• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт машинного приміщення з заміною вантажно-пасажирського ліфта гуртожитка №11 Національного університету «Львівська політехніка» по вул. Лукаша, 5 у м. Львів» за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Завершена

1 379 966.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 899.83 UAH
Період оскарження: 26.07.2021 14:43 - 30.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 4a86602528c146b2b3c69a4550fa65c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-002909-c.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Пунктом 11 в Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено вимогу надання учасником копії сертифікату відповідності системи менеджменту вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий будь яким органом з сертифікації, натомість пунктом 12 передбачено вимогу надання учасником копії сертифікату відповідності Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, що виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. На момент формування і подання тендерної пропозиції була не зрозумілою позиція Замовника, чому один сертифікат він вимагає від акредитованого органу, а інший від будь кого. Враховуючи співпрацю Замовника з ФОП Дмитрук А.І. в закупівлях без використання електронної системи протягом 2020 – 2021 років, а саме: - закупівля № UA-2020-03-17-002229-a на суму 79’215,45 грн; - закупівля № UA-2020-03-17-003468-b на суму 66’789,35 грн; - закупівля № UA-2020-07-09-002631-b на суму 9’828,00 грн; - закупівля № UA-2020-07-09-003072-b на суму 44’637,00 грн; - закупівля № UA-2020-12-17-004129-b на суму 49’985,00 грн; - закупівля № UA-2021-01-22-000583-c на суму 27’500,00 грн; - закупівля № UA-2021-04-05-002969-c на суму 49’286,00 грн; - закупівля № UA-2021-07-27-002705-b на суму 49’100,00 грн, а також враховуючи, що в учасника переможця даної закупівлі, ФОП Дмитрук А.І., сертифікат ISO 9001:2018 виданий органом, який не акредитований Національним агентством з акредитації України, а сертифікат ISO 45001:2019 виданий органом, який акредитований Національним агентством з акредитації України, очевидним є те, що умови даної закупівлі прописані під конкретного учасника – ФОП Дмитрук А.І., що суперечить основам Закону «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи наведене відповідно до абзацу 2) п.1 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прошу: 1. Відмінити тендер та визнати таким, що не відбувся через наявні порушення, які не можливо усунути 2. Оголосити новий тендер на закупівлю без наявних дискримінаційних вимог. Директор ТзОВ «Ліфт-Еко» В.Сеник
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу №UA-2021-07-26-002909-c.c2 повідомляємо, що згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимоги до предмета закупівлі формуються замовником. Вимоги до предмета цієї закупівлі сформовані зокрема, відповідальним за експлуатацію ліфтів підрозділом Замовника. Згідно з статтею 14 Закону спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2)уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 Закону. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації, яка міститься у електронній системі закупівель, жодних звернень від учасників у період уточнень не надходило. Зважаючи на те, що Ваша вимога стосується саме умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та те, що така вимога розміщена на етапі визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю – у замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги. Окрім цього звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги до предмета закупівлі в зазначеній Вами частині не є дискримінаційними, оскільки будь-який суб'єкт господарювання не позбавлений можливості отримати відповідні сертифікати.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: 30c441219e00402db3cff4ee19d9f75d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-002909-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Пунктом 11 в Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено вимогу надання учасником копії сертифікату відповідності системи менеджменту вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий будь яким органом з сертифікації, натомість пунктом 12 передбачено вимогу надання учасником копії сертифікату відповідності Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, що виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. На момент формування і подання тендерної пропозиції була не зрозумілою позиція Замовника, чому один сертифікат він вимагає від акредитованого органу, а інший від будь кого. Враховуючи співпрацю Замовника з ФОП Дмитрук А.І. в закупівлях без використання електронної системи протягом 2020 – 2021 років, а саме: - закупівля № UA-2020-03-17-002229-a на суму 79’215,45 грн; - закупівля № UA-2020-03-17-003468-b на суму 66’789,35 грн; - закупівля № UA-2020-07-09-002631-b на суму 9’828,00 грн; - закупівля № UA-2020-07-09-003072-b на суму 44’637,00 грн; - закупівля № UA-2020-12-17-004129-b на суму 49’985,00 грн; - закупівля № UA-2021-01-22-000583-c на суму 27’500,00 грн; - закупівля № UA-2021-04-05-002969-c на суму 49’286,00 грн; - закупівля № UA-2021-07-27-002705-b на суму 49’100,00 грн, а також враховуючи, що в учасника переможця даної закупівлі, ФОП Дмитрук А.І., сертифікат ISO 9001:2018 виданий органом, який не акредитований Національним агентством з акредитації України, а сертифікат ISO 45001:2019 виданий органом, який акредитований Національним агентством з акредитації України, очевидним є те, що умови даної закупівлі прописані під конкретного учасника – ФОП Дмитрук А.І., що суперечить основам Закону «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи наведене відповідно до абзацу 2) п.1 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прошу: 1. Відмінити тендер та визнати таким, що не відбувся через наявні порушення, які не можливо усунути 2. Оголосити новий тендер на закупівлю без наявних дискримінаційних вимог. Директор ТзОВ «Ліфт-Еко» В.Сеник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Продубльована
Дата скасування: 16.08.2021 08:04