• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарчі товари)

39224330 - 0 відра – 5 шт. 39224350 – 6 совки – 4 шт. 39224000 - 8 мітли, щітки та інше господарське прибирання – 7 шт. 39224300 - 1 мітли, щітки та інше притиральне приладдя – 11 шт.

Торги не відбулися

5 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 16:50 - 02.08.2021 17:30
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо КЕП

Номер: 59d4498b60bc4c609e4f8452d9d4c740
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-010929-b.a2
Назва: Щодо КЕП
Вимога:
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином замовник порушує норми законодавства
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція подається учасником спрощеної закупівлі замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону). Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону. Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів цілком правомірна та відповідає вимогам чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу на те, що ч. 7 ст. 14 Закону визначено, що учасники спрощеної закупівлі мають право звертатися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звертатися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у період уточнення інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.08.2021 11:24
Вимога
Відкликано скаржником

Прошу переглянути рішення!

Номер: 7cbdb5e8258944ed9eacbbe891413ed9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-010929-b.a1
Назва: Прошу переглянути рішення!
Вимога:
Шановний замовнику! В пакеті документів, що подані нами на участь у даній закупівлі є окремий лист щодо строків поставки даного товару. Також є лист де ми погоджуємось з проектом запропонованого вами Договору та усіма істотними умовами договору. В даному листі чітко зазначено, що Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувально -розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. У зв'язку із вищевикладеним рахуємо Ваше рішення не правомірним та звертаємось з проханням переглянути рішення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У зв'язку із зверненням рішення про відхилення Вашої пропозиції буде переглянуто.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.08.2021 11:24