-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція каналізаційного напірного колектору по вул. Усова м. Нікополь, Дніпропетровської області
Завершена
6 198 712.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 18 596.14 UAH
мін. крок: 0.3% або 18 596.14 UAH
Період оскарження:
11.07.2017 14:50 - 22.07.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Безпідставна дискваліфікація учасника ДП ПМК №44
Номер:
3b7d815850a74e60805432e596844e71
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-11-001549-b.a2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація учасника ДП ПМК №44
Вимога:
Наше підприємство ПМК №44 в третє бере участь в тендері по виконанню робіт «Реконструкція каналізаційного напірного колектору по вул. Усова м. Нікополь, Дніпропетровської області» код закупівлі: UA-2017-07-11-001549-b. Замовник втретє безпідставно відхиляє нашу пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною і визнає переможцем підприємство, що пропонує ціну на 454 тис. грн. (чотириста п’ятдесят чотири тисячі гривень !) більшу ніж наша і яке не відповідає умовам Тендерної документації. А саме технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на П. 3 ст 30 Закону України Про Публічні Закупівлі «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель »
На нашу направлену раніше вимогу по тендеру робіт «Реконструкція каналізаційного напірного колектору по вул. Усова м. Нікополь, Дніпропетровської області» код закупівлі: UA-2017-05-29-001009-b замовником не було надано відповіді згідно чинного законодавства України, а сам тендер був скасований. Також просимо звернути увагу на п. 4 ст. 24 Закону України Про Публічні Закупівлі Про повернення банківської гарантії, які замовником були порушені, на наші листи, які були направленні в електронному та паперовому вигляді відповіді ми не отримали, а повернення банківської гарантії відбулося, лише після проведення нового аукціону по цій закупівлі, що свідчить зацікавленість Замовника усунути наше підприємство від участі у наступних торгах. Адже для участі в наступних закупівлях замовник вимагає забезпечення банківської гарантії.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.08.2017р Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації код закупівлі: UA-2017-07-11-001549-b
Замовник стверджує про відсутність компресора у складі нашої тендерної пропозиції, що не відповідає дійсності. Даний механізм зазначено на сторінці 3 у довідці про наявність у учасника матеріально-технічної бази, а саме п. 4 «Станція ВКБ ЗИФ-55В», що розшифровується як: «Станція Воздушно-компрессорная передвижная ЗИФ-55В». Дана інформація надана у формулярі, копія якого знаходиться на стор. 7 Тендерної пропозиції. Також ДП ПМК №44 має на балансі насос гідравлічний ручний, який у зв’язку з великою зайнятістю виробничого відділу, випадково не потрапив до списку наданих документів. В довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (стор. 3 Тендерної пропозиції) в позиції №11 не вказано найменування організації в якій орендується апарат для стикового зварювання п\труб до 315 мм, але сам договір присутній як додаток до довідки, що не може бути порушенням п.1 Додатку 1 ТД:
ДП ПМК № 44 не може бути відхилено на підставі ст. 30 Закону України про Публічні Закупівлі ч. 1 вказаної статі так як наша пропозиція відповідає умовам Тендерної Документації оскільки:
1. Не впливає на кваліфікаційні критерії до учасників установленим ст. 16 Закону
та вимоги встановлені ст. 17 Закону
2. Не впливає на технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Якби замовник був зацікавлений в виконанні робіт за найбільш вигідною ціною, а не за результатом домовленостей та зловживань своїм службовим становищем, то звернутися би до учасника за додатковими роз’ясненнями, міг приїхати і пересвідчитися особисто щодо наявності техніки і обладнання.
Про надання переваги одних учасників над іншими (тобто дискримінацію) свідчать дії Замовника на інших Закупівлях Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації у яких брало участь наше підприємство, що є порушенням чинного законодавства України про Публічні Закупівлі.
Звертаємось до Замовника розглянути нашу вимогу і ще раз переглянути нашу Тендерну Пропозицію, та все ж таки визнати її як найбільш економічно вигідну, і таку, що не суперечить Тендерній Документації.
Просимо розглянути нашу ВИМОГУ та надати відповідь у строк згідно чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2017 13:23
Вимога
Без відповіді
Невідповідність Учасника статусу "Переможець"
Номер:
95aef366138b44d8b61b92bba95f0e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-11-001549-b.a1
Назва:
Невідповідність Учасника статусу "Переможець"
Вимога:
Невідповідність Учасника статусу "Переможець"
По тендеру " Реконструкція каналізаційного напірного колектору по вул. Усова м. Нікополь, Дніпропетровської області" Код закупівлі UA-2017-07-11-001549-b Тендерний Комітет визнав переможцем учасника, який не відповідає п. 6 тендерної документації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що ці порушення є аналогічними порушенням наданим СПМК 788 у минулій закупівлі, що не могло не бути поміченим тендерним комітетом
А саме:
1. У договорі №106-у "Надання послуг " не вказана вартість постачання послуг механізмів(с. 50-53 пропозиції Учасника), але ціна цих послуг закладена у локальних кошторисах, як власні механізми(с. 140-236 пропозиції Учасника), що є грубою помилкою в складанні локальних кошторисів, та призводить до здороження вартості об'єкта, що веде за собою збільшення договірної ціни.
2. Не відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
І. У довідці про матеріально-технічну базу(с. 44-55 пропозиції Учасника) відсутні механізми, вартість роботи яких включено у договірну ціну, що суперечить пункту 1 Додатку № 1 зокрема:
1. крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т.
2. крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т.
3. агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А,
4. електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 С,
5. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння , тиск до 686 кПа 7 (Ат), продуктивність 2,2 м3/хв
6. Екскаватори одноковшові дизельні на гусеничному ходу при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів , місткість ковша 0,65 м3.
7. Екскаватори одноковшові дизельні на гусеничному ходу , місткість ковша 0,5 м3,
8. Бульдозери при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів, потужність 96 кВт. (130 к.с.),
9. Бульдозери, потужність 79 кВт. (108 к.с.)
10. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 квт (135 к.с.)
11. Агрегати наповнювально-опресовувальні , продуктивність до 70 м3 /год
12. Агрегати зварювальні двопостові для ручного зварювання на автомобільному причіпі,
13. Крани трубоукладальники для труб Ф до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т.
14. Машини для очищення та грунтування труб Ф. 600-800 мм.
15. Машини ізоляційні для труб Ф 600-800 мм.
16. Установки горизонтального буріння для труб Ф 325-630 мм.
17. Установка для відкритого водовідливу на базі трактора, потужність 700 м3 \ год.
18. Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб Ф до 630 мм, потужність 10, 2 кВт. (працює від пересувної електростанції).
19. Автомобілі бортові вантажопідйомність 8т.
20. Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
21. крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 25 т.
22. Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т.
23. Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
24. Електростанції пересувні, потужність 10 кВт
25. Електростанції пересувні, потужність 12 кВт
26. Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
27.Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 С (Працює від пересувної електростанції)
28. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
29. Компресори пересувні з електро двигуном, тиск до 600 кПа 6 (Ат), продуктивність 0,5 м3/хв
30. Крани трубоукладальники для труб Ф до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т.
31. Установка для сущіння труб діаметром до 800 мм
32. Установка для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм.
33. Щітки дорожні навісні на базі трактора
34. Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год
35. Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т.
36. Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5т]
37. Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 29,43 кН [3т]
36. Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5т]
37. Термопенали з масою завантажувальних електродів на більше 5 кг
38. Розпушувачі причіпні [без трактора]
39. Гудронатори ручні
40. Машини шліфувальні електричні (працює від пересувної електростанції)
41. Трамбівки пневматичні при роботі від компресора
42. Котли бітумні пересувні, місткість 800 л
43. Котли бітумні пересувні, місткість 1000 л
44. Апарат для газового зварювання і різання
45. Насос гідравлічний ручний
Виходячи з цього не виконані вимоги П 6 розділ 3: «Відповідно до тендерної документації кількість працівників обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування визначена у довідках, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі, наданих у кошторисах, протягом строку виконання робіт вказаного учасником..»
ДП ПМК №44 дискваліфікували через те, що не було надано документів, на насос гідравлічний ручний просимо Вас роз’яснити, на якій підставі було визначено переможцем СПМК 788 вартість виконання робіт яких на суму 454240.63 грн (чотириста п’ятдесят чотири тисячі двісті сорок гривень 63 копійки) складає більше ніж ПМК №44 і які мають грубі порушення в складанні локальних кошторисів, невідповідність матеріально-технічної бази виконання цих робіт. Ми розцінюємо це як дискримінацію учасників або змову Замовника з Учасником СПМК 788.
ДП ПМК №44 повторно дискваліфікують через технічні помилки, які не є порушенням Тендерної Документації, та не впливають на кількісні, якісні та технічні умови предмету закупівлі. На минуле наше оскарження, Замовником було порушено Закон України про публічні закупівлі, нам не була надана відповідь протягом 5 днів, згідно чинного законодавства. Натомість тендер було відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Які саме порушення вказано не було.
Просимо розглянути нашу ВИМОГУ у строк згідно чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2017 12:47