-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пломба-стяжка для опломбування мішків
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2021 17:59 - 22.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА - скасувати рішення про визначення переможця.
Номер:
0d4272f390694f6b97a1aeabc9cec60a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-26-002387-a.b1
Назва:
ВИМОГА - скасувати рішення про визначення переможця.
Вимога:
У зв’язку з чисельними порушеннями учасника, та можливими зловживаннями, ФОП Кузнецов не може бути визнаний переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2.pdf 02.10.2021 21:35
- ВИМОГА 3 (протокол).pdf 02.10.2021 21:35
- ВИМОГА 1.pdf 02.10.2021 21:35
Дата подачі:
02.10.2021 21:35
Вирішення:
Вимогу UA-2021-07-26-002387-a.b1, що надійшла до закупівлі Пломба-стяжка для опломбування мішків, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-26-002387-a відхилити з такою аргументацією:
Вимогу до закупівлі Пломба-стяжка для опломбування мішків вважати такою, що не може бути розглянуті з наступних причин:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 3 статті 31 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 33 зазначеного Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 8 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації або додаткову інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним, вирішено вимогу відхилити з такою аргументацією.
Щодо вимоги UA-2021-07-26-002387-a.b1 «ВИМОГА 1.pdf»:
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначений статтею 26 Закону. У разі подання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, то така пропозиція надається без врахування ПДВ. Необхідно врахувати, що при встановленні замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікуваної вартості «з ПДВ», ціни тендерних пропозицій учасників автоматично будуть відображатися з позначкою «з ПДВ» в системі (в такому випадку вибір іншої опції технічно неможливий). Зважаючи на викладене, учасники процедури закупівлі (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування) вказують ціну тендерних пропозиції з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, та усіх інших витрат. Оскільки ціна є вартісним вираженням закупівлі, оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Тендерні пропозиції учасників розглядаються за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону. За результатами процедури закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель. На етапі публікації договору в системі обирається відповідна опція «договір з ПДВ чи без ПДВ.
Тендерна пропозиція, надана учасником ФОП Кузнецов Вячеслав Володимирович, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону, відсутні.
Щодо вимоги UA-2021-07-26-002387-a.b1 «ВИМОГА 2.pdf»:
Згідно вимог технічної специфікації, наведеної в Додатку 3до тендерної документації, сертифікат відповідності ДСТУ 4551:2006 та протокол випробувань є супровідними документи, які підтверджують якість продукції. Такі документи обов’язково мають надаватися підчас кожної поставки товару на склад. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо завантаження зазначених документів у складі тендерної пропозиції.
Щодо вимоги UA-2021-07-26-002387-a.b1 «ВИМОГА 3 (протокол).pdf»:
АТ «Укрпошта» має чинний договір на проведення експертного дослідження індикаторних пломб на їх відповідність ключовим показникам і вимогам технічної специфікації. Замовник самостійно здійснює передачу зразків на проведення тестування отриманого товару на предмет відповідності вимогам технічної специфікації.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення щодо визнання ФОП Кузнецов Вячеслав Володимирович переможцем процедури закупівлі Пломба-стяжка для опломбування мішків, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-26-002387-a та прийняття рішення про намір укласти договір з ним слід вважати обґрунтованим та таким, що не суперечить чинним нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено