• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу. 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662. 4. Місцезнаходження замовника. вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Волошина Оксана Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу, провідний фахівець з державних закупівель, вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, телефон +380553641046, e-mail: voloshina72@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі. Товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Світильники (ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановлення до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо) та повинен бути новим. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Світильник офісний світлодіодний 36W4000К – 80шт. Світильник LED вологозахисний 6ВТ, 4000К IP65 1200 мм (2*18W)2*1200мм) – 30 шт. Світильник світлодіодний консольний 1*50W – 10 шт. Світильник світлодіодний консольний 03*150W – 20 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822. Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом строку дії договору, протягом 5 днів з дати отримання заявки на товар. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару протягом 14 банківських днів. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 149 900,00 грн. (Сто сорок дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» серпня 2021 року 15. Кінцевий строк подання пропозицій: «05» серпня 2021 року 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 17. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 18. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 19. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 20. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України. 21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 22. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. * Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проект договору про закупівлю». Додаток 2 «Технічна специфікація». Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ». Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ» Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»

Торги не відбулися

149 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 499.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 16:12 - 02.08.2021 16:02
Вимога
Відхилено

Щодо безпідставної дискваліфікації та визначення переможця

Номер: 1084ae525cc84502811d8c902a99501a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-010048-b.b2
Назва: Щодо безпідставної дискваліфікації та визначення переможця
Вимога:
Згідно статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, обєктивне та неупередження визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Беручи це до Вашої уваги, ТОВ "Торговий Дім Світоніка" надала у складі своєї пропозиції Форму цінової пропозиції, згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури, де сам Замовник не зазначів "робочі дні", а зазначив ".....Ми погоджуемося дотримуватиая умов пропозицii протягом______ днiв iз дати кiнцевого строку подання пропозицiй...". Враховуючи вищезазначене, просимо перглянути безпідставну дискваліфікацію ТОВ "Торговий Дім Світоніка" та визначити нас переможцем.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі в складі пропозиції учасник повинен надати заповнену та підписану форму «Форма пропозиції» додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пункт 4 розділу ІІІ документації визначає, що Пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозиції зазначеного/оприлюдненого в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Звичайно, ми розуміємо, що підготовка тендерної документації займає в учасників певний час та людські ресурси. Однак, вимога щодо надання заповненої та підписаної форми «Форма пропозиції» з інформацією не відповідає дійсності у зв’язку, з тим, що ТОВ "Торговий Дім Світоніка" зазначено строк 90 календарних днів тендерної пропозиції, а повинно бути 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Враховуючи вимоги, які містяться в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, просимо Вас врахувати їх та не допускати в наступних пропозиціях.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо безпідставності дискваліфікації

Номер: 675711ce17bf44e7a0c1e082de830739
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-010048-b.a1
Назва: Щодо безпідставності дискваліфікації
Вимога:
Так як звітними періодами для ТОВ є квартали, а для ФОПів 1 рік, то 1 рік перекриває звітні періоди для інших Учасників. Також Вам був наданий скан оригіналу Коду, а не її копія, яку необхідно завіряти. Таким чином вважаємо дискваліфікацію безпідставною.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу надаємо наступну відповідь: «Шановний учаснику, мною розглянута Ваша вимога. Наша установа при проведенні спрощеної закупівлі на закупівлю світильники (ДК 021:2015–31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) дотримується всіх норм оголошення. Вами надано витяг платника єдиного податку ІІ групи, а звітність підприємця 2 групи складаєтьcя з: декларації єдиного податку (річна), звітності пo єдиному соціальному внеску (річна). В наслідок вищевикладеної інформації Ви повинні надати звітність за 2019, 2020 роки. В чому дискваліфікація безпідставна. Чому у Вашій вимозі Ви промовчали про порушення Вами форми пропозиціїї, де не заповнені пункти 2 та 4. Також доводимо до Вашого відома, що Ви не надали лист-погодження з можливістю допущення формальних помилок.
Статус вимоги: Відхилено