-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування
Згідно специфікації (письмовим заявкам) в повному обсязі за рахунок постачальника. Строк поставки травень-червень 2016р.
Завершена
423 369.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 233.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 233.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2016 16:27 - 30.06.2016 16:00
Вимога
Відхилено
корупційні дії замовника торгів
Номер:
97af7621292641ab971a9b760d9162e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-23-000176-b.b2
Назва:
корупційні дії замовника торгів
Вимога:
Тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м.Києва безпідставно відхилив найбільш економічно вигіднішу пропозицію , яка на 30026,30 грн. (тридцять тисяч двадцять шість гривень 30 коп.) була нижчою ніж акцептована . Відповідно члени тендерного комітету перебувають у змові із ФОП Густі В.О. і ці дії носять корупційний характер .
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 14.07.2016 16:31
Дата подачі:
12.07.2016 16:20
Вирішення:
Адміністрація Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва розглянула оскарження протоколу визначення переможцем ФОП Густі Валентина Олександрівна на закупівлю № UA-2016-06-23-000176-b.
Керівництво ПП «Торгпродсервіс», який на даний час є постачальником продуктів харчування в лікарні, продовжує ігнорувати зауваження та скарги адміністрації лікарні та брокеражної комісії щодо якості поставленої продукції.
Тим часом від співробітників лікарні продовжують надходити скарги:
- 13.07.2016 року на ім’я головного лікаря надійшла доповідна записка від сестри медичної з дієтичного харчування Бондаренко О.В. стосовно поставки м’яса в кількості 9кг, яке при розмерзанні зменшилось у вазі на 2,5 килограми.
- 14.07.2016 року на ім’я головного лікаря надійшла доповідна записка від комірника Хмари П.О. стосовно відмови водія розвантажити продукцію на склад замовника.
Знову ж таки наголошуємо, що система електронних закупівель була створена з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, формування конкурентного середовища та з метою економії бюджетних коштів, а не для погіршення якості товарів, робіт, та послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження протоколу №103
Номер:
f7c5d160bb554b08bab8c754e5da8799
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-23-000176-b.c1
Назва:
Оскарження протоколу №103
Вимога:
Приватне підприємство «Торгпрдсервіс» розглянуло проткол №103 засідання комітету з електронних закупівель Вашого закладу і інформує Вас про наступне:
1. Посадові особи нашого підприємства обурені прийнятим Вами рішенням, оскільки за весь період нашої роботи, яка продовжеється по сьогоднішній день за попередньо укладеним договором, з Вашої сторони не було жодної претензії щодо якості поставлених товарів. Ваш заклад жодного разу не викликав представників ПП «Торгпродсервіс» для складання акту про неналежну якість товару та його заміну на інший товар.
2. Політика ПП «Торгпродсервіс» полягає в тому, щоб у разі виникнення питань щодо
якості товару, який надійшов Замовнику, негайно вжити заходи з виправлення таких ситуацій та заміни товару на інший. Хоча подібні ситуації трапляються вкрай рідко. Наше підприємство завжди постачає якісну та безпечну продукцію.
З огляду на вищевказане, ПП «Торгпродсервіс» оскаржує Ваше рішення і вимагає негайного його перегляду. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до всіх можливих органів та інстанцій з проханням перевірити діяльність Вашого закладу, пов`язану із раціональним використанням бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 08.07.2016 12:40
Дата подачі:
08.07.2016 12:40
Вирішення:
Адміністрація Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва розглянула оскарження протоколу засідання комітету з електронних закупівель щодо розгляду цінових пропозицій за результатами аукціону на закупівлю продуктів харчування на ІІІ-ІV кв. 2016 р. UA-2016-06-23-000176-b.
Як вже зазначалось в протоколі мають місце факти недобросовісного ставлення постачальника ПП «Торгпродсервіс» до виконання умов попереднього договору в частині якості товару.
Щодо відсутності претензій з боку адміністрації лікарні повідомляємо:
- 11.04.2016р. заступник головного лікаря з економічних питань Майборода Є.Є. особисто телефонувала головному бухгалтеру Мовчун Тетяні Михайлівні , яка зазначена контактною особою на сайті ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН і повідомляла про постачання неякісної сметани та кабачкової ікри. В телефонній розмові було з’ясовано, що на неякісну молочну продукцію та кабачкову ікру скаржились і інші замовники. При цьому неякісну продукцію замінити відмовились нічим не обґрунтувавши, але запевнили що в наступній поставці буде продукція інших виробників.
- 26.05.2016р. сестра медична з дієтичного харчування Бондаренко О.В. у телефонній розмові повідомила представника ПП «Торгпродсервіс» про неякісну поставку продукції, а саме непридатності до споживання оселедця. На прохання замінити продукцію було відмовлено, обґрунтувавши відсутністю оселедця іншого виробника.
- 24.06.2016р. на ім’я головного лікаря надійшла доповідна від сестри медичної з дієтичного харчування Бондаренко О.В. стосовно поставки неякісної мороженої риби з проханням вжити заходів щодо припинення роботи з недобросовісним постачальником. Питання опрацьовується.
Також звертаємо увагу учасника, що система електронних закупівель була створена з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, формування конкурентного середовища та з метою економії бюджетних коштів, а не для погіршення якості товарів, робіт, та послуг.
Оскільки лікувальне харчування є невід’ємною складовою лікувального процесу, в першу чергу адміністрація лікарні повинна забезпечити закупівлю якісної продукції. Якщо учасник закупівлі пропонує масло вершкове 1-го ґатунку вартістю 50грн. за кілограм, в той час коли середньостатистична ціна по місту Києву в травні 2016 року становила 116,05грн. за кілограм, якість такого масла підлягає сумнівам, тим більше коли лікарня вже має негативний досвід роботи з вищезазначеним учасником.
З огляду на вищезазначене обурення посадових осіб ПП «Торгпродсервіс», щодо відхилення пропозиції та гучна заява що «Політика ПП «Торгпродсервіс» полягає в тому, щоб у разі виникнення питань щодо якості товару, який надійшов Замовнику, негайно вжити заходи з виправлення таких ситуацій та заміни товару на інший» є неаргументованою та безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено