• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти мультимедійним обладнанням)

ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти мультимедійним обладнанням)

Завершена

197 115.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 985.58 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 14:32 - 02.08.2021 14:21
Вимога
Відхилено

Уточнення або видалення технічних вимог!

Номер: be11a70dc32b496199ac927d8c591196
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-007270-b.b5
Назва: Уточнення або видалення технічних вимог!
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до Технічної специфікації, потрібна наявність гарячих клавіш на поверхні дошки. Вимагаємо від Змовника надати перелік та назву необхідних гарячих клавіш і обґрунтування вказаної вимоги або її видалити!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Для комфортної роботи з інтерактивною дошкою Замовником вимагається наявність гарячих клавіш швидкого доступу. Це не є обмежувальною вимогою, так як на території України є як мінімуму 2 виробники інтерактивних дошок , що можуть запропонувати еквівален /аналог. Документація не містить жодних порушень та обмеження учасників при проведенні закупівлі, тому Замовник не вбачає необхідності внесення змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних вимог!

Номер: c6dd32361e0e4a2bb172587880a81267
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-007270-b.b4
Назва: Видалення дискримінаційних вимог!
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до Технічної специфікації, потрібна наявна можливість тримати цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника. Поясніть навіщо вам цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника? Про, що саме збираєтесь консультуватись в неробочий час? Вимагаємо від Змовника надати обґрунтування вказаної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вимога щодо цілодобового звʼязку з постачальником обладнання включена до документації, тому що Замовник може користуватись обладнанням не тільки з 8:00 до 17:00 години і при необхідності консультації повинна бути змога звʼязатись і отримати необхідну інформацію. Документація не містить жодних порушень та обмеження учасників при проведенні закупівлі, тому Замовник не вбачає необхідності внесення змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Видалення дискримінаційних вимог!

Номер: c6661f9c220e4fc79b07db297013aaee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-007270-b.b3
Назва: Видалення дискримінаційних вимог!
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Технічної специфікації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки). Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які запропонують товар від українського виробника. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару встановлюються виключно санкційними нормами. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Технічної специфікації та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведеннні закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційної вимоги!

Номер: 36aa1d150f494976a546d1965235f9e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-007270-b.b2
Назва: Видалення дискримінаційної вимоги!
Вимога:
Шановний замовнику, Щодо характеристик Програмного забезпечення Мультимедійної інтерактивної дошки Замовник вимагає: «Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 74 ліцензійних додатків для створення уроків,обміну даними та можливістю тримати цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника..» Зазначеним вимогам у сукупності відповідає Програмне забезпечення лише одного виробника, а саме Торгівельної марки INTBOARD. Також зазначимо, що відсутність вільної можливості завантажити пробну версію Програмного забезпечення з сайту, унеможливлює його перевірку на відповідність зазначеним вимогам. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Отже до зазначених характеристик предмету закупівлі неможливо підібрати еквівалент. Отже Замовник порушив вимоги частини 5 статті 14 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякую за запитання. Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення учбового процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Для різноманітності матеріалів для підготовки навчального контенту потрібна наявність декількох додатків для кожної дисципліни. Якщо ваша пропозиція буде буде містити більше ліцензійних додатків для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Авторизація

Номер: 444b5d4c3e3241859356cca37916a293
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-007270-b.a1
Назва: Авторизація
Вимога:
Шановний замовнику, для запобігання ризиків постачання контрабандної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити наступну вимогу «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання (проектор та багатофункціональні пристрої) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro». Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Шановний Учасник. Переглянувши Вашу вимогу, звертаю Вашу увагу, що в закупівлі UA-2021-07-27-007270-b в Додатку №2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" існує така вимога.
Статус вимоги: Задоволено