• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна вікон на енергозберігаючі у виробничому та суспільно – побутовому корпусах

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність послуг технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Завершена

1 269 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 694.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2021 18:26 - 11.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Огляд об'єкта та надання акту огляду у складі ТП

Номер: 481aec9910fb417f9358e4e38bb7e542
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-004690-c.b2
Назва: Огляд об'єкта та надання акту огляду у складі ТП
Вимога:
Шановний Замовник! Підпунктом 2.5. пункту 2 Розділу 5 до ТД передбачено, що Учасник зобов’язаний перед подачею тендерної пропозиції відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання обсягів послуг/робіт згідно технічних вимог тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до всіх учасників закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту відвідування з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не наданий зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до учасників Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 19223-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Просимо Замовника внести зміни до ТД та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками акту огляду об’єкту за підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути стан об’єкту по якому відбуватиметься заміна вікон (стан існуючих конструкцій, існуючою споруди, стан місцевості на якій знаходиться споруда, тощо) і визначитись з видами робіт, обсягами, необхідними матеріалами та обладнанням, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про надання документів на програмний комплекс АВК або ін.

Номер: 5f499228c8f845a691be1cdff108a6dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-004690-c.b1
Назва: Вимога про надання документів на програмний комплекс АВК або ін.
Вимога:
Шановний замовник! Підпунктом 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 до ТД передбачено, що Учасник для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен надати, зокрема, інформацію про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене*)) та сканкопії з оригіналів або копій документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 5.1.1.1 пункту 5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Крім того, пунктом 2 Додатку 2 до ТД передбачено, що вся кошторисна документація повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу спеціалістом кошторисником згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в зв’язку з чим надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу або копії ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення* відповідного програмного комплексу. Зазначаємо, що користування програмним комплексом, зокрема, таким, як АВК -5 здійснюється на підставі договору та ліцензії. Задля можливості встановлення програмного комплексу на ПК, будь-яка особа телефонує або надсилає електронного листа до обслуговуючої компанії, зазначеної в договорі, називає його номер та номер ліцензії і у відповідь отримує код доступу для встановлення на ПК. Тобто, будь-яка зацікавлена особа може здійснити завантаження документів, які учасники надали у складі тендерних пропозицій та неправомірно скористатися інсталяцією програмного комплексу для власного, незаконного користування. Усе це може завдати непоправну шкоду майну (програмному забезпеченню) учасника. Звертаємося до Вас із проханням внести зміни до ТД та виключити вимогу про надання в складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналу або копії ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги про надання в складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналу або копії ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Лише ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір) дають змогу замовнику пересвідчитись, що учасник користується програмним забезпеченням на законних підставах без порушення авторських прав. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників
Статус вимоги: Відхилено