• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж та установка пожежної сигналізації

Завершена

400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2021 15:11 - 07.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ae0152e73f184a959a5d53de0842c5fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-006814-b.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації зазначена наступна вимога: досвід роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3 років. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки наше підприємство зареєстровано в липні 2020 року і має досвід роботи тільки один рік, але ми надали дуже багато послуг протипожежного захисту. Ми маємо достатню кількість обладнання та матеріально – технічної бази, яка є необхідною для виконання робіт та надання послуг протипожежного захисту. Також в штаті в нас працює достатня кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення. Всі послуги, які ми надавали були надані якісно, своєчасно, у строки, які вимагалися, та в повному обсязі. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо досвіду роботи не менше 3 років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику! Повідомляємо, що закупівля створена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: досвід роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3 років. Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що в закладі відсутні фахівці з пожежної безпеки, а заклад є таким, де заходи безпеки мають бути реалізовані гарантовано якісно, ми вважаємо за необхідне вжити додаткових заходів для забезпечення результату. Оскільки нами використовуються бюджетні кошти, ми повинні бути впевнені у високій кваліфікаційності потенційних учасників в зв’язку з цим і було заявлено дану вимогу. Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанії з досвідом роботи у сфері надання протипожежних послуг не є дискримінаційним положенням. Відповідно до вищезазначеного , було прийнято рішення у незадоволенні вимоги. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірна вимога в тендерній документації

Номер: 06fc8eab0686426da3199985b40583c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-006814-b.b1
Назва: неправомірна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний замовнику, у додатку 2 Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі, Учасник торгів повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність; Копію сертифікату «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (або ISO 37001:2016) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність; Копію сертифікату « Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018); зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність; Копію сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги до безпечної роботи під час пандемії COVID-19» (BCA 45005:2020) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність; Копію сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання .Вимоги» (ISO 28000:2007, IDT) зі звітом проведення аудиту щодо оцінки робіт/послуг на відповідність; Вимога про сертифікати є неправомірною з наступних причин. Момент 1: проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступі ДСТУ Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати». Ви бачите ключові слова? НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. Сподіваємось, Ви розумієте різницю цих формулювань. Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікат? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, учасники не повинні отримувати якісь додаткові документи через Ваше бажання. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учасник повідомляємо, що Тендерну документацію по закупівлі, складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у розміщеному листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “ Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель. Закон України “Про публічні закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон)визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону Закон, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. З огляду на викладене, щодо роз'яснення конкретних вимог, які встановлені у тендерній документації, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. У зв’язку з відсутністю підстав, тендерним комітетом було прийнято рішення про не задоволення даної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено