• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

2 484 678.89 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 846.79 UAH
Період оскарження: 21.06.2017 14:25 - 19.07.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до Проекту договору

Номер: 76ab51955e4d4517ad0aa3fc8168076e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-21-001486-b.c2
Назва: Щодо внесення змін до Проекту договору
Вимога:
У відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Проект договору про закупівлю, оприлюднений Замовником, у ряді положень не відповідає чинному законодавству України, тому необхідно внести наступні зміни: 1. У пункті 1.3. вказано, що передача природного газу за Договором здійснюється на межах балансової належності об’єктів Замовника відповідно до актів розмежування ділянок обслуговування. Оскільки при здійсненні постачання природного газу учасниками постачання є Постачальник і Споживач, пропонуємо викласти це положення у наступній редакції: «Передача природного газу за Договором здійснюється на межах балансової належності об’єктів Споживача відповідно до актів розмежування ділянок обслуговування.». 2. У пункті 2.4. вказано, що у випадку зміни планового споживання газу, коригування приймаються на підставі письмових заявок Споживача за 5 (п’ять) днів до початку місяця поставки. Збільшення/зменшення планового обсягу газу у поточному місяці здійснюються на підставі письмової заявки Споживача до 20-го числа місяця поставки. У випадку відмови від виділення планового обсягу газу, або припинення договірних відносин, Споживачу необхідно погасити заборгованість та попередити письмово Постачальника за 20 (двадцять) днів. Корегування обсягів рекомендовано проводити при відхиленні від замовлених більше ніж на 10% місячного планового обсягу. По-перше, Кодексом газотранспортної системи, затвердженим Постановою НКРЕКП № 2493 від 30.09.2015, у пункті 2 глави 2 розділу XI визначено, що місячна номінація на наступний газовий місяць приймається оператором газотранспортної системи в період з 15 по 20 число місяця (включно), що йде перед газовим місяцем транспортування. По-друге, Правилами постачання природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015, у пункті 10 глави ІІ визначено, що обсяг споживання природного газу споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі ± 5 % від підтвердженого обсягу природного газу. Тому пропонуємо викласти пункт 2.4 в такій редакції: «У випадку зміни планового споживання газу, коригування приймаються на підставі письмових заявок Споживача за 15 (п’ятнадцять) днів до початку місяця поставки. Збільшення/зменшення планового обсягу газу у поточному місяці здійснюються на підставі письмової заявки Споживача до 20-го числа місяця поставки. У випадку відмови від виділення планового обсягу газу, або припинення договірних відносин, Споживачу необхідно погасити заборгованість та попередити письмово Постачальника за 20 (двадцять) днів. Корегування обсягів рекомендовано проводити при відхиленні від замовлених більше ніж на 5% місячного планового обсягу». 3. У пункті 2.5 Проекту Договору передбачено, що постачальник передає природний газ у газотранспортній системі України шляхом надання оператору ГТС планового розподілу обумовленого обсягу (ліміту) природного газу на Споживача. Якість газу повинна відповідати чинним вимогам ДСТУ. Параметри газу повинні відповідати параметрам основного потоку в газотранспортній системі України. З метою відповідності термінології Кодексу газотранспортної системи, пропонуємо викласти цей пункт в наступній редакції: «Постачальник передає природний газ у газотранспортній системі України шляхом надання оператору ГТС номінації на Споживача. Якість газу повинна відповідати чинним вимогам ДСТУ. Параметри газу повинні відповідати параметрам основного потоку в газотранспортній системі України». 4. З метою виправлення описки пропонуємо пункт 3.5. договору викласти в наступній редакції: «Щомісячно, до 5 числа місяця наступного за звітним, Споживач зобов’язаний сумісно з оператором ГРМ/ГТС складати Акт на загальний обсяг використаного природного газу за попередній місяць, інформувати Постачальника (електронною поштою, факсимільним зв`язком) про фактичне споживання з обов`язковим наданням підписаного та скріпленого печатками оригіналу Акту». 5. У пункті 3.9 Проекту Договору передбачено, що у разі необхідності повного припинення споживання газу або суттєвого (більш ніж на 20% більше запланованого), зменшення споживання газу (у тому числі при виконанні планового ремонту газоспоживного обладнання, зміни погодних умов та ін..), Споживач зобов'язаний до 10 числа звітного місяця повідомити про це Постачальника, в письмовій формі будь-яким зручним способом (електронною поштою або факсом). Тому пропонуємо викласти пункт 3.9 в наступній редакції: «У разі необхідності повного припинення споживання газу або суттєвого (більш ніж на 5% більше запланованого), зменшення споживання газу (у тому числі при виконанні планового ремонту газоспоживного обладнання, зміни погодних умов та ін..), Споживач зобов'язаний до 10 числа звітного місяця повідомити про це Постачальника, в письмовій формі будь-яким зручним способом (електронною поштою або факсом).». 6. Пунктом 11.15 Проекту договору визначено, що Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - його укладання з порушенням вимог частини п’ятої статті 36 Закону; - його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 закону; - його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Пропонуємо викласти цей пункт у відповідності до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» у наступній редакції: «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; - його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 закону; - його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону». 7. Пунктом 11.16 Проекту договору визначено, що Споживач є неприбутковою організацією. На підтвердження цього, просимо надати сканкопію рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою коригування термінології та усунення описок, у проект договору будуть внесені відповідні зміни. Відповідно до п.7 Вашої вимоги повідомляємо, що примірна тендерна документація, затверджена Наказом МЕРТ від 13.04.2016 № 680 не передбачає розміщення будь-яких документів Замовника (Споживача). Окремо зазначаємо, що Замовник (Центр ОУЗОР) внесений до Реєстру неприбуткових установ та організацій, доступ до якого є вільним на офіційному веб-порталі ДФС України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення норм чинного законодавства при оголошенні закупівлі

Номер: 60a3ed81aec04083a3da3149a69923b6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-21-001486-b.a1
Назва: Порушення норм чинного законодавства при оголошенні закупівлі
Вимога:
Згідно частини 4 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" торги з публікацією англійською мовою оголошуються лише у випадку, коли очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 133 тис. євро по курсу НБУ на день оголошення закупівлі. Просимо пояснити, якими нормами діючого законодавства ви керувалися при оголошенні цієї закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Дана закупівля є частиною від річної потреби на природний газ. У зв'язку з тим, що загальна сума для закупівлі газу природного на 2017 рік перевищує 133 тисячі євро, Центром ОУЗОР були оголошені торги англійською мовою відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Задоволено