• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Шкільні меблі та навчальне обладнання Лот-1 ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл учительський, шафа для зберігання дидактичного матеріалу, шафка дитяча, парта зі стільчиком) Лот-2 ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання (Комплект для навчання грамоти/письма (намагнітах), набір настільних розвивальних ігор, набір для колективної творчості, символи держави, дитяча карта України, набір карток, цифр і знаків демонстраційний (на магнітах), набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев’яні), демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1м., 2 трикутники, циркуль, транспортир), пластиковий магнітний конструктор (123 деталі), каса цифр та лічильного матеріалу на магнітному кріпленні, набір лічильного матеріалу (набір Кюізенера, блоки Дьенеша)

Завершена

359 312.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 633.35 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 18:15 - 17.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 91cc3e2370f84a23b7635da33f06d536
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.b6
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 11:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2021 17:55
Дата виконання рішення Замовником: 27.09.2021 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЛАХТІЄНКА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРОВИЧА переможцем процедури закупівлі - "Шкільні меблі та навчальне обладнання Лот-1 ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі
Автор: ПП "УКРДИДАКТИКА", Порохняч Ігор Анатолійович +380967596643 intelekt.pravo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі

Номер: 2412ebc76d4b44d6be1136f2dbcd235a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.c5
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не отримали відповіді, щодо конкретних порушень у тенедерній пропозиції ФОП Плахтієнко. Також, хочемо зазначити,що згідно нової редакції Закону про Публічні Закупівлі от 01.07.2021 р -невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В такому разі, наша вимога не була задоволена, тому ми звертаємось зі скаргою до АМКУ для скасування Вашого рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснку в п.1 та п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано що, Замовник відхиляє тендернону пропозицію у разі якщо УЧАСНИК процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям. Про те що, Замовник може сам скасувати ж своє рішення після того, як визначили ПЕРЕМОЖЦЯ в ЗУ "Про публічні закупівлі" немає. Тому, в даному випадку Замовник прийняв рішення скористатися п.п.2 п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕНННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: adec386df4674c7aa2002b2d26068baa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.c4
Назва: Вимога НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕНННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Вимога НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕНННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Плахтієнко Олександр Вікторович 1) Згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Учасником подається до тендерної пропозиції інформація щодо використання печатки в господарській діяльності. В порушення цієї вимоги ФОП Плахтієнко не було надано зазначену довідку. 2) Згідно Додатку №1 до тендерної документації п. 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в довідці повинно бути зазначено «В тому числі в довідці зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору, із зазначенням про право підпису документів (замовлень, реєстрів, накладних, рахунків тощо) та її діючого контактного телефону». В порушення цієї вимоги тендерної документації, в довідці яка надана ФОП Плахтієнко відсутня зазначена інформація про відповідальну особу. 3) Згідно Додатку №1 до тендерної документації п. 3 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку, яка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). В довідці, яка надана ФОП Плахтієнко, відсутні інформація щодо технічного стану МТБ. 4) Відсутні також довідці п 3.2 Довідка про наявність складських приміщень, та згідно п 3.3 Довідка про наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі. 5) Згідно Додатку №5 до тендерної документації, Учасник повинен в пропозиції надати чітке визначення торгової марки та виробника кожної позиції, для можливості перевірки вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик. ФОП Плахтієнко на кожну позицію запропонованого товару зазначено по декілька виробників, тому незрозуміло товар якого саме виробника пропонується до постачання. 6) Також в порушення вимог тендерної документації Додаток №5 не надано в складі пропозиції технічний паспорт виробу. Вважаємо Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника 1 таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У зв’язку з всім вищезазначеним, пропозиція ФОП Плахтієнко підлягає відхиленню на підставі п.1 та п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога учасника не відповідає ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Також в Законі України "Про публічні закупівлі" не передбачена відміна свого рішення після визначення переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Протоколи випробувань надаємо чи ні?

Номер: 842ef63199a04ef1a78bcc4adf66b643
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.b3
Назва: Протоколи випробувань надаємо чи ні?
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації Ви зазначили наступне: "Подати як частину тендерної пропозиції інформацію про надання протоколів випробувань запропонованого товару на першу вимогу замовника." Вам необхідно визначитися з вимогою або Учасник надає в складі пропозиції проптоколи випробувань, або взагалі не надає. Що означає за вимогою Замовника? На те й існують публічні закупівлі, щоб у вільному доступі на площадці ПРОЗОРРО були ВСІ документи, які Ви вимагаєте від Учасників, а не потім Вам хтось, щось буде показувати. Або додайте до документації чітку вимогу про надання цих самих протоколів, або взагалі приберіть це речення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу нами (Замовником) було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації виключивши інформацію з Роздіду ІІІ п.6 п.п. 6.1 абзац 3 "Подати як частину тендерної пропозиції інформацію про надання протоколів випробувань запропонованого товару на першу вимогу замовника." шляхом завантаження нової редакції тендерної документації, протоколу №46 від 04.08.2021р. про внесення змін до тендерної документації та переліку змін до тендерної документації згідно протоколу №46 від 04.08.2021р..
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Інноваційні кваліфікаційні критерії - дискримінаційні вимоги

Номер: 2688468c8e7a44a5be64407c9d33895d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.b2
Назва: Інноваційні кваліфікаційні критерії - дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Скажіть будь ласка, що Ви таке "смачненьке" вживали перед тим, як складати дану тендерну документацію? Додток 1, пункт №3: "3.4. Довідка про наявність на складі учасника товару в необхідній кількості для закупівлі замовником. До довідки додаються: - фото товару, що є в наявності на складі у учасника; - лист – гарантія про допуск замовника з метою здійснення візуального обстеження наявності товару в готовому вигляді на складі учасника. Під час укладання договору, з метою виконання зобов’язань учасником та недопущення перенесення строків виконання поставки та/або випадків зриву постачання товару, замовник складає акт візуального обстеження наявності товару на складі учасника." Ні! В мене немає в наявності, як в Учасника, всього переліку товарів, які Ви плануєте закупити, я збираюсь їх взяти у постачальника(виробника/офіційного дилера, імпортера тощо) і маю на це повне право, а Ви даною вимогою обмежуєте можливість великої кількості учасників на участь у даній закупівлі, звужуючи коло лише до тих учасників, хто має товар на складі. Отже, Ви навмисно дискримінуєте учасників даної закупівлі?! Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись в ДАСУ та АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу нами (Замовником) було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації виключивши інформацію з Додатку 1 п.3 п.п. 3.4 «Довідка про наявність на складі учасника товару в необхідній кількості для закупівлі замовником (виготовлені _____ комплектів шкільних меблів). До довідки додаються: - фото товару, що є в наявності на складі у учасника; - лист – гарантія про допуск замовника з метою здійснення візуального обстеження наявності товару в готовому вигляді на складі учасника. Під час укладання договору, з метою виконання зобов’язань учасником та недопущення перенесення строків виконання поставки та/або випадків зриву постачання товару, замовник складає акт візуального обстеження наявності товару на складі учасника» шляхом завантаження нової редакції тендерної документації, протоколу №46 від 04.08.2021р. про внесення змін до тендерної документації та переліку змін до тендерної документації згідно протоколу №46 від 04.08.2021р..
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Свідоцтво ат/або витяг про сплату єдиного податку

Номер: 0d30105d873c403abab7595d1768c05d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011809-b.b1
Назва: Свідоцтво ат/або витяг про сплату єдиного податку
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! В тендерній документаціїї до ЛОТУ 2, у Додатку 1,п .3 Інші документи наявна вимога: "3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)." Згідно чинного законодавчтва України наразі не видається СВІДОЦТВО про сплату єдиного податку, замість даного документу надається ВИТЯГ про сплату єдиного податку, отже надання саме свідоцтва для нових платників єдиниго податку є неможливим. З урахуванням вищезазначеного, просимо Вас внести відповідні зміни в тендерну документацію та зазначити даний пункт в новій редакції: "3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку та/або витягу про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу стосовно ЛОТу - 2, нами (Замовником) було прийнято рішення в додаток 1 п.3 "Інші документи" п.п. 3.2. до тендерної документації внести наступні зміни та викласти в новій редакції, а саме: Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку та/або витягу про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)."шляхом завантаження нової редакції тендерної документації, протоколу №47 від 04.08.2021р. про внесення змін до тендерної документації та переліку змін до тендерної документації згідно протоколу №47 від 04.08.2021р..
Статус вимоги: Задоволено