• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системні блоки

Завершена

304 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 522.50 UAH
Період оскарження: 26.07.2021 15:26 - 07.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 5ad24f6f89b84d3eb41da89ff8f46250
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-001775-a.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, ТОВ "Систематика Україна" виявило наступні невідповідності: 1. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації, на підтвердження повноважень щодо підпис документів тендерної пропозиції учасник надає наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). Так, на виконання вимоги документації учасником ТОВ "Асанара" надано наказ про призначення, рішення Учасника №1 від 20 квітня 2021 року, Статут, затверджений Рішенням одноосібного учасника ТОВ "Асанара" від 20 квітня 2021 року. Однак, до статуту Учасника було внесено зміни , що підтверджується Рішенням №2 від 12 липня 2021 року. Проте, усупереч вимогам тендерної документації учасником не надано останню редакцію статуту, що є порушенням вимог документації. Пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 2 п.1 ч.1 Ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Відповідно до Додатку 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником вимагалася наявність USB 3.2 Gen 1: 1 (2 порту), відповідно до технічних характеристик товару, що пропонується ТОВ "Асанара" USB 3.2 Gen 1: 1 (2 порту) - відсутні. 3. Відповідно до Додатку 1 Замовником вимагалася наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. (Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронну копію) (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником сервісних центрів). Усупереч вимогам документації у складі пропозиції учасника-переможця міститься лист про наявність Партнерських , а не авторизованих сервісних центрів виробника, що не відповідає вимогам документації. Окрім того, ТОВ "Систематика Україна" звернулось до сервісних центрів зазначених у довідці, які спростували інформацію про наявність будь-яких партнерських відносин із ТОВ "Асанара", що свідчить про надання Учасником недостовірної інформації, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. 4. Відповідно до Додатку 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником вимагалася наявність Виходу для монітора 1хVGA. У складі пропозиції ТОВ "Асанара" відсутня інформація про наявність виходу 1хVGA. Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВ "Асанара" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п. 2 ч.1 Ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Наголошуємо, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі. Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557 прийняття рішень та відповідальність, зокрема за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на усе вищезазначене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Асанара". Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «АСАНАРА» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: a7fe7f6dc6944524a511d03a6cae9162
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-001775-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. У відповідь на звернення з вимогою № UA-2021-07-26-001775-a.b1, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Поставлений товар буде перевірений на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Крім того, зазначаємо метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неофіційної продукції під час визначення переможця торгів буде врахована надана Вами інформація
Статус вимоги: Відхилено