-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва»
Обсяг виконання робіт, надання послуг, поставки товарів зазначено в Технічному завданні до закупівлі, код ЄДРПОУ 34966254, місце знаходження Замовника: вул. Білоруська, 1, м.Київ, 04050, І категорія Пропозиція має бути подана Українською мовою
Торги відмінено
1 936 751.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 367.51 UAH
мін. крок: 1% або 19 367.51 UAH
Період оскарження:
27.07.2021 14:09 - 02.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a3421f3469694f6b900683fdd7fedd87
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-006670-b.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва», викладеного в Протоколі
розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-27-006670-b та Протоколі засідання тендерного комітету з конкурсних торгів комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» № 86/21 від 13.09.2021 р.
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-27-006670-b ● 1f90e34795e2413981e6ae8aa0a02bf7.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», надалі – ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-27-006670-b та Протоколу засідання тендерного комітету з конкурсних торгів комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» № 86/21 від 13.09.2021 р. стосовно Скаржника зазначено: ‘’Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
1. Надав копії свідоцтва про повірку та додатків до нього (файл «Повірка засобів обліку») без підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитків печатки учасника, чим порушив вимоги абз. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації.
2. Надав копію оригіналу договору на надання аналогічних послуг, чим порушив вимоги абз. 4 п. 1 розділу 3 Тендерної документації.
3. Не надав договір про доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва, чим порушив вимоги п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
4. Надано копію договору без печаток сторін з ПрАТ «АК «Київводоканал» про обмін інформацією за допомогою програмних комплексів CRM з використанням протоколу «АРІ» та програмного забезпечення, що інтегроване в CRM системи з приводу аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення з визначенням місця аварії і визначенням зони балансової належності, чим порушив вимоги абз. 4 п. 1 розділу 3 Тендерної документації.’’
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» надано право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на прийняті рішення Замовника.
Користуючись наданим Законом правом, повідомляємо, що ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції.
1. Стосовно того, що Скаржник ‘’Надав копії свідоцтва про повірку та додатків до нього (файл «Повірка засобів обліку») без підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитків печатки учасника, чим порушив вимоги абз. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації.’’ повідомляємо наступне:
ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» в складі своєї тендерної пропозиції надало Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, власником якого є ТОВ ‘’А.Р.С.І.’’ (Скаржник використовує дане обладнання на підставі договору оренди, укладеного з ТОВ ‘’А.Р.С.І.’’ та який надано в складі тендерної пропозиції). Копія даного Свідоцтва завірена уповноваженою особою ТОВ ‘’А.Р.С.І.’’, так як лише ТОВ ‘’А.Р.С.І.’’ як власник має оригінал такого Свідоцтва та лише він має право завіряти копії з нього написом ‘’згідно з оригіналом’’, так як виключно ТОВ ‘’А.Р.С.І.’’ може підтвердити чи є дана копія створена з оригіналу документу чи ні. Скаржник не має повноважень завіряти копію документа, оригіналом якого він не володіє.
А тому Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації в даній частині і його тендерна прпозиція не може бути відхилена з даної підстави.
Крім того відповідно до умов тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Надання копії свідоцтва про повірку та додатків до нього вимагались тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачений ст. 16 «Про публічні закупівлі».
А тому, якщо припустити, що Замовник вважав, що учасник не виконав вимоги тендерної документації в даній частині, то Замовник повинен був на виконання норм Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і вказати, що саме необхідно виправити Скаржнику і лише в тому випадку, якщо б Скаржник не усунув такі невідповідності протягом 24 годин, відхиляти учасника процедури закупівлі як таким, що не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Стосовно того, що ‘’Учасник надав копію оригіналу договору на надання аналогічних послуг, чим порушив вимоги абз. 4 п. 1 розділу 3 Тендерної документації’’.
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати скан копію договору на надання аналогічних послуг та підтвердження щодо виконання даних послуг.
Та сам Замовник в Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-27-006670-b та Протоколі засідання тендерного комітету з конкурсних торгів комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» № 86/21 від 13.09.2021 р. вказав на те, що Учасник, відповідно до вимог тендерної документації у складі пропозиції повинен надати скан копії оригіналів документів (копій документів, завірених підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) підприємства (надалі – Копія), лише у разі, якщо такі копії документів вимагаються Замовником у вимогах Оголошення) у форматі pdf.
Замовник вимагав надати скан копію договору на надання аналогічних послуг і Скаржник і надав скан копію оригіналу аналогічного договору (копію документу, завірену підписом уповноваженої особи (директора Бабич Світлани Миколаївни) та завірену печаткою ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА». Не зрозуміло в чому саме Замовник вбачає невідповідність аналогічного договору вимогам тендерної документації, якщо Учасник надав саме той документ і саме в тій формі, що вимагав Замовник.
Крім того відповідно до умов тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Надання учасника скан копії договору на надання аналогічних послуг та підтвердження щодо виконання даних послуг вимагались тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору, що передбачений ст. 16 «Про публічні закупівлі».
А тому, якщо припустити, що Замовник вважав, що учасник не виконав вимоги тендерної документації в даній частині, то Замовник повинен був на виконання норм Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і вказати, що саме необхідно виправити Скаржнику і лише в тому випадку, якщо б Скаржник не усунув такі невідповідності протягом 24 годин, відхиляти учасника процедури закупівлі як таким, що не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Стосовно того, що Учасник не надав договір про доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва, чим порушив вимоги п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Зазначаємо, що положення про надання договору про доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва було визнане Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18860-р/пк-пз від 17.08.2021 дискримінаційним та Замовника було зобов’язано внести відповідні зміни до тендерної документації. Замовником 28.08.2021 року, на виконання вище зазначеного рішення було внесено зміни до тендерної документації та дана вимога була виключена з тендерної документації.
Тендерна документація в останній редакцій не містить жодної вимоги стосовно необхідності надання на підтвердження наявності в учасника доступу до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва копії договору.
А вимогу стосовно того, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, Скаржник повністю виконав, надавши Довідку за № 2-2 від 02.08.2021 р. про те, що Скаржник погоджується з технічними вимогами, що викладені в Додатку 2 до тендерної документації, в тому числі і підтверджує, що має доступ до автоматизованої системи «нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді міста Києва.
Наголошуємо, що Замовник, якщо керується лише нормами Закону України «Про публічні закупівлі», а не своїм суб’єктивним ставленням до учасника, не має права відхиляти того чи іншого учасника з підстави ненадання документу та/чи інформації, яку він сам не вимагав тендерною документацією. Замовник в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» наділеним лише повноваженнями перевіряти чи відповідає тендерна пропозиція учасника усім вимогам тендерної документації, а не відхиляти таких учасників з надуманих підстав.
4. Стосовно того, що Скаржником надано копію договору без печаток сторін з ПрАТ «АК «Київводоканал» про обмін інформацією за допомогою програмних комплексів CRM з використанням протоколу «АРІ» та програмного забезпечення, що інтегроване в CRM системи з приводу аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення з визначенням місця аварії і визначенням зони балансової належності, чим порушив вимоги абз. 4 п. 1 розділу 3 Тендерної документації.’’
Відповідно до п. 4.1. наданого Договору про співпрацю та взаємодію (Меморандум) від 05 квітня 2021 р., даний Договір набирає чинності з моменту його підписання обома Сторонами та діє до 31 грудня 2021 р.
Зазначаємо, що жодних положень стосовно того, що Договір набирає чинність лише у випадку скріплення такого договору печатками Сторін чи про те, що договір є чинним лишу у випадку його скріплення печатками Сторін він не містить та відсутність печатки ніяким чином не впливає на виконання Сторонами свої зобов’язань за даним Договором та на чинність такого Договору жодним чином не впливає.
Крім того, даний Договір про співпрацю та взаємодію (Меморандум) є внутрішнім документом, не призначеному для надання третім особам, та являє собою домовленістю двох Сторін про співпрацю з певного визначеного кола питань.
Для такого документу не існує жодних норм чинного законодавства України стосовно того, в якій формі він повинен бути викладеним, а тому відсутність печатки ніяким чином не впливає на дійсність такого договору.
Крім того, Замовник не є органом, що наділений повноваженнями визначати та вказувати суб’єктам господарювання яким чином вони повинні оформлювати свої договори. І тим більше, тендерна документація не містить жодних положень стосовно того як повинні бути оформлені договори, які необхідно надавати у тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» відповідає вимогам тендерної документації в даних частинах та не може бути відхилена з вище вказаних підстав.
Як видно з усього викладеного вище, Замовник своїми протиправними діями, з надуманих ним підстав, керуючись своїми суб’єктивними судженнями стосовно Учасника, робить все можливе, щоб ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не перемогло в даній процедурі закупівлі.
У статті 5 Закону наявні наступні принципи здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевказане, вважаємо, що з боку Замовника наявні:
- дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції;
- корупційні дії та зловживання з боку Замовника.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-27-006670-b ● 1f90e34795e2413981e6ae8aa0a02bf7.
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА», зазначене у Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-27-006670-b та Протоколі засідання тендерного комітету з конкурсних торгів комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» № 86/21 від 13.09.2021 р. (відкриті торги) ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-27-006670-b ● 1f90e34795e2413981e6ae8aa0a02bf7.
Документи, які підтверджують положення викладені в скарзі додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.09.2021 14:53
- Скарга 1 23.09.2021 14:53
- Документальне підтвердження 23.09.2021 14:53
- Відзив на пояснення Замовника 04.10.2021 15:13
- Відзив на пояснення Замовника ворд 04.10.2021 15:13
- рішення від 27.09.2021 № 21852.pdf 27.09.2021 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2021 № 22764.pdf 07.10.2021 16:47
- рішення від 06.10.2021 № 22764.pdf 11.10.2021 14:47
- Лист пояснення АМКУ 01.10.2021.docx 01.10.2021 14:19
- Лист пояснення АМКУ 1.10.2021.pdf 01.10.2021 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.09.2021 16:09
Дата розгляду скарги:
06.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2021 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2021 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
03.11.2021 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 22764-р/пк-пз від 06.10.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛЬ ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА" за процедурою закупівлі — "Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу sa № UA-2021 -07-27-006670-b.
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
1563a18f40e944dfa3a737bf6a659063
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-006670-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги UA-2021-07-27-006670-b на закупівлю: код ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Барс Україна», (надалі – Скаржник або ТОВ «Барс Україна»), планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
06.08.2021 року ТОВ «Барс Україна» звернулося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із Скаргою № UA-2021-07- 27-006670-b.b2 на вимоги тендерної документації та стосовно усунення порушень ст. 5, ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 41 Закону.
За результатами розгляду даної Скарги, Рішенням №18860-р/пк-пз від 17.08.2021 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі, з метою усунення порушень.
На виконання вище зазначеного рішення, 25 серпня 2021 року Замовником були внесені та оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18860-р/пк-пз від 17.08.2021 було зазначено наступне:
Додатком 3 Документації передбачено проект договору про закупівлю, який містить, зокрема, розділ 13 "ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ":
Невід'ємною частиною цього Договору є:
Додаток № 1 – Перелік, адреси будинків в м. Київ.
Додаток № 2 - Перелік телефонних номерів, за якими буде здійснюватись зв'язок.
Крім того Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено файл "Дод3 до договору.xlsx", в якому міститься: "Зв’язок МТС, встановлений в МП. (диспетчеризація)".
Слід зазначити, що наведений документ частково складений російською мовою.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до частини дев'ятої статті 12 Закону під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
За таких умов, Документація не узгоджується з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На усунення вище вказаних невідповідностей, у оприлюднених змінах Замовником було зазначено, що внесені відповідні зміни, а саме:
Додаток 3 Зв’язок МТС встановлений у МП до договору Додаток 3 до ТД викладено українською мовою та доповнено п. 13 Додатку 3 до ТД Проекту договору: Додаток № 3 – Зв’язок МТС, встановлений в МП.
Зазначаємо, що завантажений у систему зі змінами Додаток 3 до проекту договору про закупівлю: Зв’язок МТС встановлений у МП – не оформлений належним чином (не містить посилання, що цей документ є саме Додатком 3 Проекту договору про закупівлю/ Договору № ___ про надання послуг операційно - диспетчерського обслуговування (ОДС) від _______ року) та текст даного Додатку знову викладений українською та російською мовами.
Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до ч. 9 ст. 12 Закону під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
За таких умов, умови тендерної документації не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Такі невідповідності можуть призвести до того, що Замовник буде змушений вносити такі зміни вже на етапі підписання договору з потенційним переможцем, чим самим порушить вимоги ч. 4 ст. 41 Закону.
Також, відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18860-р/пк-пз від 17.08.2021 також було зазначено наступне:
Відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Документації назва предмета закупівлі "Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва (код ДК 021:2015 – 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків).
Відповідно до пункту 7 розділу 3 Документації інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) не вимагається.
За таких умов, Документація не узгоджується з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На усунення вище вказаних невідповідностей, у оприлюднених змінах Замовником було зазначено, що внесені відповідні зміни, а саме:
П. 7 Розділу 3 ТД доповнено: 7.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Зазначаємо, що відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі вимоги: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Жодної вимоги стосовно того, що учасник зобов’язаний надавати будь-яку інформацію, в будь-якій формі про факт залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Закон не містить.
Замовник не має права вимагати від Учасників будь-які документи, що є понад вимог Закону.
Неподання Учасником такого документу в подальшому може призвести до відхилення його тендерної документації як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, з підстав, які по своїй суті суперечать нормам Закону та не узгоджується з ним.
Враховуючи вище викладене, відзначаємо, що Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами Закону, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Не виправлення невідповідностей, що зазначені вище також може призвести до того, що у Замовника з’являться підстави для відміни даної закупівлі з підстав порушень, що неможливо усунути, що в подальшому може спричинити порушення прав учасників.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі відкриті торги UA-2021-07-27-006670-b на закупівлю: код ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва».
4. Зобов’язати Замовника:
4.1.1. Оприлюднити Додаток 3 до проекту договору, оформивши його належним чином (зазначити посилання, що цей документ є саме Додатком 3 Проекту договору про закупівлю/ Договору № ___ про надання послуг операційно - диспетчерського обслуговування (ОДС) від _______ року) та викласти його зміст виключно українською мовою.
4.1.2. Внести зміни до п. 7.1. Розділу 3 тендерної документації та викласти даний пункт у такій редакції: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.08.2021 12:53
- Лист пояснення АМКУ 27.02.2021.pdf 27.08.2021 14:57
- Лист пояснення АМКУ 27.02.2021.docx 27.08.2021 14:58
- Рішення від 30.08.2021 № 19603.pdf 30.08.2021 19:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 13:05
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.08.2021 19:34
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8a0b4f8656ec43129edc2682a15c6a3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-006670-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги UA-2021-07-27-006670-b на закупівлю: код ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Барс Україна», (надалі – Скаржник або ТОВ «Барс Україна»), планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
При детальному вивченні положень тендерної документації, було виявлено вимоги, які суперечать принципам, викладеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі - Закон), а також порушують ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 41 Закону.
1. Стосовно порушення ст. 5 Закону повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Так, відповідно до Доповнення до технічних вимог, викладених у Додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати:
2 Довідка в довільній формі про наявність доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді м. Києва.
3 Учасники мають надати документальне підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському районі міста Києва).
ТОВ «Барс Україна» вважає дані вимоги тендерної документації дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками виходячи з наступного:
Дана процедура закупівлі оголошена 27 липня 2021 року та тендерна документація була оприлюднена 27 липня 2021 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12 серпня 2021 року.
Строк на перемовини, та, в результаті досягнення домовленостей, на укладення відповідних договорів з власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва є занадто коротким та враховуючи той факт, що у зв’язку із карантинними обмеженнями, комунікація з державними та/або комунальними організаціями можлива лише за допомогою засобів поштового зв’язку є недостатнім.
І, як наслідок, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які вже мають підписані договори з відповідними підприємствами.
А тому, зазначені вимоги тендерної документації не дають можливості, як ТОВ «Барс Україна», так і іншим підприємствам, установам, організаціям, потенційним учасника, взяти участь у даній процедурі закупівлі, чим обмежують їх право на участь у даній процедурі закупівлі та порушують норми чинного законодавства України. За таких обставин, тендерна пропозиція Скаржника буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації.
У відкритих джерелах інформація стосовно того, хто є власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» не міститься.
А тому, знову ж взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які: по-перше володіють даною інформацією, а по-друге вже мають підписаний договір з власником відповідної автоматизованої системи або співпрацю з ними якимось чином, що дозволить укласти такий договір в найкоротші терміни.
04 червня 2021 р. ТОВ «Барс Україна» направило запити до підприємств, які гіпотетично можуть бути власниками автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по іншому району міста Києва (Оболонському) стосовно того чи є такі організації власниками даної системи и чи може бути укладений договір, предметом якого є доступ до такої системи.
ТОВ «Барс Україна» отримало відповідь від Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій за вих. № 075-1171 вiд 05.07.2021 у якій зазначено, що власником автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» є територiальна громада мiста Києва.
Відповідно до пункту 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 14.01.2020 № 24 «Про введення в дослiдну експлуатацiю автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя» Департамент iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй виконавчого органу Київської мiської ради (Київської міської державної адмiнiстрацiї) та комунальне пiдприємство «Головний iнформацiйно-обчислювальний центр» забезпечують проведення дослiдної експлуатацiї системи, а вiдповiдно до пункту 2 цього ж розпорядження КП «ГІОЦ» виконує і адмiнiстрування.
Юридичнi особи, яким необхiдний доступ до функцiонального компонента «Модуль консолiдацiї адрес об’єктiв нерухомостi мiста Києва» автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя», укладають вiдповiдний договiр з КП «ГІОЦ».
Та для вирiшення питання порадили звернутися безпосередньо до КП «ГІОЦ».
04 червня 2021 р. ТОВ «Барс Україна» також зверталось і до КП «ГІОЦ» стосовно можливості укладення договору стосовно надання доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Оболонському району міста Києва.
У свою чергу КП «ГІОЦ» підтвердило, що є адміністратором автоматизованої системи «Нормативно-довiдкова iнформацiя», а також зазначило, що лише розпорядник приймає рішення про підключення нових користувачів та те, що КП «ГІОЦ» звернувся до розпорядника щодо можливості укладення договору для підключення до функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» автоматизованої системи «Нормативно- довідкова інформація» (в частині Оболонського району міста Києва) та додатково повідомить про результат такого розгляду. Однак, на даний момент досі повідомлення про результат розгляду можливості укладення договору до ТОВ «Барс Україна» так і не надійшло.
04 серпня 2021 р. ТОВ «Барс Україна» направило запити повторно, уже стосовно саме Шевченківського району, але в які строки та чи буде відповідь взагалі на запити на даний момент невідомо.
А тому, знову ж взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які володіють даною інформацією та/або вже мають підписаний договорів з власником відповідної автоматизованої системи.
Таким чином, маємо тверду впевненість, що згадана вимоги є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує конкуренцію та була включена до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам.
Закон України «Про публічні закупівлі» не дозволяє замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим Законом.
Усвідомлюємо, що відповідно до п. 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством України та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але вимоги Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», визначеним в ст. 5 Закону.
Відповідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.5 Закону є принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Європейський суд з прав людини надає визначення дискримінації: Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного і розумного виправдання. Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує законної мети або ж відсутня розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети. Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації.
2. Стосовно порушення ч. 2 ст. 22 Закону повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі вимоги: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
У тендерній документації процедури закупівлі зазначено:
Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Не вимагається.
Цим самим порушено вимоги п.п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, так як предметом даної процедури закупівлі є послуги та у такому випадку обов’язковим є зазначення у тендерній пропозиції учасником інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до п.п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі вимоги: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У тендерній документації зазначено:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
ПЕРЕЛІК формальних помилок
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі зазначеного абзацу учасник надає лист погодження з формальними помилками з обов’язковим їх переліком.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Таким чином, у тендерній документації наявний лише перелік та опис формальних помилок, а приклади відсутні, чим самим порушено вимоги п.п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону.
3. Стосовно порушення ч. 4 ст. 41 Закону зазначаємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 41 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Замовником оприлюднено в системі Додаток 3 до проекту Договору, хоча в самому проекті договору в Розділі 13 даний Додаток відсутній в переліку, а також сам зміст додатку викладений українською та російською мовами. Неспівпадіння даної інформації може призвести до того, що Замовник буде змушений вносити такі зміни вже на етапі підписання договору з потенційним переможець, чим самим порушить вимоги ч. 4 ст. 41 Закону.
Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами Закону, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Не виправлення невідповідностей, що зазначені вище також може призвести до того, що у Замовника з’являться підстави для відміни даної закупівлі з підстав порушень, що неможливо усунути, що в подальшому може спричинити порушення прав учасників.
Тому, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі відкриті торги UA-2021-07-27-006670-b на закупівлю: код ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків «Послуги операційно-диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва».
4. Зобов’язати Замовника:
4.1. Виключити з тендерної документації вимоги щодо надання:
- Довідки в довільній формі про наявність доступу до автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва, яка належить територіальній громаді м. Києва.
- Документального підтвердження доступу до відповідної автоматизованої системи (Копія договору між учасником та власником автоматизованої системи «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» по Шевченківському районі міста Києва).
4.2. Виправити порушення вимог ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 41 Закону.
- У інформації про субпідрядника зазначити:
Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт або послуг Учасники у тендерній пропозиції надають інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
- У переліку формальних помилок додати приклади таких формальних помилок.
- Оприлюднити Додаток 3 до проекту договору лише українською мовою та додати даний додаток до переліку додатків до договору у Розділі 13 проекту Договору.
Додатки:
Документальне підтвердження положень, викладених в Скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на вимоги тендерної документації 06.08.2021 16:39
- Документальне підтвердження 06.08.2021 16:39
- рішення від 10.08.2021 № 18250.pdf 11.08.2021 11:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2021 № 18860.pdf 18.08.2021 13:23
- рішення від 17.08.2021 № 18860.pdf 20.08.2021 16:35
- 16.08.21 Лист пояснення АМКУ.docx 17.08.2021 08:37
- 16.08.21 Лист пояснення АМКУ.pdf 17.08.2021 08:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 17:35
Дата розгляду скарги:
17.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2021 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2021 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення № 18860-р/пк-пз від 17.08.2021
Вимога
Вирішена
Вимога стосовно умов тендерної документації
Номер:
516b2b66daed401ead049e8f2a75fe38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-006670-b.c1
Назва:
Вимога стосовно умов тендерної документації
Вимога:
В Додатку 4 тендерної пропозиції зазначено наступне: ''надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю послуг :код ДК 021:2015 – 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків(Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Шевченківського району м. Києва) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів у період протягом 2020 року.'' та ''За умови акцепту нашої тендерної пропозиції, ми зобов'язуємося укласти не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документацій та акцептованої пропозиції Договір із замовником про закупівлю послуг з включенням до нього всіх вимог, наведених в Додатку 6 до тендерної документації''.
Звертаємо вашу увагу, на те, що:
1. Дана закупівля проводиться у 2021 році, а не в 2020
2. Додаток 6 тендерної документації відсутній.
У зв'язку з тим, що в Додатку 4 тендерної документації зазначено, що Учасник не може відступати від даної форми тендерної пропозиції, вимагаємо внести зміни до даного Додатку та виправити рік з ''2020'' на ''2021'' та надати (завантажити в систему) Додаток 6 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2021 13:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу до закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено