• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м.Збараж, вул.Б.Хмельницького , 4»

Завершена

3 925 306.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 626.53 UAH
Період оскарження: 27.07.2021 00:22 - 08.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискваліфікації ПП "Райремцентр Нове село"

Номер: 5ebf9b10caab461e99715cf8d0972005
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-000014-b.a3
Назва: Оскарження дискваліфікації ПП "Райремцентр Нове село"
Скарга:
Збаразькою міською радою (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-27-000014-b. Приватне Підприємство «Райремцентр Нове село» (надалі: Скаржник) виявило бажання взяти участь у тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. 20 серпня 2021р. за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про визначення Скаржника переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір із ПП «Райремцентр Нове село» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерноi пропозиції на закупiвлю «Капiтальний ремонт iз впровадженням заходiв з енергозбереження у адмiнiстративнiй будiвлi Збаразькоi Micької ради за адресою Тернопiльська область м.Збараж, вул. Б.Хмельницького, (код ДК 021:2015 _ 45453000-7 Капiтальний ремонт та реставрацiя) від 20 серпня 2021р. №396 – копія додається). Цього ж дня іншим Учасником закупівлі (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ") було складено вимогу наступного змісту: «27 липня 2021 року Збаразькою міською радою через систему Prozorro оголошено закупівлю №13036419 по об’єкту «Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м. Збараж, вул. Б.Хмельницького , 4» (Номер у Prozorro UA-2021-07-27-000014-b). За результатами аукціону, у закупівлі взяли участь чотири учасники, а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-БУДСЕРВІС" 2. ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" 3. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ" За результатами кваліфікації учасників, уповноваженою особою Збаразької міської ради Енгін Ларисою прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО», що відображено у Протоколі №396 від 20 серпня 2021 року. Як випливає із вищевказаного Протоколу, уповноважена особа зазначає, що тендерна пропозиція учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону. Також уповноваженою особою зазначено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Про те, вищеописане рішення є передчасним та неупередженим, а уповноваженою особою, при кваліфікації учасників та оголошення переможця закупівлі, порушено вимоги пункту 4 та 5 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі-спрощеної закупівлі. Як підтвердження зазначаємо, що відповідно змісту пункту 1 Додатку 3 «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які потрібні для виконання робіт, відповідно до технічного завдання, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою…» Крім цього, даним пунктом передбачено наступне «Учасник у вищезазначеній довідці повинен зазначити ту техніку (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього буде зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів), яку він складає та надає у складі своєї тендерної пропозиції на умовах зазначених у Додатку № 4.» Так, учасником ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" надано кошторисну документацію, розраховану відповідно до технічого завдання зазначеного в Додатку 4. При вивченні кошторисної документації учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", а саме перевірки та співставлення техніки (машин та/або механізмів та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) встановлено, що у вказаних розділах наявні машини та механізми, які не є у власності та/або користуванні учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що у свою чергу унеможливлює виконання даним учасником робіт передбачених його ж кошторисною документацією. Зокрема, розділи ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) кошторисної документації учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» передбачають використання наступної техніки та механізмів: Для локального кошторису №2-1-1 Розділ ІІ: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій. Розділ ІІІ: Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Пилка дискова електрична; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Дрилі електричні; Шуруповерти; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Перфоратори електричні Для локального кошторису №2-1-5 Розділ ІІ: Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. Розділ ІІІ: Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання. Для локального кошторису №2-1-3 Розділ ІІІ: Пістолет монтажний Для локального кошторису №2-1-4 Розділ ІІ: Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм Розділ ІІІ: Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т) Учасник ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" на виконання вимог п. 1 Додатку 3 та як підтвердження відповідності ст. 16 Закону - надав довідку про наявну матеріально-технічну базу. Із зазначеної інформації, що міститься у вказній довідці встановлено, що в учасника відсутні наступна техніка та механізми: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій; Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання;Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т). Відсутність в учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" всієї вищеописаної техніки та механізмів унеможливлює виконання останнім робіт передбачених технічним завданням (Додаток 4) підтверджує факт невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що оформлено Протоколом №396 від 20 серпня 2021 року та прийняти рішення про його дискваліфікацію як учасника, що не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам п.1 Додатку 3 тендерної документації Замовника. У разі ігнорування вищеописаних невідповідностей, що є суттєвими при визначенні переможця закупівлі, нами буде скеровано відповідні листи до компетентних контролюючих органів для прийняття законного рішення а також скеровано позовну заяву до суду та антимонопольного комітету.» Предметна вимога була задоволена Замовником в результаті чого пропозицію Скаржника було дискваліфікковано (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерноi пропозицii на закупiвлю «Капiтальний ремонт iз впровадженням заходiв з енергозбереження у адмiнiстративнiй будiвлi Збаразькоi Micької ради за адресою Тернопiльська область м.Збараж, вул. Б.Хмельницького, (код ДК 021:2015 _ 45453000-7 Капiтальний ремонт та реставрацiя) від 23 серпня 2021р. №400 – копія додається). В вищезазначеному протоколі за підставу відхилення тендерної пропозиції Скаржника було вказано, що Таке рішення Замовника, Скаржник вважає неправомірним. Зокрема, відповідно до пкт. 1 абзацу 2 частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;…» У пкт. 1 частині 2 статті 16 предметного Закону йдеться про те, що: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;…» В зв’язку з вищесказаним Замовник у разі виявлення недоліків пов’язаних з обладнанням і матеріально-технічною базою та технологіями повинен був визначити Скаржникові відповідний термін на усунення недоліків, а розгляд та кваліфікація Пропозиції повинно було проводитися після виправлення зазначених невідповідностей, тому Пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню. Тим більше, що як йдеться в протоколі відхилення пропозиції Скаржника підставою такого рішення є невідповідність кваліфікаційним критеріям «відповідно до ст. 16 Закону». Подібна ситуація представлена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України №11064-р/пк-пз від 04. 06. 2020р. в якому йдеться про те, що «Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону.». Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду, 2. Визнати рішення Замовника від 23 серпня 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ПП «Райремцентр Нове село», висвітлене в протоколі від 23 серпня 2021р. №400 неправомірним. 3. Скасувати рішення Замовника від 23 серпня 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ПП «Райремцентр Нове село», висвітлене в протоколі від 23 серпня 2021р. №400. 4. Зобов’язати Замовника здійснити повторну кваліфікацію ПП «Райремцентр Нове село» та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ПП «Райремцентр Нове село», з підстав наведених в скарзі. 5. Суму оплати за подання скарги повернути ПП «Райремцентр Нове село».
Дата розгляду скарги: 06.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2021 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2021 13:51
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2021 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №20255-р/пк-пз від 06.09.2021 Постійнодіючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,за результатом розгляду скарги ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" від 25.08.2021. № UA-2021-07-27-000014-b.а3 щодо порушення Замовником-Збаразька міська рада порядку проведення Процедури закупівлі “Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м.Збараж, вул.Б.Хмельницького , 4» (код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація),за тендерною процедурою “Відкриті торги”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-07-27-000014-b,Уповноважена особа Збаразької міської ради вирішила касувати рішення від 23.08.2021р. №400 про відхилення тендерної пропозиції ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" ЄДРПОУ41303113 по закупівлі “Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м.Збараж, вул.Б.Хмельницького , 4» (код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація),за тендерною процедурою “Відкриті торги”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-07-27-000014-b та повернути тендерну пропозицію учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" ЄДРПОУ41303113 на кваліфікацію.Підтвердження-рішення уповноваженої особи №430 від 13.09.2021р.
Автор: ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", Сергій Шпак +380967481565 shpak73s@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі

Номер: 249f087954044af8a97d95fb11e1f444
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-000014-b.c2
Назва: Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
27 липня 2021 року Збаразькою міською радою через систему Prozorro оголошено закупівлю №13036419 по об’єкту «Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м. Збараж, вул. Б.Хмельницького , 4» (Номер у Prozorro UA-2021-07-27-000014-b). За результатами аукціону, у закупівлі взяли участь чотири учасники, а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-БУДСЕРВІС" 2. ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" 3. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ" За результатами кваліфікації учасників, уповноваженою особою Збаразької міської ради Енгін Ларисою прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО», що відображено у Протоколі №396 від 20 серпня 2021 року. Як випливає із вищевказаного Протоколу, уповноважена особа зазначає, що тендерна пропозиція учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону. Також уповноваженою особою зазначено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Про те, вищеописане рішення є передчасним та неупередженим, а уповноваженою особою, при кваліфікації учасників та оголошення переможця закупівлі, порушено вимоги пункту 4 та 5 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі-спрощеної закупівлі. Як підтвердження зазначаємо, що відповідно змісту пункту 1 Додатку 3 «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які потрібні для виконання робіт, відповідно до технічного завдання, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою…» Крім цього, даним пунктом передбачено наступне «Учасник у вищезазначеній довідці повинен зазначити ту техніку (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього буде зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів), яку він складає та надає у складі своєї тендерної пропозиції на умовах зазначених у Додатку № 4.» Так, учасником ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" надано кошторисну документацію, розраховану відповідно до технічого завдання зазначеного в Додатку 4. При вивченні кошторисної документації учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", а саме перевірки та співставлення техніки (машин та/або механізмів та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) встановлено, що у вказаних розділах наявні машини та механізми, які не є у власності та/або користуванні учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що у свою чергу унеможливлює виконання даним учасником робіт передбачених його ж кошторисною документацією. Зокрема, розділи ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) кошторисної документації учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» передбачають використання наступної техніки та механізмів: Для локального кошторису №2-1-1 Розділ ІІ: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій. Розділ ІІІ: Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Пилка дискова електрична; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Дрилі електричні; Шуруповерти; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Перфоратори електричні Для локального кошторису №2-1-5 Розділ ІІ: Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. Розділ ІІІ: Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання. Для локального кошторису №2-1-3 Розділ ІІІ: Пістолет монтажний Для локального кошторису №2-1-4 Розділ ІІ: Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм Розділ ІІІ: Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т) Учасник ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" на виконання вимог п. 1 Додатку 3 та як підтвердження відповідності ст. 16 Закону - надав довідку про наявну матеріально-технічну базу. Із зазначеної інформації, що міститься у вказній довідці встановлено, що в учасника відсутні наступна техніка та механізми: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій; Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання;Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т). Відсутність в учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" всієї вищеописаної техніки та механізмів унеможливлює виконання останнім робіт передбачених технічним завданням (Додаток 4) підтверджує факт невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що оформлено Протоколом №396 від 20 серпня 2021 року та прийняти рішення про його дискваліфікацію як учасника, що не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам п.1 Додатку 3 тендерної документації Замовника. У разі ігнорування вищеописаних невідповідностей, що є суттєвими при визначенні переможця закупівлі, нами буде скеровано відповідні листи до компетентних контролюючих органів для прийняття законного рішення а також скеровано позовну заяву до суду та антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1.Скасовано рішення уповноваженої особи №396 від20.08.2021р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю “Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м.Збараж, вул.Б.Хмельницького , 4» (код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) за №UA-2021-07-27-000014-b ,за тендерною процедурою “Відкриті торги” учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" ЄДРПОУ41303113.Повернутися на кваліфікацію учасників. 2. Відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі “Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м.Збараж, вул.Б.Хмельницького , 4» (код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) за №UA-2021-07-27-000014-b за тендерною процедурою “Відкриті торги” ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" ЄДРПОУ41303113 на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному)критеріям,установленим статею 16 цього Закону).
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі

Номер: a310bb1ce1d84884b80e16420a3965ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-27-000014-b.c1
Назва: Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
27 липня 2021 року Збаразькою міською радою через систему Prozorro оголошено закупівлю №13036419 по об’єкту «Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енергозбереження у адміністративній будівлі Збаразької міської ради за адресою Тернопільська область, м. Збараж, вул. Б.Хмельницького , 4» (Номер у Prozorro UA-2021-07-27-000014-b). За результатами аукціону, у закупівлі взяли участь чотири учасники, а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-БУДСЕРВІС" 2. ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" 3. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ" За результатами кваліфікації учасників, уповноваженою особою Збаразької міської ради Енгін Ларисою прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО», що відображено у Протоколі №396 від 20 серпня 2021 року. Як випливає із вищевказаного Протоколу, уповноважена особа зазначає, що тендерна пропозиція учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону. Також уповноваженою особою зазначено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Про те, вищеописане рішення є передчасним та неупередженим, а уповноваженою особою, при кваліфікації учасників та оголошення переможця закупівлі, порушено вимоги пункту 4 та 5 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі-спрощеної закупівлі. Як підтвердження зазначаємо, що відповідно змісту пункту 1 Додатку 3 «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які потрібні для виконання робіт, відповідно до технічного завдання, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою…» Крім цього, даним пунктом передбачено наступне «Учасник у вищезазначеній довідці повинен зазначити ту техніку (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього буде зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів), яку він складає та надає у складі своєї тендерної пропозиції на умовах зазначених у Додатку № 4.» Так, учасником ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" надано кошторисну документацію, розраховану відповідно до технічого завдання зазначеного в Додатку 4. При вивченні кошторисної документації учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", а саме перевірки та співставлення техніки (машин та/або механізмів та/або обладнання та/або устаткування тощо) (власна та/або орендована, та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яка в нього зазначена у розділі ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) встановлено, що у вказаних розділах наявні машини та механізми, які не є у власності та/або користуванні учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що у свою чергу унеможливлює виконання даним учасником робіт передбачених його ж кошторисною документацією. Зокрема, розділи ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів) кошторисної документації учасника ПП «РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО» передбачають використання наступної техніки та механізмів: Для локального кошторису №2-1-1 Розділ ІІ: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій. Розділ ІІІ: Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Пилка дискова електрична; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Дрилі електричні; Шуруповерти; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Перфоратори електричні Для локального кошторису №2-1-5 Розділ ІІ: Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. Розділ ІІІ: Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання. Для локального кошторису №2-1-3 Розділ ІІІ: Пістолет монтажний Для локального кошторису №2-1-4 Розділ ІІ: Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм Розділ ІІІ: Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т) Учасник ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" на виконання вимог п. 1 Додатку 3 та як підтвердження відповідності ст. 16 Закону - надав довідку про наявну матеріально-технічну базу. Із зазначеної інформації, що міститься у вказній довідці встановлено, що в учасника відсутні наступна техніка та механізми: Кран переносний, вантажопідйомність 1т.; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 1т; Підіймачі щоглові будівельні 0,5 т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв.; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); Молотки відбійні пневматичні, при роботи від пересувних компресорних станцій; Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,7 кН (059 т); Бадді, місткість 2 м3; Котли бітумні пересувні, місткість 400 л; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг; Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 Мпа (1кгс/см2), високий 10 Мпа (100 кгс/см2); Пістолет монтажний; Апарат для газового зварювання і різання;Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т). Відсутність в учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО" всієї вищеописаної техніки та механізмів унеможливлює виконання останнім робіт передбачених технічним завданням (Додаток 4) підтверджує факт невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ПП "РАЙРЕМЦЕНТР НОВЕ СЕЛО", що оформлено Протоколом №396 від 20 серпня 2021 року та прийняти рішення про його дискваліфікацію як учасника, що не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам п.1 Додатку 3 тендерної документації Замовника. У разі ігнорування вищеописаних невідповідностей, що є суттєвими при визначенні переможця закупівлі, нами буде скеровано відповідні листи до компетентних контролюючих органів для прийняття законного рішення а також скеровано позовну заяву до суду та антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 23.08.2021 22:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ", Михайло Гуменюк 380988537783 invest_bud_garant@ukr.net