-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 4. Місцезнаходження замовника. вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Волошина Оксана Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу, провідний фахівець з державних закупівель, вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, телефон +380553641046, e-mail: voloshina72@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі. Товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Світильник офісний світлодіодний 36W4000К – 80шт. Світильник LED вологозахисний 6ВТ, 4000К IP65 1200 мм (2*18W)2*1200мм) – 30 шт. Світильник світлодіодний консольний 1*50W – 10 шт. Світильник світлодіодний консольний 03*150W – 20 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 900,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» серпня 2021 року 15. Кінцевий строк подання пропозицій: «05» серпня 2021 року 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 17. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 18. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 19. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 20. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України. 21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 22. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проект договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»
мін. крок: 1% або 1 499.00 UAH
Щодо безпідставної дискваліфікації та визначення переможця
- Протокол відповідь на вимогу Світоніка.pdf 20.08.2021 09:31
Щодо безпідставності дискваліфікації
- Декларация 2019 Купин.pdf 12.08.2021 09:55
- Квитанция к декларации.pdf 12.08.2021 09:55
- Протокол відповідь на вимогу.doc 12.08.2021 13:58