-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень Народного дому Оброшинської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, 5, с. Оброшине Львівської області для розміщення Центру надання адміністративних послуг громади (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 041 595.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 207.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 207.98 UAH
Період оскарження:
27.07.2021 16:59 - 02.08.2021 17:04
Вимога
Вирішена
Вимога про скасування рішення
Номер:
0fcae5ab3dba44308f5ed82ba11aa0f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-011102-b.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення
Вимога:
ВИМОГА
27.07.2021 року Замовником – Оброшинською сільською радою було оголошено закупівлю послуг «Капітальний ремонт частини приміщень Народного дому Оброшинської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, 5, с. Оброшине Львівської області для розміщення Центру надання адміністративних послуг громади (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-27-011102-b.
Я, фізична особа підприємець Кучма Ігор Васильович (далі ФОП Кучма І.В.) виявив бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі ТД) звернувся до уповноважених осіб Оброшинської сільської ради Львівської області (надалі Замовник) із відповідним листом з проханням надати можливість обстеження частини приміщень сільської ради для виконання робіт.
Кучма І.В. надіслав лист-запит про огляд об'єкту закупівлі на електронну адресу уповноваженої особи та електронну адресу Оброшинської сільської ради 05.08.2021 року. В огляді Кучмі І.В. було відмовлено в електронному листуванні , мотивуючи рішення п.7 абзац 7 «Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити уповноваженого працівника для огляду об’єкта будівництва та детального ознайомлення з обсягягами та умовами виконання робіт» трактуючи «до подання пропозицій» - період уточнень , тобто до 02.08.2021. Проте, за даним предметом закупівлі , період подання пропозицій триває з 02.08 по 11.08. Трактуючи вищенаведене на власний розсуд Замовник відмовив Кучмі І.В. в огляді частини приміщень в присутності представників Замовника.
12.08.2021 року відбувся аукціон , за результатами якого моя тендерна пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною.
Зг п.5.3.ТД Замовника єдиним критерієм оцінки даної процедури є ціна (питома вага критерію-100%)
13 серпня 2021 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кучма І.В. (Протокол №3 від 13.08.2021), через невідповідність пропозиції Учасника умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури та вимогам до предмета закупівлі:
-учасник у складі пропозиції не надав акту огляду предмета закупівлі , із підтвердження виконання робіт передбачених відомістю обсягів робіт;
-учасник не надав підписаний та заповнений проєкт договору;
-учасник не надав технічне завдання на фірмовому бланку.
Я, ФОП Кучма І.В., категорично не погоджуюсь з даним рішенням Замовника , вважаю його незаконним, таким, що порушує мої законні права та інтереси , свідчить про упередженість та необ'єктивність Замовника, а також порушує принципи здійснення публічних закупівель з огляду на наступне :
1. Щодо «-учасник у складі пропозиції не надав акту огляду предмета закупівлі , із підтвердження виконання робіт передбачених відомістю обсягів робіт»:
Зауважимо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того , огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу , а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду . Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції , достатня наявність технічного завдання.
Додатково звертаємо Вашу увагу на той факт , що рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель№10669-р\пк-пз від 29.05.2020 надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником .
2. Щодо «учасник не надав підписаний та заповнений проєкт договору»:
У складі поданої ФОП Кучма І.В. пропозиції є файл , який містить підписаний документ «Проект договору».
Щодо заповнення проекту договору у ТД такої вимоги встановлено не було, а вказане наступне : «Проект Договору наведений в Додатку 2 до тендерної документації (окремий файл), який має бути підписаний та наданий у складі пропозиції»- п.13 ТД, отже вимоги щодо заповнення проекту договору не було. Крім того у складі тендерної пропозиції є погодження з проєктом договору та його істотними умовами.
3. Щодо «учасник не надав технічне завдання на фірмовому бланку»
Розміщення документу на фірмовому бланку не змінює його суті та змісту, якщо він підписаний та скріплений печаткою, крім того у тендерній пропозиції ФОП Кучма І.В. надав документи, які містять інформацію, що міститься у шапці фірмового бланку.
Виходячи з вищенаведеного
Вимагаю:
1.Скасувати протокол №3 від 13.08.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, щодо відхилення пропозиції ФОП Кучма І.В.
2. 1.Скасувати протокол №4 від 13.08.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, щодо визнання переможцем ФОП Шняк Н.Р
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на рішення замовника.pdf 13.08.2021 17:19
- ВІДП. на вимогу.doc 16.08.2021 09:23
Дата подачі:
13.08.2021 17:21
Вирішення:
відхилено, у звязку з відсутністю підстав
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні