• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 (код ДК 021:2015 09132000-3), дизельне паливо (код ДК 021:2015 09134200-9)

Торги не відбулися

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 09:44 - 02.08.2021 18:00
Вимога
Відхилено

лист оскарження

Номер: 819c546af0884cb089d577a1ce749847
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-000296-c.b2
Назва: лист оскарження
Вимога:
Лист-оскарження Проаналізувавши протокол Уповноваженої особи з питань публічних закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЛІСОВОГРИНІВЕЦЬКА МІСЦЕВА ПОЖЕЖНА ОХОРОНА-АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА" №5 від 12.08.2021 (закупівля: UA-2021-07-27-000296-c) ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі Замовником зазначено підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» - «пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». При цьому Замовник вказує дві причини невідповідності. Зокрема, одна з причин є те, що пропозиція учасника не містить документу про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, що не відповідає вимогам п.11 Розділу (Вимоги до учасника для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника) Оголошення. Проте, відповідно до змісту Оголошення, Замовником не вимагається надання учасником документу про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Пунктом, на який замовник посилається, зазначено лише «Учасник під час подання пропозиції зобов’язаний дотримуватися вищевказаної вимоги… 11 Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі.» Іншою причиною замовник вказує, що згідно п.14 Розділу (Вимоги до учасника для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника) Оголошення «Учасник повинен здійснювати відпуск товарів на вказаних автозаправних станціях виключно по паливних/скретч картках, та / або талонах, термін дії яких повинен становити не менше 1 рік з моменту підписання угоди (на підтвердження способу відпуску товару Учасник надає пояснювальну записку та фото – зразок паливної/ скретч картки та/або талонів). Право вибору належить замовнику.», пропозиція учасника не містить документа із зазначення відповідної інформації. Проте, згідно змісту вимоги, учасник повинен був надати інформації на підтвердження способу відпуску товару. Така інформація була надана у довідці Перелік АЗС № 3526 від 03.08.2021 (архів КУ Лісовогринівецька місцева пожежна ОАРС) та надано фото-зразок талонів (файли: А-92 20 літрів, зразок талонів Інтер КАРД А92 10 літрів, зразок талонів Інтер КАРД ДП 10 літрів, зразок талонів Інтер КАРД ДП 20 літрів). . Отже, тендерна пропозиція ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вище зазначеного Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з порушенням норм чинного законодавства України. ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (закупівля: UA-2021-07-27-000296-c) . 2. Визнати ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» переможцем закупівлі UA-2021-07-27-000296-c. З повагою, Директор ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» ____________________ Скрипка Н.Б.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Розглянувши вимогу можемо повідомити наступне, що відповідно до встановлених вимог Оголошення п.10, п.11 (Вимоги до учасника для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника) п.10. - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цього оголошення всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: п.11 - Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі. Замовником під час розгляду пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК встановлено відсутність вказаного документу відповідно до встановлених вимог Оголошення. Ув’язку із чим було прийнято відповідне рішення. Твердження скаржника щодо п.14 Розділу (Вимоги до учасника для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника) Оголошення «Учасник повинен здійснювати відпуск товарів на вказаних автозаправних станціях виключно по паливних/скретч картках, та / або талонах, термін дії яких повинен становити не менше 1 рік з моменту підписання угоди (на підтвердження способу відпуску товару Учасник надає пояснювальну записку та фото – зразок паливної/ скретч картки та/або талонів). Право вибору належить замовнику». Повідомляємо, що Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК не встановив інформації, що вимагалась відповідно до встановленої вимоги Оголошення. Підсумовуючи вище викладене, Замовником прийнято відповідне рішення, що оформлено протоколом. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ЩОДО номіналів

Номер: 3df6b686e0e54c7a980b2f07785bb832
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-000296-c.b1
Назва: ЩОДО номіналів
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Оголошенні наявна вимога: - «Закупівля палива здійснюється у вигляді талонів, карток, скретч-карт номіналом не менше 10, 15, 30 літрів, партіями частково або (партією разовою) згідно заявок Замовника». Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що свідомо зменшує коло учасників щодо номіналу 10, 15, 30 літрів, так як Учасник, який має номінали талони, картки, скретч-карти 10, 20 літрів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Оголошення, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: недискримінація учасників. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни в частині критеріїв додатку 3 до Вимог щодо номіналів талонів, карток, скретч-карт. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до вказаної вимоги «- Закупівля палива здійснюється у вигляді талонів, карток, скретч-карт номіналом не менше 10, 15, 30 літрів, партіями частково або (партією разовою) згідно заявок Замовника». Тобто, встановлена вимога має на меті інформацію, що скретч-карти ПОВИННІ бути не менше встановленого номіналу як 10, 15, 30 літрів. У вказаній скарзі зазначено, що Учасник має талони/скретч-карти 10, 20. Враховуючи дану інформацію Замовник прийме до розгляду пропозицію Учасника за вказаним номіналом враховуючи вимогу Оголошення. Тобто, відповідно до пропозиції Учасника номінальні скретч-карти 10, 20 літрів відповідають вимогам оголошення, так як вони НЕ МЕНШЕ встановленої вимоги в Оголошені щодо номінальності.
Статус вимоги: Відхилено