-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі Шахівської сільської ради за адресою: вул. М.Ф. Чернявського, 14 с. Шахове, Добропільського району Донецької області»
Торги не відбулися
1 682 823.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 828.23 UAH
мін. крок: 1% або 16 828.23 UAH
Період оскарження:
28.07.2021 11:15 - 09.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради
Номер:
d9f4caca36a44a35b217375b661108fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-28-003011-b.b2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради
Вимога:
Голові тендерного комітету
ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Колосову В.В.
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
від 25 серпня 2021 року за № 48
«Капітальний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі Шахівської сільської ради за адресою: вул. М.Ф. Чернявського, 14 с. Шахове, Добропільського району Донецької області». Код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація,
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-003011-b
ID: 4f62716aad5949fb95f79633fc123b42
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-07-28-000684-a
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі Шахівської сільської ради за адресою: вул. М.Ф. Чернявського, 14 с. Шахове, Добропільського району Донецької області». Код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-003011-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
1. По питанню «Після перевірки КЕП Учасника за допомогою сайту Центрального
засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify, з’ясувалося, що Учасник на документи тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації (п. 13 Додаток 7), накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника, наклав УЕП – удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника Єгурнова Геннадія Олександровича.):
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України за № 193 від 3 березня 2020 року, до 31 грудня 2021 року, приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тому ТОВ «Спецбуд» не порушило вимоги щодо електронного підпису своєї тендерної пропозиції.
2. По питанню «Для підтвердження кваліфікаційної вимоги підтвердити наявність
працівників відповідної кваліфікації, учасник надав копії договорів ЦПХ, укладених з працівниками, де було зазначено персональні дані кожного працівника, а саме: серію та номер паспорта, номер ідентифікаційного коду, адресу проживання. Лист-погодження на обробку персональних даних, як це вимагалось п. 12 Додатку 7 тендерної документації, від цих осіб надано в складі тендерної пропозиції не було.»:
ПОЯСНЕННЯ:
У Вашому Додатку 6 Лист-згода*(для фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) вимога яка стосується: фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб які беруть участь у тендері, оскільки ТОВ «Спецбуд» є юридичною особою (не є фізичною особою чи суб’єктом підприємницької діяльності – фізичною особою) то Додато 6 Лист-згоду не повинно надавати.
Також в вашому додатку 7 п.12 «Лист-погодження на обробку та використання персональних даних особи (осіб), чиї персональні дані вимагаються до надання умовами тендерної документації (Додаток 6).» не вказано подавати згоду на обробку чиїх саме персональних даних, уповноваженої особи (Лист згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи було надано), чи всі працівники яких буде залучено до виконання робіт. А отже учасник процедури закупівлі не має можливості зробити обгрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Зокрема, незрозумілим є, чи вважає замовник необхідним надання листів від працівників.
Вказана вимога замовника ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб.
Замовник змушує учасників розголосити персональні дані та надати лист згоду на поширення їхніх персональних даних, що є неправомірним, адже персональні дані захищені Законом України «Про захист персональних даних».
Згідно Законодавства Ви маєте право на «повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин», просимо надати ТОВ «Спецбуд» таку можливість.
3. ТОВ «Спецбуд» вважає що Протокол засідання тендерного комітету ШАХІВСЬКОЇ
СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 25 серпня 2021 року за № 48, про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Спецбуд» є неправомірним, на ньому відсутні результати голосування та підписи голови, секретаря та членів тендерного комітету .
Враховуючи вищенаведене, просимо :
4. Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
5. Переглянути протокол засідання тендерного комітету ШАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
від 25 серпня 2021 року за № 48, про відхилення пропозиції учасника.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 53.docx 06.09.2021 15:51
Дата подачі:
01.09.2021 08:20
Вирішення:
Доброго дня! Щодо поставлених Вами вимог, зазначаємо наступне:
1.Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація, крім кваліфікаційних вимог, інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо підписання документів тендерної пропозиції саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника, про що чітко зазначив у вимогах – п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та п.13 Додатку 7. Закон не забороняє Учасникам оформити та використовувати КЕП для участі у публічних закупівлях.
2.Замовник вимагав на підтвердження наявності існування трудових відносин із працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть задіяні при виконанні робіт на об’єкті, надати відповідний документ (наказ про прийняття на роботу/ сканкопія договору ЦПХ). Замовник не вимагав порушувати закон та розкривати персональні дані працівників без їх згоди на це. Учасник міг оприлюднити вказані документи без розкриття персональних даних фізичних осіб, а міг також попросити згоди на розкриття інформації у кожної фізичної особи, оформивши це письмово.
3. Згідно ч.16 ст.29 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В нашій ситуації невідповідності в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Спецбуд» не стосувались безпосередньо кваліфікаційних критеріїв чи підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому в Замовника не було можливості надати Учаснику 24 години на виправлення, згідно Закону.
4. Відповідно до п. 12 ст. 29 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником в електронній системі закупівель складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Даний протокол формується автоматично, на підставі даних, що вносить Замовник у відповідні поля при заповненні електронної форми. Додатково Замовник може оприлюднити протокол засідання тендерного комітету чи протокол рішення уповноваженої особи. Форма чи формат, в якому оприлюднюється такий документ не регламентується Законом «Про публічні закупівлі».
З огляду на все вищесказане, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та відміни рішення про відхилення учасника закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі Шахівської сільської ради за адресою: вул. М.Ф. Чернявського, 14 с. Шахове, Добропільського району Донецької області», код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ТОВ "Спецбуд"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження умов тендеру
Номер:
209ad439b0f44ec1b9133e54ced615cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-28-003011-b.b1
Назва:
оскарження умов тендеру
Вимога:
Тендерному комітету Шахівської сільської ради.
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить дискримінаційні вимоги, а саме: надання сканкопії Сертифіката відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 у сфері організації будівництва житлових і нежитлових будівель. Так як, відповідно до ч. 1 та ч 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси установленої практики застосовуються на добровільної основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно – правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів установленої практики обов’язковість застосування яких встановлена нормативно- правовими актами не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів установленої практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положення ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідності. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність ISO 9001 є не обов’язковою. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною яка звужує коло учасників та вимагаєм прибрати дану вимогу, усунучи таким чином порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2021 14:21
Вирішення:
Доброго дня! Щодо поставлених Вами вимог, зазначаємо наступне:
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація, крім кваліфікаційних вимог, інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності в Учасників закупівлі Сертифіката відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 у сфері організації будівництва житлових і нежитлових будівель. Сертифікат ISO 9001:2015 є національним стандартом України і його наявність підкреслює високий рівень організації робочих процесів в учасника, тому вимога Замовника аж ніяк не носить дискримінаційний характер.
З огляду на все вищезгадане, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 12:04