-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пасажирські перевезення
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
27.07.2021 10:27 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Номер:
2908771924f04004bbb9eb070bc1d75b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-002254-b.b2
Назва:
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
Просимо звернути Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" вимогам тендерної документації.
.
Відповідно до пункту 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Зміст і спосіб подання пропозиції»:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, тобто пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки підпису уповноваженої особи ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. отримуємо наступну інформацію:
Відповідно до роз’яснень, що були оприлюднені 04 березня 2021 року та містяться на Вашому офіційному сайті (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) даний підпис не являється кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а отже не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-002254-b, а отже підлягає відхиленню. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" та приступити до розгляду наступної пропозиції, аби не затягувати розгляд в АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 19:55
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний Учасник, Уповноваженою особою було розглянуто вашу вимогу, щодо
закупівлі послуги згідно ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення,
ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-27-002254-b, та надаємо відповідь.
Відповідно до п 3. Постанови КМУ № 193 від 3 березня 2020 р УЕП чи печатки, які
базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим
п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних
довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та
автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли
законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів;'
електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Це є заходами експериментал.ьного
проекту. Триває цей експериментальний проект, як випливає з норм абз. 2 п. 1 постанови
№ 193, з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Тож у межах зазначеного терміну фізичні та юридичні
особи можуть використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих
сертифікатах відкритих ключів.
Тут варто зазначити, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі п.18 «Зміст і
спосіб подання пропозиції»: Вказано, що під час використання електронної системи
закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані
створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі
послуги” та Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”,
тобто пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)
уповноваженої особи учасника, але хочемо зазначити, що ці підписи є рівноцінними до
01.01.2022 р. і ця помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Хочемо наголосити, що основним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна та
достовірність наданих документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Номер:
a85900e83ca4441b8ab897ff667a12cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-27-002254-b.b1
Назва:
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері державних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Шупик Михайло Миколайович ЄДРПОУ 3237511012
Юридична адреса: 36004, м. Полтава, бульвар Б. Хмельницького, будинок 7, квартира 16
Телефон (0532) 660-758
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 43434119 ) 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Фізична особа-підприємець Шупик Михайло Миколайович відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності): Фізична особа-підприємець Шупик Михайло Миколайович ЄДРПОУ 3237511012 Юридична адреса: 36004, м. Полтава, бульвар Б. Хмельницького, будинок 7, квартира 16
Телефон (0532) 660-758
.
Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 43434119 ) 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5
Інформація про процедуру закупівлі: ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Пасажирські перевезення)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-27-002254-b
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Підстави та обґрунтування подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
На вищезазначені торги були подані пропозиції наступних учасників.:
ФОП Шупик Михайло Миколайович
ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009"
09 серпня 2021 року Протоколом №134 щодо прийняття рішення уповноваженою особою ( далі Протокол) було визнано переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-002254-b ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" та оголошено намір про укладання з ним договору. Відповідно до Протоколу пропозиція ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" навіть не розглядалася на предмет відповідності вимогам тендерної документації.
ФОП Шупик Михайло Миколайович вважає, що оприлюднивши повідомлення про намір укладання договору з ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" Замовник порушив умови ДКТ та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому ФОП Шупик Михайло Миколайович змушений звертатись за захистом своїх прав та інтересів до органу оскарження.
Просимо звернути Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" вимогам тендерної документації.
.
Відповідно до пункту 18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Зміст і спосіб подання пропозиції»:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, тобто пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки підпису уповноваженої особи ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. отримуємо наступну інформацію:
Відповідно до роз’яснень, що були оприлюднені 04 березня 2021 року та містяться на Вашому офіційному сайті (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) даний підпис не являється кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а отже не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-002254-b
Виходячи з вище зазначеного, просимо Вас:
- зобов’язати Замовника скасувати Протокол №134 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 серпня 2021 року по закупівлі UA-2021-07-27-002254-b про намір укладання договору з ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009"
-- зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" , як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-27-002254-b та приступити до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Текст Скарги.docx 10.08.2021 19:49
- Скарга підписана.pdf 10.08.2021 19:49
Дата подачі:
10.08.2021 19:50
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу на те, що Порядок проведення спрощеної процедури закупівлі
не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18
Закону. Відповідно, спрощені закупівлі не підлягають оскарженню в АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні