-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціалізована хімічна продукція
Завершена
18 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180.00 UAH
мін. крок: 1% або 180.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2021 11:29 - 03.08.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС"
Номер:
c1e5a0dfe388430b814a53f97454011d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-28-003432-b.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС"
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 серпня 2021 року пропозицію ТОВ "Авто-комфорт плюс" дискваліфіковано оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та технічним вимогам до предмета закупівлі (Невідповідність технічним вимогам та якісним характеристикам предмету закупівлі).. З даного протоколу не зрозумілі причини дискваліфікації пропозиції ТОВ " Авто-комфорт плюс" ".
Згідно з п.14 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Виходячи з наведеного, вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ " Авто-комфорт плюс" " умовам, визначеним в оголошенні, з конкретним зазначенням пунктів, вимоги яких не виконані та/або конкретним зазначенням відомостей, які не відповідають технічним характеристикам у вимогах замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 16:33
Вирішення:
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах першому і другому частини першої статті 3 Закону. В такому разі вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 13 Закону. У разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах першому і другому частини першої статті 3 Закону (спрощених закупівель), застосовується стаття 14 цього Закону.
Відповідно до п.4 с татті 14 вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
При проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може на власний розсуд вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників, однак такий імперативний обов’язок у Замовника відсутній. Визначення торгівельної марки при здійсненні допорогової закупівлі не порушує принцип добросовісної конкуренції, оскільки не надає неправомірних переваг жодному з учасників, який пропонує товар з визначеними характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено