• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автобус

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за кодом ДК 021:2015 - 34120000-4 Автобус. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 од. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021р. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 506 944,44 грн. без ПДВ / 3 008 333,33 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.09.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично поставлений Товар здійснюється наступним чином: - протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту прийому – передачі Товару на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту прийому-передачі Товару; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту прийому-передачі Товару. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

2 506 944.44 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 534.72 UAH
Період оскарження: 28.07.2021 11:21 - 06.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 0796c54c8eb645d08d6e136b12f6def8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-28-000590-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Затверджено рішенням ТК від 12.08.2021 р. Відповідь на вимогу про усунення порушення (подання вимоги – 09. 08. 2021_о 14:31; номер вимоги: UA-2021-07-28-000590-c.a1) по відкритим торгам на закупівлю: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за кодом ДК 021:2015 - 34120000-4 Автобус. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-07-28-000590-c. Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівлі, повідомляємо наступне: 1) вимога щодо габаритних розмірів автобусу (висота до 2 800 мм) - будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: висота не менше 2 900 мм 2) вимога щодо повної маси автобусу (до 9500 кг) обумовлена тим, що адміністрація морського порту Південний безпосередньо здійснює свою діяльність в акваторії морського порту Південний та, автобус, що планується закупити, пересуватиметься в тому числі причальними лініями порту, що є гідротехнічними спорудами, а масові навантаження на них також обмежені. Окрім цього, встановлена вимога підпадає і під інші моделі автобусів. 3) вимога щодо колісної бази автобусу (не менше 4 300 мм) обумовлена тим, що автотранспортний засіб з більшою колісною базою є більш стійкішим, плавнішим в керуванні. Окрім цього, встановлена вимога підпадає і під інші моделі автобусів. 4) встановлена вимога щодо робочого об’єму двигуна (від 4 500 до 5 200 см3) обумовлена практикою, яка показує, що моторний ресурс двигуна з подібним робочим об’ємом сягає більше 1 000 000 км. Загальний світовий тренд до зменшення об’єму двигунів з одночасним підвищенням їх потужності, якого дотримуються практично всі автовиробники, неминуче веде до зменшення ресурсу і зниження загального терміну експлуатації автомобіля. Окрім цього, збільшення робочого об’єму двигуна призведе до збільшення витрат пального, що є економічно недоцільним та призведе до додаткових витрат. З цієї й ж причини й встановлена вимога щодо об’єму паливного баку (не менше 115 л), так як автобус максимальну кількість часу має знаходитись на території адміністрації для можливості екстреної евакуації працівників, а чим менше об’єм паливного баку автобусу, тим частіше він має виїжджати до автозаправних станцій для здійснення заправки паливом. Окрім цього, встановлена вимога підпадає і під інші моделі автобусів. 5) встановлена вимога щодо гальмівної системи (дискового типу) обумовлена наступним: гальмівний шлях автотранспортного засобу з дисковими гальмами коротше на 20%; барабанні гальма на відміну від дискових сильніше нагріваються та не обдуваються повітрям; дисковим гальмам потрібно менше часу для спрацьовування механізмів автотранспортного засобу; дискові гальма простіше і дешевше в обслуговуванні. Окрім цього, встановлена вимога підпадає і під інші моделі автобусів. 6) встановлена вимога щодо типу КПП (механічна, не менше 6-и ступінчата (вперед) + 1 передача назад) будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: тип КПП – механічна, не менше 5-и ступінчата (вперед) + 1 передача назад. 7) встановлена вимога щодо об’єму багажного відділення (не менше 2,5 м3) обумовлена необхідністю зберігання в автобусі укомплектованої медичної аптечки, знаку аварійної зупинки, противідкатних упор (мінімальна кількість – 2 шт.), вогнегасника (2 шт.). Така комплектація визначена пунктом 34.4.7 ПДР України. Окрім цього, враховуючи специфіку адміністрації МП Південний, автобус має бути укомплектований протигазами, або масками у кількості, що дорівнює кількості посадочних місць в автобусі, для можливості використовування їх у випадку виникнення будь-яких аварій на підприємстві. 8) встановлена вимога щодо кондиціонування робочого місця водія та сидіння водія з віброзахисним модулем обумовлена тим, що водії, які будуть працювати на автобусі, що планується закупити, мають змінний графік роботи, а саме: 1 доба робоча, 2 доби вихідні. Це достатньо складний графік, враховуючи й той факт, що основною функцією є чергування на території філії, знаходячись постійно в кабіні водія, а для адміністрації МП Південний однією з основних задач є створення сприятливих умов праці абсолютно для всіх працівників, тому придбання автобусу з опцією кондиціонування є насамперед необхідною задля здоров’я та безпеки працівників філії. 9) встановлена вимога щодо сидінь пасажирських м’яких з відкидними спинками та підлокітниками обумовлена наступним: на сьогоднішній день вже переважна кількість автотранспортних засобів обладнані м’якими сидіннями і це є абсолютно стандартною комплектацією і потребою, адже м’які сидіння відповідають сучасним нормам безпеки та комфортного здійснення перевезень. Окрім цього, автобус, що планується закупити може бути залучений для перевезення територією філії різноманітних комісій, делегації, які відвідують адміністрацію МП Південний, тому, набагато доречніше використовувати для таких цілій більш комфортабельний автобус. 10) встановлена вимога щодо дзеркал з електрокеруванням дає можливість легкого регулювання дзеркал, надійність, безпеку, комфорт і легку настройку дзеркал під вимоги кожного водія, а їх будуть 4 од. Стосовно комплектації та додаткового обладнання (п.п.7-10) – вони є типовими та входять у склад багатьох моделей автобусів. Отже, враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Перелік змін та Тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено