• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області (код ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Детальна інформація про предмет закупівлі та вимоги до учасників викладені в Тендерній документації.

Торги відмінено

2 809 243.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 047.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 17:40 - 16.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення замовником закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: a2fef3041846413ab50125a5a690a405
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011607-b.a3
Назва: Порушення замовником закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
30 серпня 2021 17:03 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (Повідомлення про намір.pdf), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 30 – Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу – 1,994 (м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт – 1,994 (100м2) (04 локальний кошторис 1.pdf); 2. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 58 – Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам’яних стінах – 0,0091 (м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт - 0,0091 (100м2) (04 локальний кошторис 1.pdf); 3. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 64 – Планка індивідуальна (конькова, карнізна, фронтонна) – 10 (100м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт – 10 (м) (04 локальний кошторис 1.pdf). Відповідно до п. 3.3.3. Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, передбачені підпунктами (b) і (c) пункту 3.3.1 цього Додатку, повинні повністю відповідати специфікаціям (відомостям), які наведені в пункті 3.2 цього Додатку, в тому числі щодо переліку необхідних послуг (робіт, витрат), одиниць виміру та необхідної їх кількості.» Згідно ж п 3.3.1. Додатку 2 Тендерної документації «Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у Тендерній документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати наступні документи: (a) Пояснювальна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією); (b) Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); (c) Відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); (d) інші документи, подання яких у складі тендерної пропозиції, передбачено цим Додатком (в тому числі сертифікати, висновки, гарантійні листи, довідки, інші документи). А отже, вимогами Тендерної документації визначено, що надані у складі тендерної пропозиції Учасника локальні кошториси мають повністю відповідати специфікаціям (відомостям), які наведені в пункті 3.2 Додатку 2 до тендерної документації, в тому числі щодо переліку необхідних послуг (робіт, витрат), одиниць виміру та необхідної їх кількості. Дана невідповідність не пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, а напряму впливає на зміст тендерної пропозиції та напряму (оскільки ціна пропозиції формується на основі у тому числі цін на матеріали!!!) впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. А тому, підстави для визнання переможцем "ВОЛИНЬЕКОБУД" відсутні. Крім того Замовником, порушено: - вимоги ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом (відсутній протокол розгляду пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»; - прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації; - принципи здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Не погоджуючись рішенням Замовника про наміру укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕКРОБУД», Скаржник опублікував вимогу з переліком конкретних невідповідностей пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» вимогам технічної специфікації Замовника від 31 серпня 2021 13:42 про грубе порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та запропоновано Замовнику самостійно усунути порушення. У відповідь Замовником надано пояснення, яким обґрунтовано невідповідність Учасника технічній специфікації технічною помилкою. Що вважаємо грубим порушенням Закону та вимогам самої тендерної документації, оскільки дані порушення напряму впливають на зміст (обсяги робіт та обсяг матеріалів) та ціну пропозиції (яка складена на основі інших, ніж вимагалось замовником в тендерній документації). Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області за ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи , ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-27-011607-b. 3. Зобов’язати Замовника - Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД" (Код ЄДРПОУ 41255327) переможцем процедури закупівлі UA-2021-07-27-011607-b за предметом Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області (код ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та скасувати повідомлення від 30 серпня 2021 року про намір укласти договір з ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Дата розгляду скарги: 20.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2021 12:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2021 17:27
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 05:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись статтями 3, 5, 11 та частиною двадцять другою статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 20.09.2021 року № 21356, уповноважена особа надає, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про виконання рішення органу оскарження, а саме: скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬЕКОБУД" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області (код ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)".
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА БУД ПЛЮС", Кур'ян Руслан 380637300272 TOVOBP@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

Порушення замовником закону Україини "Про публічні закупівлі"

Номер: 88dab201d1da41988e52e24e1bf2fcab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011607-b.a2
Назва: Порушення замовником закону Україини "Про публічні закупівлі"
Скарга:
30 серпня 2021 17:03 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (Повідомлення про намір.pdf), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 30 – Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу – 1,994 (м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт – 1,994 (100м2) (04 локальний кошторис 1.pdf); 2. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 58 – Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам’яних стінах – 0,0091 (м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт - 0,0091 (100м2) (04 локальний кошторис 1.pdf); 3. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Специфікацією робіт і витрат передбачено роботи, у тому числі п. 64 – Планка індивідуальна (конькова, карнізна, фронтонна) – 10 (100м2). Учасник, не дотримуючись даної вимоги надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, яким передбачено інший обсяг робіт – 10 (м) (04 локальний кошторис 1.pdf). Відповідно до п. 3.3.3. Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, передбачені підпунктами (b) і (c) пункту 3.3.1 цього Додатку, повинні повністю відповідати специфікаціям (відомостям), які наведені в пункті 3.2 цього Додатку, в тому числі щодо переліку необхідних послуг (робіт, витрат), одиниць виміру та необхідної їх кількості.» Згідно ж п 3.3.1. Додатку 2 Тендерної документації «Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у Тендерній документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати наступні документи: (a) Пояснювальна записка у довільній формі (з дотриманням вимог, визначених цим Додатком та Тендерною документацією); (b) Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); (c) Відомість ресурсів до локального кошторису за формою № 1а згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); (d) інші документи, подання яких у складі тендерної пропозиції, передбачено цим Додатком (в тому числі сертифікати, висновки, гарантійні листи, довідки, інші документи). А отже, вимогами Тендерної документації визначено, що надані у складі тендерної пропозиції Учасника локальні кошториси мають повністю відповідати специфікаціям (відомостям), які наведені в пункті 3.2 Додатку 2 до тендерної документації, в тому числі щодо переліку необхідних послуг (робіт, витрат), одиниць виміру та необхідної їх кількості. Дана невідповідність не пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, а напряму впливає на зміст тендерної пропозиції та напряму (оскільки ціна пропозиції формується на основі у тому числі цін на матеріали!!!) впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. А тому, підстави для визнання переможцем "ВОЛИНЬЕКОБУД" відсутні. Крім того Замовником, порушено: - вимоги ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом (відсутній протокол розгляду пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»; - прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації; - принципи здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Не погоджуючись рішенням Замовника про наміру укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕКРОБУД», Скаржник опублікував вимогу з переліком конкретних невідповідностей пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» вимогам технічної специфікації Замовника від 31 серпня 2021 13:42 про грубе порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та запропоновано Замовнику самостійно усунути порушення. У відповідь Замовником надано пояснення, яким обґрунтовано невідповідність Учасника технічній специфікації технічною помилкою. Що вважаємо грубим порушенням Закону та вимогам самої тендерної документації, оскільки дані порушення напряму впливають на зміст (обсяги робіт та обсяг матеріалів) та ціну пропозиції (яка складена на основі інших, ніж вимагалось замовником в тендерній документації). Виходячи з вищевикладеного, керуючись Конституцією України та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області за ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи , ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-27-011607-b. 3. Зобов’язати Замовника - Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати своє рішення щодо визнання ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД" (Код ЄДРПОУ 41255327) переможцем процедури закупівлі UA-2021-07-27-011607-b за предметом Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області (код ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та скасувати повідомлення від 30 серпня 2021 року про намір укласти договір з ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.09.2021 00:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА БУД ПЛЮС", Кур'ян Руслан 380637300272 TOVOBP@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Грубе порушено замовником Закону Укараїни "Про публічні закупвілі".

Номер: 177b8ec92bb44ee692884526fa63c9b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-011607-b.b1
Назва: Грубе порушено замовником Закону Укараїни "Про публічні закупвілі".
Вимога:
Вимагаємо замовнику самостійно усунути порушення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 31 серпня 2021 на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-27-011607-b) оприлюднено вимогу про усунення порушення № UA-2021-07-27-011607-b.b1 від учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА БУД ПЛЮС". Керуючись статтею 3, частиною третьою статті 11, частиною т першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), уповноважена особа повідомляє наступне: Згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У той же час станом на 30.08.2021 р. уповноважена особа відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону здійснює розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", пропозиція якого за результатом оцінки (електронного аукціону) визначена найбільш економічно вигідною. При цьому тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА БУД ПЛЮС", який є суб’єктом звернення, уповноваженою особою не розглядалася і не була відхилена згідно із Законом. У зв’язку з тим, що рішення про визначення переможця торгів наразі не прийняте, а тендерна пропозиція суб’єкта звернення не була відхилена згідно із Законом, тому уповноважена особа не має правових підстав для розгляду вимоги № UA-2021-07-27-011607-b.b1 в порядку частини першої статті 32 Закону чи в порядку частини четвертої статті 33 Закону. Разом з тим, керуючись принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, уповноважена особа додатково повідомляє, що згідно з пунктом 3.2.2 Додатка 2 до Тендерної документації у таблиці 1 пункту 3.2.1 цього Додатка зазначено мінімальні вимоги необхідного переліку робіт та ресурсів для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі. Тобто учасник може надати тендерну пропозицію із мінімальними вимогами, які встановлені у таблиці 1 пункту 3.2.1 Додатка 2 до Тендерної документації або кращими характеристиками з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-2:2013, нормативних й технологічних вимогам до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів. При цьому пунктом 3.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати, зокрема, Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією). Встановлені Вами невідповідності щодо характеристик робіт і витрат у Локальному кошторисі, поданому у складі Тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" хочемо зауважити: В таблиці 1 пункту 3.2.1 Додатка 2 до Тендерної документації під номером 30 передбачено виконання робіт: Полiпшене штукатурення стiн по сiтцi без улаштування каркасу кількісю 1,994 метрів квадратних, а у Локальному кошторисі учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" запропонував такий же ж вид робіт з кількісними характеристиками 1,994 х100 метрів квадратних=199,4 метрів квадратних. Тобто учасник виконав мінімальні вимоги, встановлені Додатком 2 до Тендерної документації і забезпечить виконання робіт, що становить предмет закупівлі, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-2:2013, нормативних й технологічних вимогам до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів. Тому тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» в частині даного зауваження відповідає вимогам , що були визначені замовником у Тендерній документації. В таблиці 1 пункту 3.2.1 Додатка 2 до Тендерної документації під номером 58 передбачено виконання робіт: Заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стiнах кількістю 0,0091метрів квадратних, а у Локальному кошторисі учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" запропонував дані роботи з кількісними характеристиками 0,0091 х100 метрів квадратних=0,91 метрів квадратних. Тобто учасник виконав мінімальні вимоги, встановлені Додатком 2 до Тендерної документації і забезпечить виконання робіт, що становить предмет закупівлі, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-2:2013, нормативних й технологічних вимогам до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів. Тому тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» в частині даного зауваження відповідає вимогам, які були визначені замовником у Тендерній документації. В таблиці 1 пункту 3.2.1 Додатка 2 до Тендерної документації під номером 64 передбачені витрати: Планка індивідуальна(конькова, карнізна, фронтонна) з кількісними характеристиками 1000 метрів квадратних (10х100 метрів квадратних). Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" у Локальному кошторисі запропонував дані витрати з кількісними характеристиками 10 метрів. З врахуванням нормативних й технологічних вимог до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів такі витрати забезпечують належне виконання робіт з Капітального ремонту покрівлі Комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа імені Євгена Кондратовича" на бульварі Лесі Українки, 9 в м. Ковель Волинської області (код ДК 021-2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та не погіршує кінцевий результат робіт. Тобто учасник виконав вимоги, встановлені Додатком 2 до Тендерної документації і забезпечить виконання робіт, що становить предмет закупівлі, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-2:2013, нормативних й технологічних вимогам до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів. Тому тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» в частині даного зауваження відповідає вимогам, що були визначені замовником у Тендерній документації та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні. Окрім того відповідно до Оголошення та Тендерної документації кількісні характеристики предмета закупівлі становлять: 1 робота, Додатково повідомляємо, що керуючись умов Тендерної документації, з врахуванням нормативних й технологічних вимог до провадження відповідної діяльності та відповідних технологічних процесів, які забезпечують належний кінцевий результат робіт, вище згадувані недоліки, з врахуванням пункту 19 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункту 12 Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, підпункту 2. 2 пункту 2 додатка 3 до Тендерної документації та протокольного рішення уповноваженої особи від 30.08.2021 визнано формальними (несуттєвими) та які пов'язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа тендерної пропозиції, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. З врахуванням вище зазначеної інформації тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» відповідає вимогам, що були визначені замовником у Тендерній документації та підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні. На виконання частини четвертої статті 33 Закону надаємо інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, в частині зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а саме тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» відповідає вимогам тендерної документації та визначено електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією.
Статус вимоги: Відхилено