-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти (бензин А-92)
бензин А-92, кількість-6000л. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська.
Торги не відбулися
174 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 871.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 871.50 UAH
Період оскарження:
27.07.2021 17:26 - 08.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірна дискваліфікація Учасника
Номер:
dc0b20ac941843f8aeb5b4b2bbda93b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-011466-b.c1
Назва:
неправомірна дискваліфікація Учасника
Вимога:
Відповідно до п.п. 1.4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Однак, відповідно до ч. 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020р. удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Пунктами 5 та 6 цієї постанови Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади протягом двох місяців з дня набрання чинності цією постановою забезпечити технічну можливість використання відповідно до вимог цієї постанови удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, володільцями інформації в яких є відповідні міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління. Рекомендувати іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, а також іншим особам, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, забезпечити технічну можливість використання відповідно до вимог цієї постанови удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, володільцями інформації в яких є відповідні державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління, а також інші особи, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги. Тобто, на даний час нормативно затверджено використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів разом або замість кваліфкованих електронних підписів, окрім випадків перелічених у пункті 3 даної постанови. Таким чином, дискваліфікація учасника ФОП Демченко О.М. за цією підставою є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства.
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі щодо АЗС Учасника, розташованих на території Нововодолазького району.
Учасник ФОП Демченко О.М. надає зазначену довідку у складі своєї тендерної пропозиції.
3. Відповідно до п. 3.1. Розділу VІ тендерної документації проєкт договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі;
Разом з тендерною документацією замовником подається Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
ФОП Демченко О.М. при поданні тендерної пропозиції має статус «Учасник», а не «Замовник». Замовником в даному випадку є Комунальне некомерційне підприємство «НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ».
Таким чином, дискваліфікація Учасника ФОП Демченко О.М. за даною підставою є не обґрунтованою та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки ФОП Демченко О.М. не був зобов'язаний подавати проєкт договору у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене Замовником було грубо порушено вимоги законодавства про закупівлі та прийнято незаконне рішення про дискваліфікацію ФОП Демченко О.М.
У випадку бездіяльності Замовника, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України з метою досягнення неупередженості та об’єктивності під час проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь на вимогу 1059.pdf 03.09.2021 16:30
Дата подачі:
30.08.2021 16:39
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства "Нововодолазька центральна лікарня" Нововодолазької селищної ради (далі - КНП "Нововодолазька ЦЛ") уважно розглянув Вашу Вимогу від 30.08.2021 р., за результатом її розгляду повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом прийнято рішення (Протокол №41 від 27.08.2021р.) про дискваліфікацію (відхилення) Вашої тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Згідно частині 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ тендерної документації згідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Відповідно до пункту 8 додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати лист –погодження, складений у довільній формі, з проєктом Договору про закупівлю, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. Лист – погодження Учасником надано, але проєкт договору - відсутній.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Для надання високоякісної медичної допомоги Замовник має бути впевнений в тому, що АЗС Учасника має бути розташована на відстані не більше 10 км від місця розташування КНП «Нововодолазька ЦЛ», але відповідно до Додатку 1 до тендерної документації дана довідка – відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено