-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (стегно куряче охолоджене)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2017 14:48 - 07.08.2017 14:53
Вимога
Відхилено
посилання на НД
Номер:
f5af52aa420848c18aa4a985cf0efc57
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-03-001613-b.b2
Назва:
посилання на НД
Вимога:
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Ст.22 Тендерна документація
п.2 п.п.3 Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 17.08.2017 15:14
Дата подачі:
16.08.2017 10:03
Вирішення:
Рішенням робочої групи з допорогових закупівель №205 від 03.08.2017 року затверджено «інформацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» на закупівлю «М’ясо (стегно куряче охолоджене) ДК 021:2015 - 15110000-2». В додатку 1 до «інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» не має жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму. При чому звертаємо увагу Учасника на те, що в пункті 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненням вказано, що «Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Натомість в п.1 п.п.1.1 «Порядоку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 вказано, що «Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону». Дана закупівля є меншою за 200 тис. грн., а отже не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
оскарження
Номер:
f486ad57b3bd405aa70bdf0bcbf4d2ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-03-001613-b.c1
Назва:
оскарження
Вимога:
В декларації виробника товароотримувач вказаний зовсім інший, а не Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 16.08.2017 09:32
Дата подачі:
15.08.2017 12:26
Вирішення:
Рішенням робочої групи з допорогових закупівель №205 від 03.08.2017 року затверджено «інформацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» на закупівлю «М’ясо (стегно куряче охолоджене) ДК 021:2015 - 15110000-2», в якій зокрема в п. 4 вказано, що учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg «копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо)». Відповідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, п. 6 п.п.6.2 6.2. «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Замовником не вказувалось, що документ повинен бути виданий на ім’я замовника, так як декларація відповідності видається виробником на кожну поставку товару і це б порушувало принцип недискримінація учасників. Однак в додатку 1 інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказано, що «кожна партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку)».
Також звертаємо увагу учасника на те, що серед принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Замовник не вбачає за доцільне дискваліфіковувати учасника, який пропонує якісну продукцію, відповідно до прикріплених документів, та з нижчою ціною. Решта документів ФОП "Глєбов Олександр Іванович" (2578516917) задовольняють вимоги, викладених в «інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» Замовника.
У зв’язку з вищевикладеним, підстав для перегляду рішення немає.
Статус вимоги:
Відхилено