-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини приміщень відділення 2 (Літер В-2) Комунального підприємства «Волинський медичний центр терапії залежностей» Волинської обласної ради по вул. Карбишева,2,1 в м.Луцьку Волинської області згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершувальні будівельні роботи.
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська учасник надає переклад цього документа. Відповідність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
1 481 261.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 406.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 406.31 UAH
Період оскарження:
27.07.2021 17:41 - 02.08.2021 18:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення щодо відхилення пропозиції
Номер:
0573a65567224ea1959491854c4c9e9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-011608-b.c2
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Керуючись принципами закупівлі, на виконання абзацу другого частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ознайомившись з рішенням уповноваженої особи від 12.08.2021 р. щодо відхилення нашої пропозиції, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" наголошує, що наша пропозиція відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення згідно з наступними причинами:
При оголошенні спрощеної закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини приміщень відділення 2 (Літер В-2) Комунального підприємства «Волинський медичний центр терапії залежностей» Волинської обласної ради по вул. Карбишева,2,1 в м.Луцьку Волинської області згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершувальні будівельні роботи.» Вами було оприлюднено/розміщено інформацію: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі заповнених електронних полів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-27-011608-b/print/open/html) та завантаженого документа (файл «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx»). Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 р. за № 610/34893): у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто інформація та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які занесені Вами шляхом заповнення електронних полів є автентичною. Відповідно наша пропозиція відповідає усім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
Додатково хочемо наголосити:
1) Частиною першою статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Тобто для робіт, що становлять предмет закупівлі не передбачено наявність ліцензії і Ваша вимога щодо її подання носить дискримінаційний характер. Окрім того пунктом 20.2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Підрядник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами, тобто несе відповідальність «нізащо».
2) Нормами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме частиною першою статті 18, Порядок формування, ведення ліцензійного реєстру та перелік відомостей, що містяться в ліцензійному реєстрі, встановлюються Кабінетом Міністрів України і Ліцензійний реєстр є відкритим, з якими у Вас була можливість ознайомитись.
3) Для виконання робіт щодо улаштування стяжки програмний комплекс АВК-5 (3.5.4), який призначений для автоматизації визначення вартості будівництва, в тому числі капітального ремонту, та орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", запропонував використання «вібратора поверхневого». Тому у Відомості ресурсів до Локального кошторису №2-1-1 була застосована/врахована позиція «вібратор поверхневий». В Довідці про наявність обладнання та відповідно в оборотно-сальдовій відомості нами було запропоновано для забезпечення належного виконання робіт по улаштуванню стяжки обладнання: «вібратор бетону». Переглянувши та проаналізувавши функціональні, технічні характеристики обох вібраторів було встановлено, що «вібратор бетону» має більш ширші можливості та виконує усі функції «вібратора поверхневого». Тому підстава для відхилення, яка зазначена Вами щодо невідповідності інформації пропозиції, а саме в оборотно-сальдовій відомості, Довідці про наявність обладнання та Відомості ресурсів до Локального кошторису № 2-1-1 щодо «вібратора» є необґрунтованою та неправомірною.
За результатами вище викладеного, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" відповідає вимогам Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення відсутні.
Керуючись Законом, вимогами Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та принципами здійснення публічних закупівель
ВИМАГАЄМО:
1) Встановити факт відсутності підстава для відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
2) Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД".
3) За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовнику визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД".
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, у разі не задоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами або до суду.
Директор ПП “ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД”/37107380
Терешкович Ігор Анатолійович
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.zip 16.08.2021 17:56
Дата подачі:
16.08.2021 17:56
Вирішення:
Вимога Приватного Підприємства "Луцьк-Євро-Буд" задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.08.2021 17:12
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення щодо відхилення пропозиції
Номер:
c810eab7d978469e875c5525fea0757f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-011608-b.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Керуючись принципами закупівлі, на виконання абзацу другого частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ознайомившись з рішенням уповноваженої особи від 12.08.2021 р. щодо відхилення нашої пропозиції, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" наголошує, що наша пропозиція відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо неї відсутні підстави для відхилення згідно з наступними причинами:
При оголошенні спрощеної закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини приміщень відділення 2 (Літер В-2) Комунального підприємства «Волинський медичний центр терапії залежностей» Волинської обласної ради по вул. Карбишева,2,1 в м.Луцьку Волинської області згідно ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершувальні будівельні роботи.» Вами було оприлюднено/розміщено інформацію: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі заповнених електронних полів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-27-011608-b/print/open/html) та завантаженого документа (файл «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx»). Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 р. за № 610/34893): у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто інформація та вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які занесені Вами шляхом заповнення електронних полів є автентичною. Відповідно наша пропозиція відповідає усім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Отже підстава для відхилення, яка зазначена вами є неправомірною.
Додатково хочемо наголосити:
1) Частиною першою статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Тобто для робіт, що становлять предмет закупівлі не передбачено наявність ліцензії і Ваша вимога щодо її подання носить дискримінаційний характер. Окрім того пунктом 20.2 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Підрядник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами, тобто несе відповідальність «нізащо».
2) Нормами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме частиною першою статті 18, Порядок формування, ведення ліцензійного реєстру та перелік відомостей, що містяться в ліцензійному реєстрі, встановлюються Кабінетом Міністрів України і Ліцензійний реєстр є відкритим, з якими у Вас була можливість ознайомитись.
3) Визначення «вібратор поверхневий» та «вібратор бетону» не встановлені жодним нормативним документом. Окрім того Ви не маєте права самостійно встановлювати/визначати їх ідентичність або відмінність. Тому Ваше судження про невідповідність інформації зазначеної нами в оборотно-сальдовій відомості, Довідці про наявність обладнання та Відомості ресурсів до Локального кошторису № 2-1-1 щодо «вібратора» є хибним.
За результатами вище викладеного, керуючись нормами Закону Україний «Про публічні закупівлі» пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" відповідає вимогам Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та підстави для відхилення відсутні.
Керуючись Законом, вимогами Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та принципами здійснення публічних закупівель
ВИМАГАЄМО:
1) Встановити факт відсутності підстава для відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД"
2) Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД".
3) За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовнику визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД" та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД".
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, у разі не задоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами або до суду.
Директор ПП “ЛУЦЬК-ЄВРО-БУД”/37107380
Терешкович Ігор Анатолійович
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.zip 13.08.2021 18:05
Дата подачі:
13.08.2021 18:05
Вирішення:
Вимога Приватного Підприємства "Луцьк-Євро-Буд" задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.08.2021 17:12