• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; Код ДК 021:2015 – 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.

Якість і технологія надання послуги, гарантійні зобов’язання мають відповідати Законам України «Про дорожній рух», «Про захист прав споживачів», «Про автомобільний транспорт» та Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615, технічне обслуговування автомобільних транспортних засобів повинно відповідати вимогам ДСТУ 2333-93 «Автомобілі легкові відремонтовані. Загальні технічні умови».

Завершена

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2021 13:57 - 30.07.2021 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: af7e5b63cf304dfe9d82f374ffd2f390
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-26-005144-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації "Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу станція (місце) технічного обслуговування (далі – СТО) Учасника повинна бути розташована в міста Боярка Київської області. Відстань від місцезнаходження Замовника (м. Боярка, вул. П. Сагайдачного 30) до СТО Учасника не повинна перевищувати 5 кілометрів" як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до вищестоящих органів влади, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. З приводу розгляду Вашої вимоги, що надійшла до Замовника через електронну систему закупівель повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, враховуючи положення ст. 13 Закону спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель. Згідно з ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи той факт, що спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель визначених ч.1 ст. 13 Закону, замовники не зобов’язані застосовувати статтю 16 Закону при проведенні спрощених закупівель. Частиною 19 статті 1 Закону визначено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. Варто відзначити, що оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які повинні бути включені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то замовником можуть зазначатись і інші вимоги, яким учасник зобов’язаний відповідати. Також, вважаємо за необхідне звернути увагу скаржника на лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо спрощених закупівель» №3304-04/28729-06 від 05.05.2020, а саме на частину 1 таблиці 2 де зазначено, що оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників. Таким чином, встановлення замовником вимоги, що пов’язана з місцем розташування станції технічного обслуговування Учасника, не порушує приписів Закону України «Про публічні закупівлі» та прав учасників. Відповідна вимога встановлена перш за все з метою скорочення експлуатаційних витрат, оптимізації робочого часу та реальної можливості замовника контролювати хід надання послуг. Більше того, враховуючи необхідність технічного обслуговування транспортних засобів, їх подальше використання та долання ними значних відстаней може призвести до виходу з ладу інших вузлів та агрегатів, що потягне за собою додаткові грошові витрати замовника. На підставі вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено