• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Природний газ (Код ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо)

Завершена

2 475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 10:15 - 08.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4f0eb33175b4426dac3950011de2edf7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-001972-b.c3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що Технічні та якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам, технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління та ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013, сертифікат ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту, сертифікат ISO 37001:2016 Системи менеджменту протидії корупції, сертифікат ISO 9001:2015 Системи менеджменту якості, сертифікат ISO 28000:2007 Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань. Жодним нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності. Такі сертифікати є не обов'язковими. Встановлення вище описаних вимог до учасників є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників, а також законодавчо необгрунтованими. Впровадження таких систем управління є є виключно суверенним рішенням суб’єкта господарювання і носить абсолютно добровільний характер та не містить будь-якого імперативу. Залишення в тендерній документації вимоги про надання сертифікатів ISO унеможливить участь у вказаних торгах майже 90 % потенційних постачальників та неодмінно призведе до неконкурентності торгів. Для ознайомлення та в якості підтвердження вище викладеного надаємо офіційний лист від органу сертифікації щодо встановлення дискримінаційних вимог. Вимогаємо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання учасниками сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління та ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013, сертифікат ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту, сертифікат ISO 37001:2016 Системи менеджменту протидії корупції, сертифікат ISO 9001:2015 Системи менеджменту якості, сертифікат ISO 28000:2007 Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду. Враховуючі наведене, Замовник правомірно визначив вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам заходів із захисту довкілля, а саме: правомірною є вимога Замовника щодо надання в тендерній пропозиції сертифікату, який посвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. З метою уникнення небезпечних подій, нещасних випадків, професійних захворювань працівників та аварійних ситуацій від можливого негативного впливу небезпек підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту. Отже, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати сертифікат стосовно політики у сфері безпеки праці, що є основою для встановлення та аналізування цілей у сфері безпеки праці, тобто сертифікат ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надати Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючих в Україні нормативно – правових актів та не містить жодних дискримінаційних елементів. Крім того, відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації процедури закупівлі. Законність вимог щодо надання учасником відповідних сертифікатів ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, ISO 9001:2015 Системи менеджменту якості підтвердив АМКУ згідно своїх рішень № 5576-р/пк-пз від 07.05.2019, №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, № 2309-р/пк-пз від 06.02.2020, №11184-р/пк-пз від 21.05.2021 та інших. Також відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації Учасників, а також дана вимога не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника є всі підстави для задоволення вимоги частково. А саме: замовником будуть внесені зміни в додаток 4 до тендерної документації в частині скасування вимоги щодо надання Учасником сертифікатів системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013, ISO 50001:2018 Системи енергетичного менеджменту, ISO 37001:2016 Системи менеджменту протидії корупції, ISO 28000:2007 Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань». Вимогу (скаргу) задовольнити частково.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

проект договору

Номер: c92eece612d6493892d7f07305fb45e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-001972-b.c2
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Пунктом 8.2.3. прокту договору зазначено, що K - коефіцієнт, який дорівнює 0,1 (при цьому, якщо перевищення обсягу газу стало наслідком відмови в доступі до об'єкта Споживача, у результаті чого Постачальник не здійснив пломбування запірних пристроїв на газових приладах Споживача, або Оператор ГРМ/ГТС не здійснив обмеження (припинення) розподілу/транспортування природного газу Споживачу, або коли Споживач не обмежив (припинив) споживання газу на письмову вимогу Постачальника, коефіцієнт дорівнює 1). Розмір коефіцієнту не відповідає пп. 2, п. 6 розділу VII Правил постачання природного газу, де зазначено, що коефіцієнт визначається постачальником та не може перевищувати 0,5. Отже, вимагаємо розмір коефіцієнту встановити 0,5 або узгодити при підписанні Договору, та на даному етапі залишити розмір коефіцієнту не заповненим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Абзацами 6 і 7 підпункту 2 пункту 1 розділу VII із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1418 від 11.08.2016, № 1437 від 27.12.2017, Правил постачання природного газу визначено, що: K - коефіцієнт, який визначається постачальником та не може перевищувати 0,5. При цьому, якщо перевищення об’єму (обсягу) природного газу стало наслідком відмови в доступі до об’єкта споживача, у результаті чого постачальник не здійснив пломбування запірних пристроїв на газових приладах споживача, або Оператор ГРМ/ГТС не здійснив обмеження (припинення) розподілу/транспортування природного газу споживачу, або коли споживач не обмежив (припинив) споживання природного газу на письмову вимогу постачальника, коефіцієнт може бути збільшений у договорі постачання до 1. Отже Замовником в даній частині проекту договору не порушено вимоги Правил постачання природного газу. Крім того, пункт 6 розділу VII Правил постачання природного газу, на який посилається у вимозі учасник, стосується відшкодування збитків побутовим споживачем або споживачем, постачання якому здійснюється в рамках виконання спеціальних обов’язків, покладених Кабінетом Міністрів України на суб’єктів ринку природного газу на підставі статті 11 Закону України «Про ринок природного газу» постачальнику
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.08.2021 00:04
Вимога
Вирішена

коригування обсягів

Номер: 5bd04b1be592457eb80bfdd9d09fbf87
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-001972-b.a1
Назва: коригування обсягів
Вимога:
Шановнй Замовнику. Проектом договору пункт 1.6 зазначено, що допускається відхилення споживання обсягу природного газу за розрахунковий період Споживачем без коригування ± 3%. Разом з тим відповідно до пункту 1.14. Коригування обсягів проводиться при відхиленні від замовлених більше ніж на 10% місячного планового обсягу. Такі розбіжності в умовах проекту договору можуть вплинути на якісне постачання та виконання договірних зобов'язань. Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Просимо внести відповідні зміни
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за звернення. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено