• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт коридору денного стаціонару Поліклініки №1 Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради на вул.Подільська,54 у м.Хмельницькому

Торги не відбулися

87 451.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 874.51 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 10:56 - 08.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 1ed74b8aa40b416faf5782b32e16f726
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-002907-b.a2
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
19.08.2021 відповідно до Протоколу № 145 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради на чолі з головою тендерного комітету Горобець Оленою Анатоліївною прийнято рішення про обрання переможцем торгів UA-2021-07-27-002907-b ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору денного стаціонару Поліклініки №1 Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради на вул. Подільська,54 у м.Хмельницькому ) – Приватне підприємство «БУСЕЛ» Вважаю, що дане рішення є неправомірним, яке порушує вимоги чинного законодавства України та ЗУ «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з нижче наведених підстав. Учасником Приватне підприємство «БУСЕЛ» надано «Гарантійний лист дотримання терміну виконання робіт», в якому вказано, що : «ПП БУСЕЛ в особі директора Лелеко Віктора Анатолійовича гарантує замовнику, що роботи, будуть виконанні в термін, згідно договору з дотриманням технології виробництва робіт, відповідатимуть вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт». Тобто, в даному Гарантійному листі не вказано конкретна дата виконання робіт, яка вимагалась Замовником – до 30.09.2021 року. ( відповідно до пункту 4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) та Проекту договору Додаток 4 пункт 4.2. Закінчення виконання робіт: 30.09.2021р). Окрім того учасник ПП БУСЕЛ завантажив у складі тендерної пропозиції Проект договору в якому: 1) Пункт 4.2. Закінчення виконання робіт: 30.07.2021р 2) Пункт 4.3. Місце виконання робіт: м. Хмельницький, вул.. Молодіжна, 9 (проте Замовник зазначив у проекті Договору Додаток 4 пункт 4.3. місце виконання робіт: м. Хмельницький, вул.Подільська 54) Більш того, пункт 14.4 Проекту договору учасник не заповнив, а саме – не вказав електронну та поштову адресу на яку Замовником мають надсилатися листи, повідомлення та інша кореспонденція, зокрема повідомлення про застосування санкцій до Підрядника у разі настання умов відповідно до пункту 14.3 договору. Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки з тендерної пропозиції пункту 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - лист-погодження з проектом договору, складений у довільній формі, та проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ; Тобто, сукупність вищевказаних фактів свідчить про те, що учасник ПП БУСЕЛ НЕ ПІДГОТУВАВ Проект договору про закупівлю у відповідності з Додатком № 4, а значить не дотримався умов надання необхідних документів що вимагаються замовником. Дані факти не є технічною опискою, а є відсутністю необхідних документів та невідповідністю умовам оголошення про закупівлю. Більш того, надання такого Проекту договору (завантаженого учасником ПП БУСЕЛ) та Гарантійного листа дотримання терміну виконання робіт свідчить про НЕОЗНАЙОМЛЕННЯ учасником з умовами та вимогами оголошення про закупівлю (оскільки в жодному документі наданій в тендерній пропозиції немає правильної дати виконання робіт учасником) що унеможливлює своєчасне виконання предмету закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником ПП БУСЕЛ надано Договір №1 від 29 січня 2021 року. Пунктом 12.5 договору вказано, що : «Невід’ємною частиною договору є договірна ціна, дефектний акт, кошторисна документація» Проте дана частина договору є відсутньою. Замовником у Додатку 2 вказано, що: Учасник закупівлі надає разом з довідкою копію аналогічних договорів, що вказані в довідці, та актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в. Замовник не наголошує на тому, що НАДАТИ ДОГОВОРИ БЕЗ ДОДАТКІВ. Це свідчить про те що договір має бути завантажений повністю. Для підтвердження виконання даного договору надано «Акти виконаних робіт Управління праці». Проте у акті відсутня дата підписання його замовником та підрядником, що не може свідчити про своєчасне виконання робіт відповідно до договору. Більш того, «акт виконаних робіт аварійна», « Акт виконаних робіт Озерна 1», «Акт виконаних робіт Озерна 2» також не мають дати підписання та прийняття робіт замовником. У «акт виконаних робіт аварійна» вказано, що він стосується Договору 76 від 12 серпня 2020 року. Проте даний договір відсутній у тендерній пропозиції учасника. Натомість є Договір підряду № 72 від 12 серпня 2020 року в якому вказано пунктом 2.1. – загальна вартість робіт та матеріалів по договору складає 49939,20 гривень і визначається в кошторисі (додаток №1) який є невід’ємною частиною даного договору. Проте дана частина у завантаженому договорі відсутня. Аналогічно відсутня частина Договору № 65 від 09 липня 2020 року, а саме Додаток 1 – кошторис, який відповідно до пункту 2.1 договору є його невід’ємною частиною. Договір № 63 від 18 червня 2020 року завантажений також не повністю, оскільки відсутній Додаток 1 – кошторис, який є невід’ємною його частиною відповідно до пункту 2.1 даного договору. Відповідно до Додатку 2 оголошення учасник має надати гарантійний лист, а саме: «Виявлені недоліки (дефекти в роботі) ліквідовуються Підрядником за свій рахунок і в межах граничних термінів, узгоджених з Замовником (надати гарантійний лист)». Проте даного листа в складі тендерної пропозиції учасника ПП БУСЕЛ немає. Учасником ПП БУСЕЛ на надано підтвердження та жодної інформації щодо того, що « Підрядник зобов’язується виконувати демонтажні та монтажні роботи відповідно до вимог, встановлених законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідно вимогам ДБН. Під час роботи Підрядник виконує вимоги до безпечності життя та здоров'я людей», зазначеної у Додатку 2 закупівлі UA-2021-07-27-002907-b. ОТЖЕ, з огляду на вищенаведені факти, ВИМАГАЮ: 1. Надати додаткову аргументацію щодо прийняття рішення визначення переможцем учасника Приватне підприємство БУСЕЛ. 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство БУСЕЛ відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» статті 31 : «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатись до Антимонопольного комітету України а також до суду для встановлення правомірності позиції Замовника щодо обрання переможця процедури закупівлі. Також звертаємо вашу увагу на те, що на Уповноважену особу Замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі покладається штраф у розмірі 25500 – 51000 грн відповідно до частини 3 ст. 164-14 КУпАП
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: ca261bd5ddd84430bd95240de9f3b4c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-002907-b.b1
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
19.08.2021 року уповноваженою особою (головою тендерного комітету) КП «Хмельницький міський лікувально діагностичний центр» прийнято рішення, оформлене протоколом № 145 засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про визнання переможцем Приватне підприємство БУСЕЛ. Вважаю, що вказане рішення прийнято необ’єктивно з порушенням матеріального і процесуального права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав: 1. Незважаючи на те, що Замовник звернув увагу на невідповідність інформації деяких документів що подані учасником ПП БУСЕЛ в тендерній пропозиції та надав можливість їх усунення керуючись ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», в учасника відсутні інші документи що вимагались Замовником 2. У Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю є вимога щодо надання гарантійного листа, а саме: «Виявлені недоліки (дефекти в роботі) ліквідовуються Підрядником за свій рахунок і в межах граничних термінів, узгоджених з Замовником (надати гарантійний лист)». Учасником ПП БУСЕЛ не надано такого листа. Таким чином, пропозиція Учасника ПП БУСЕЛ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до протоколу № 143 від 18 серпня 2021 року тендерного комітету КП «Хмельницький міський лікувально діагностичний центр» було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію переможця торгів UA-2021-07-27-002907-b ФОП «Кирильчук Андрій Сергійович», зокрема причиною було: «Відсутній гарантійний лист про те, що виявлені недоліки (дефекти в роботі) будуть ліквідовані Підрядником за свій рахунок. Тобто, відсутність одного й того ж гарантійного листа в учасника ФОП «Кирильчук Андрій Сергійович» та ПП БУСЕЛ по різному оцінюється головою тендерного комітету. Це свідчить про те, що Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, відповідно до вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаю: 1. Надати додаткову аргументацію щодо вищевказаних упущень, допущених при розгляді пропозиції Учасника ПП БУСЕЛ; 2. Відхилити пропозицію Учасника ПП БУСЕЛ як таку, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі не об’єктивного розгляду вказаної вимоги, надання неаргументованої чи неповної відповіді, залишаю за собою право на звернення контролюючих і правоохоронних органів, Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Члени тендерного комітету розглянувши документи які надало Приватне підприємство «БУСЕЛ» (код ЄДРПОУ 32342618) прийняли рішення відхилити вимогу ФОП Кирильчука Андрія Сергійовича. Учасник торгів ПП «Бусел» підписав проект договору підряду, в якому відповідно до пункт 9.3. розділу 9 «Гарантійні строки якості закінчення робіт та порядок їх усунення» зазначено : « 9.3. Підрядник зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти, допущені з його вини, протягом строків, визначених дефектним актом. Якщо протягом 5-ти днів Підрядник не приступає до ліквідації порушень, Замовник може залучати для цього третіх осіб з компенсацією усіх витрат та понесених збитків за рахунок Підрядника.», що є фактичним підтвердженням та гарантією усунення недоліків та дефектів у роботі за рахунок Підрядника.
Статус вимоги: Відхилено