/ указанная Заказчиком вылюта тендера (гривны), 2/ условия поставки для нерезидентов (DDP), 3/ необходимость предоставления документов из налоговой инспекции Украины, 4/ слишком короткие сроки на оформление предложения (необходимость совершения переводов и согласоаний технической части), по нашему мнению однозначно дискриминируют, а, следовательно, исключают возможность участия инностранных поставщиков. Повторно просим рассмотреть возможность внесения изменений в коммерческую и техническую часть тендерной документации с учетом вышеизложенных условий, допускающий участие так зарубежных, как и украинских производителей.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 21.pdf 18.05.2017 16:15
Дата подачі:
21.04.2017 11:47
Вирішення:
На Вашу вимогу №UA-2017-03-07-000885-b.b12 від 21.04.2017 повідомляємо, що тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт було прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ответы на заданные вопросы
Номер:
4824326c464045698ba3968c33f1bda9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.a11
Назва:
ответы на заданные вопросы
Вимога:
29.03.2017г. и повторно 6.04.2017г. мы направили на рассмотрение ряд вопросв (3 документа) по коммерческой и технической части тендерной документации на поставку 6 шт. дизель-поездов 3-секционной составности. Согласно тендерной документации, разработанной ПАО Укрзализныся ответы должны быть предоставлены в 3-дневный срок. До сегодняшнего дня (21.04.2017г.) мы не получили никаких ответов на наши вопросы, что ставит под сомнение возможность нашего участия в тендере. Просим в срочном порядке предоставить ответы на заданные вопросы. В приложение повторно вопросы по тендеру.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вопросы № 1.pdf 21.04.2017 11:39
- Вопросы № 2.pdf 21.04.2017 11:39
- Вопросы № 3.pdf 21.04.2017 11:39
- Відповідь на вимогу.pdf 18.05.2017 18:22
Дата подачі:
21.04.2017 11:39
Вирішення:
ендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 18.05.2017 №Ц-43/40 надаються роз'яснення до запитань №1,2,3.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Повторно вопросы к тендеру № 811528
Номер:
bfbf0f22257946d2b8420a7af9b008bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.c10
Назва:
Повторно вопросы к тендеру № 811528
Вимога:
Повторно направляем на рассмотрение наши вопросы по тендеру № 811528
Пов'язані документи:
Учасник
- Вопросы № 1.pdf 06.04.2017 13:03
- Вопросы № 2.pdf 06.04.2017 13:03
- Вопросы № 3.pdf 06.04.2017 13:03
- Відповідь на вимогу.pdf 18.05.2017 18:21
Дата подачі:
06.04.2017 13:03
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 18.05.2017 №Ц-43/40 надаються роз'яснення до запитань №1,2,3.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
перенос сроков подачи тендерных предложений
Номер:
1a0bbb55260a4932a44d00b676198457
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.b9
Назва:
перенос сроков подачи тендерных предложений
Вимога:
В тендерной документации открытого тендера DK 021:2015 34620000-9 на приобретение рельсового подвижного состава дизель-поезда 3-секционные, раздел 2 – Порядок внесения изменений и подачи разъяснений, касающихся тендерной документации указано следующее:
«Фізична/юридична особа має право, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.»
Мы внесли наши вопросы на тендерную площадку Smart Tender 29 марта 2017г.
На сегодняшний день (6 апреля 2017г.) на наши вопросы заказчиком не были даны ответы.
В связи с этим, просим дать ответ будет ли перенесен срок подачи тендерных документов с 20 апреля 2017г. на новый срок?
Пов'язані документи:
Замовник
- Учасникам зміни 4.pdf 20.04.2017 17:44
Дата подачі:
06.04.2017 12:29
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни №4 до тендерної документації та подовжити термін подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
тендер на поставку 6 дизельных поездов
Номер:
d71375911a7d4a589131787f2c438ff8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.c8
Назва:
тендер на поставку 6 дизельных поездов
Вимога:
В приложении направляем наши вопросы по тендеру № 811852
Пов'язані документи:
Учасник
- вопросы № 1 27.03.2017 Тендер ДП 3 -секционные.pdf 29.03.2017 12:08
- вопросы nr 2 28.03.2017тендер ДП 3-секционный.pdf 29.03.2017 12:08
- вопросы № 3 29-03-2017 тендер ДП 3-секционный.pdf 29.03.2017 12:08
- Зміни 2 дизель.pdf 30.03.2017 16:55
Дата подачі:
29.03.2017 12:08
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника та прийнято рішення про внесення змін № 2 до тендерної документації, яка опублікована у встановленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вопросы по тендерной процедуре на поставку 6 трехвагонных дизельных поездов
Номер:
3344cd4502964a30811e56e582bda207
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.a7
Назва:
Вопросы по тендерной процедуре на поставку 6 трехвагонных дизельных поездов
Вимога:
Касается: открытого конкурса на поставку 6 трёхвагонных поездов (процедура № код ДК 021:2015: 34620000-9)
После ознакомления с тендерной документацией на поставку 6 трехвагонных поездов, хотим отметить, что в данной тендерной процедуре могут участвовать только украинские производители. Коммерческие условия договора не допускают участие зарубежных поставщиков, так как:
- расчет в национальной украинской валюте;
- поставка товара на условиях DDP;
- срок поставки товара до конца текущего года (поставка стратегических компонентов для изготовления поездов около 12 месяцев с момента оплаты предоплаты),
- предоставление налоговых документов действующих на Украине;
Такое содержание тендерной документации существенно ущемляет права поставщиков не резидентов. Нет изложенных требований и способа участия в тендерной процедуре за посредством электронной платформы. Отсутствует инструкция каким образом можно задавать вопросы, требования, обжалования, каким образом будет проходить аукцион по данной тендерной процедуре.
Обращаемся к Заказчику с просьбой выяснить содержание и введение предлагаемых изменений в конкурсную документацию № код ДК 021:2015: 34620000-9), в ином случае ни одна из зарубежных компаний не сможет принять участия в данном тендере.
Просим ввести ниже следующие изменения:
1. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Предмет договора 1.4
Просим внести изменение касательно сроков поставок.
Предлагает:
поезд № 1 – в течении 12 месяцев после получения предоплаты.
поезд № 2 – в течении 13 месяцев после получения предоплаты.
поезд № 3 – в течении 14месяцев после получения предоплаты.
поезд № 4 – в течении 14месяцев после получения предоплаты
поезд № 5 – в течении 15 месяцев после получения предоплаты
поезд № 6 – в течении 15 месяцев после получения предоплаты
Такое изменение необходимо из-за срока поставки ключевых компонентов для поездов (на прим: силовая установка около 10-12 месяцев, колесные пары 9 месяцев), a также из-за времени, необходимого для проведения необходимых испытаний и получения сертификата.
Одновременно просим внести соответствующее изменение в пункт 13.1 договора.
2. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Предмет договора 1.6
Просим уточнить постановления п. 1.6: что Заказчик понимает под «уменьшением объёма покупки Товара», при каких обстоятельствах и как может быть уменьшен объём заказа и каков гарантированный минимальный объё заказа.
3. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Цена 3.1
Просим внести изменение в настоящее постановление, так чтобы в данном тендере могли бы участвовать поставщики нерезиденты. Цена должна быть указана в ЕВРО и соответственно платежи производиться в ЕВРО. Заключения договора в национальной валюте Украины исключает возможность участия в тендере зарубежных производителей.
4. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.1.2. и 4.1.4
Просим внести изменение в настоящее постановление на запись следующего содержания:
- 30% предоплаты от полной стоимости договора в течении 30 дней с момента его подписания.
- остальных 70% стоимости каждой партии товара в течение 30 календарных дней от даты поставки партии Товара”.
5. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.3
Просим Покупателя уточнить, о каком налоговом документе идет речь, поскольку это документ, на основании которого производятся расчеты.
Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.4
Просим исключить пункт 4.4, поскольку определение модели финансирования – это основное условие своевременного выполнения заказа.
6. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Приёмка товара 5.1
Просим изменить условия поставки поездов для нерезидентов с DDP на CPT. Просьбу свою обосновываем тем, что наша компания является не резидентом и не зарегистрирована как налогоплательщик на Украине, поэтому не может платить налогов и осуществлять таможенную очистку.
7. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Приёмка товара 6.3
Просим, чтобы Покупатель разъяснил содержание первого предложения пункта 6.3: о каких требованиях идет речь. Просим исключить первое предложение, поскольку все требования должны содержаться в конкурсной докуменации, чтобы исполнитель мог с ними ознакомиться и учесть в предложении.
Удалить из пункта 6.6 обязательность предоставления подтверждения регистрации налогового документа в едином государственном регистре. По мнению это касается только резидентов Украины.
8. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Права и обязанности Сторон 7.3.3
Просим удалить постановление 7.3.3 договора, так как оно относиться исключительно к резидентам Украины.
9. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Права и обязанности Сторон 7.4.1
Просим внести изменение в настоящее постановление на запись следующего содержания:
7.4 Поставщик имеет право:
7.4.1. Своевременно и полностью получать оплату за поставленный Товар.
7.4.2 Требовать от Покупателя приёмки с сохраненем права на 1-стороннюю приёмку в случае, если Покупатель не явится на приёмку по вызову Поставщика.
10. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.3
Просим внести изменение в содержание п. 8.3 на следующее:
„(…) должен приехать в течение суток от момента получения вызова ”
Новая редакция этого пункта:
„(…) должен приехать в течение 48 час. от момента получения вызова”.
Поставщик считает, что сутки – это слишком короткий срок для правильного выполнения постановлений, касающихся гарантийных обязательств. При таких условиях зарубежных поставщик не может участвовать в тендере.
11. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п.8.4
Просим внести изменение в постановление настоящего пункта на следующее:
„Рекламации по качеству надо предоставить ПОСТАВЩИКУ в письменной форме, по электронной почте или факсом”.
12. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п. 8.5
Просим внести изменение в настоящее постановление на следующее:
„ПОКУПАТЕЛЬ обязан в течение 12 час. предоставить им неисправный Товар или демонтировать бракованное оборудование”.
13. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п.8.9, предпоследнее предложение
Просим внести изменение в настоящее постановление на следующее:
„(…) Если устранение неполадок на терерритории Покупателя невозможно, Поставщик отремонтирует Товар на своей территории или в другом месте, согласованном Сторонами”.
14. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.2 Просим указать, что речь идет об опоздании по вине Поставщика. Предлагаем также изменить запись касательно размера штрафа Обликовой ставки НБУ, предлагаем указать величину штрафа 5% не поставленного Товара.
15. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.3Просим внести изменение в размер договорного штрафа с 5% нa 2,5 % цены несоответствующего подузла Товара. Штраф, предложенный Поставщику, чрезмерно высокий.
16. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.6 Просим уточнить, касается ли постановленние п. 10.6. также нерезидентов.
17. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.1
Из-за очень короткого срока поставки и необходимости заказов и внесения аванса за стратегические компоненты на все поезда, предусмотренные в Договоре, просим предоставить аванс в размере 30% всех 6-ти поездов.
18. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.7 Просим удалить п. 10.7 договора.
19. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Цена 3; Приложение № 2 – ценовое предожение.
Просим исключить запись, касающуюся 20% НДС в случае нерезидентов. Нерезиденты не зарегистрированы в качестве налогоплательщиков НДС на Украине, поэтому их вознаграждение должно определяться суммой нетто.
20. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Поставка товара 3; конкурсная документация 1.4.3; приложение № 2 – Ценовое предложение.
Просим изменить условия поставки для нерезидентов на СРТ в соответствии с Incoterms 2010.
21. Приложение № 8 к Конкурсной документации, пункт 4
В пункте 4 дважны прописаны требования для нерезидентов Украины, просим исправить эту неточность. Просим конкретно уточнить какие документы должны предоставить нерезиденты.
22. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.9
Просим изменить настоящее постановление, устанавливая следующие сроки устранения неполадок:
- не влияющих на безопасность движения и комфорт пассажиров – в течение 20-ти рабочих дней;
Предлагаем добавть „или в срок, согласованный Сторонами”.
- влияющих на безопасность движения и исключающих эксплуатацию вагона – в течение суток с момента составления Акта технического состояния;
Предлагаем изменить в течение 3-ёх рабочих дней или в срок, согласованный Сторонами
- влияющих на комфорт пассажиров – в срок, указанный в Акте технического состояния или в Рекламационном акте.
Предлагаем добавть „или в срок, согласованный Сторонами”
23. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.11
Просим ввести лимит ответственности – максимально 5 % от цены неисправной единицы Товара.
24. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8
Для определения правил предоставления услуг по гарантии просим разъяснить:
a) Где будут курсировать поезда, на каких трассах?
b) Все ли транспортные средства будут находиться в одном месте?
c) Предоставит ли Заказчик бесплатный доступ к цеху для проведения осмотра и складское помещение?
25. Приложение № 3 – техническая спецификация и спецификация по качеству предмета конкурса, пункт 17.2
Гарантийный срок эксплуатации отдельных подузлов дизель-поезда без проведения капитального ремонта должен составлять:
- для вагонной рамы дизель-поезда и кузова – не менее 1 млн. км или 10 лет;
(предлагаем сократить)
- для рам тележек – не менее, чем 1 млн.км или 10 лет;
(предлагаем сократить)
- для частей подвески и амортизации – не менее 0,5 млн. км или 5 лет;
(предлагаем максимально 3 года)
- для колёсных пар, подшипников – не менее 12 лет;
(предлагаем сократить до 6-ти лет)
- для дизелей - не менее 16 000 моточасов;
(предлагаем ограничить до 12000 моточасов)
- для передачи поезда - не менее 32 000 моточасов;
(предлагаем сократить до максимум 3-ёх лет)
26. Приложение № 4 – Технические требования к предмету покупки, таблица № 1, пункт 18
Просим уточнить нержавеющей стали должна быть изготовлена обшивка или конструкция кузова.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни 2 дизель.pdf 30.03.2017 16:54
Дата подачі:
29.03.2017 11:23
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника та прийнято рішення про внесення змін № 2 до тендерної документації, яка опублікована у встановленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо порядку та термінів погодження технічного завдання
Номер:
24174964d25446d3bd96b288128b70d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.b6
Назва:
щодо порядку та термінів погодження технічного завдання
Вимога:
Листом Ц-43/15 від 23.03.2016 р. тендерним комітетом надана інформація щодо процедури погодження нормативної документації з ПАТ «Укрзалізниця», однак не в повному обсязі надано роз’яснення щодо суті раніше поставленого питання, що є порушенням пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». У зазначеному листі іде посилання на документ – «Порядок розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаною з розробкою, випробуванням, постановкою на виробництво...». Документ затверджений наказом 230-Ц/од від 22.05.2014 р,
Детально ознайомившись з наданим документом зроблено висновок, що в «Порядку ..» зазначено назви структурних підрозділів ПАТ «Укрзалізниця» та посади, яких на даний час не існує. Наприклад, згідно п. 12 технічне завдання необхідно погодити з Директором з технічної політики Укрзалізниці та головними управляннями Укрзалізниці. Зазначеної посади та управлінь у структурі ПАТ «Укрзалізниця» не існує. Крім цього, головною організацією (згідно даного наказу) є ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України», яке зараз не існує. Враховуючи наведений факт, неможливо керуватися наданим «Порядком..». В зв’язку з чим посилання на цей документ з боку ПАТ «Укрзалізниця» вважаємо некоректним.
Крім того, згідно п.11 зазначеного порядку, рекомендований термін погодження технічного завдання не повинен перевищувати 20 робочих днів. Враховуючи, що тендер оголошено 07.03.17, до моменту подачі тендерних пропозицій (10.04.17) є усього 22 робочі дні. Крім погодження технічного завдання учасникам необхідно уважно вивчити вимоги тендерної документації (80 аркушів) та розробити технічне завдання. Однак, враховуючи що Замовником роз’яснення надано 23.03.17, а термін подачі документів – 10.04.17, залишається лише 11 робочих днів, що унеможливлює погодження технічного завдання жодним потенційним учасником (за виключенням випадків про раніше існуючі змови між учасником та замовником).
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати роз’яснення щодо процедури розгляду технічного завдання на дизель-поїзд з боку ПАТ «Укрзалізниця». У роз’ясненні просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «УЗ».
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення 30.03.pdf 30.03.2017 16:28
Дата подачі:
28.03.2017 07:30
Вирішення:
Процедура узгодження технічного завдання та технічних умов викладена, у діючому на теперішній час, «Порядку розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу залізниць України» (далі – Порядку) затвердженому наказом Укрзалізниці від 22.05.2014 № 230-Ц/од.
Перелік Департаментів і профільних установ з якими необхідно погодити технічне завдання чи технічні умови визначено в пунктах 12-13 Порядку. Термін розгляду документів визначено п. 11 Порядку (не перевищує 20 робочих днів).
В зв’язку із реформуванням ПАТ «Укрзалізниця» назви посад, Департаментів, Головних управлінь та філій було змінено, зі збереженням закріплених за ними повноважень.
Детальна інформація наведена у прикріпленом файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо надання роз'ясненнь
Номер:
4c8061d7a97c4967ab334b53da8ff567
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000885-b.c4
Назва:
щодо надання роз'ясненнь
Вимога:
Відповідно до пункту 2.1 додатку 3 до тендерної документації зазначено:
«Якщо продукція виготовляється за технічним завданням (ТЗ), або технічними умовами (ТУ) - надати повну їх скановану копію або копію окремих розділів (витяг) (з накладенням ЕЦП Учасника), що містять в собі:
титульний лист;
окремі розділи, що встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, в також документів з якості продукції;
розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Копії або витяги з нормативно-технічної документації повинні бути завірені підписом та печаткою власника нормативно-технічної документації, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на її використання.
Нормативно-технічна документація (крім ГОСТ, ДСТУ), за якою виготовляється продукція має бути відповідним чином погоджена з ПАТ «Укрзалізниця».
В зв’язку з чим, прошу надати пояснення щодо значення терміну «якщо», так як згідно ДСТУ 3974-2000 «Система разработки и постановки продукции на производство. Правила выполнения опытно-конструкторских работ. Общие положения», - технічне завдання є основним документом, який розробляється і надається Замовником продукції (або розробляється Виконавцем робіт за технічними вимогами Замовника та узгоджується із ним в установленому порядку), або якщо продукція прийнята Міжвідомчою приймальною комісією згідно з вимогами ДСТУ 15.001:2009 «Система разработки и постановки продукции на производство» та поставлена на серійне виробництво, то – на неї має бути розроблено технічні умови згідно з ДСТУ 1.3:2014 «Правила побудови, викладення, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов», які є частиною комплекту конструкторської документації.
Виходячи з цього термін «якщо», можна розглядати як можливість виготовлення продукції, наприклад за технічними вимогами замовника (викладеними у тендерній документації, які будуть являтися невід’ємною частиною договору), тоді просимо пояснити щодо необхідності надання копії погоджених з ПАТ «Укрзалізниця» технічних умов або технічного завдання для можливості участі у тендері.
Разом з цим та враховуючи, що технічними вимогами до тендеру закладено конструктивне виконання поїзду, який раніше не закуповувався ПАТ «Укрзалізниця», відповідні технічні умови не можуть існувати у жодного виробника рухомого складу. Тому потенційному учаснику тендеру, до моменту подачі документів, необхідно буде розробити технічне завдання та провести процедуру його погодження з Замовником, тобто з ПАТ «Укрзалізниця».
Враховуючи стислий термін, з моменту оголошення тендеру до подачі документів на конкурс (менше 25 робочих діб з 07.03.2017 р. по 10.04.2017 р.), вимагаємо надати роз’яснення, щодо процедури узгодження технічного завдання з ПАТ «Укрзалізниця» та повідомити документ (наказ, розпорядження, тощо), і надати його копію, згідно якого потенційний учасник тендеру повинен вести процедуру узгодження. До роз’яснення просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «Укрзалізниця», з урахуванням термінів подачі документів для участі у тендері – 10.04.2017 р.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу учасника.pdf 23.03.2017 17:47
Дата подачі:
22.03.2017 12:19
Вирішення:
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника щодо п. 2.1 Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі).
За результатом розгляду вимоги повідомляємо, що процедура узгодження технічного завдання та технічних умов визначена «Порядком розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу залізниць України», затвердженим наказом Укрзалізниці від 22.05.2014 №230-Ц/од.
Статус вимоги:
Задоволено